La filla de Terelu Campos s’independitza amb només 18 anys

Alejandra Rubio, hija de Terelu Campos.

Alejandra Rubio, filla de Terelu Campos. | Instagram @alerubioc

 

La filla de Terelu Campos acaba de celebrar la seua majoria d’edat i fa unes setmanes va enviar un missatge molt emotiu a la seua mare, ara ha pres una decisió molt radical i important pel seu futur. Alejandra Rubio ha informat que s’independitzarà i anirà a viure amb la seua parella, Álvaro Lobo de 25 anys.

 

Les càmeres del programa de Telecinco ‘Socialité’ han anat fins al barri de Malasaña, Madrid, per preguntar als veïns què pensen sobre el trasllat de la jove parella. La majoria ha admès que ja els havien vist pels carrers del barri i que se sentiran a gust amb la seua presència.

 

Tot i que per la parella és una bona idea, alguns seguidors els han criticat a través de les xarxes socials argumentant que la decisió és molt precipitada, sobre tot perquè la filla de Terelu Campos fa no res que va fer els 18 anys. Però precisament per això, Alejandra ha volgut crear el seu propi niu al costat de la seua parella.

 

Ja ho havia deixat caure en alguna ocasió

Alejandra Rubio té quasi 128.000 seguidors en el seu compte d’Instagram i és on ja havia parlat sobre este tema. Ho va fer a través de la nova opció de ‘preguntes i respostes’ d’esta xarxa social quan un seguidor li va preguntar quan s’independitzaria amb Álvaro Lobo i ella va respondre: «Queda menys del que creieu».

 

Molta gent creu que només és una il·lusió, ja que la parella és molt jove i fa poc temps que estan junts. No obstant això, ells demostren anar totalment bé o això diuen els que han pogut veure’ls comprant tot tipus d’articles per la llar en companyia de la seua mare.

 

La néta de María Teresa Campos ha confirmat que s’independitza a través de les històries de Lobo, concretament va compartir una fotografia on es pot veure la xiqueta estirada en un llit i acompanyada del text «provant, provant» i els emojis d’una casa, una princesa de cabell negre i uns ulls amb forma de cor.

 

Álvaro Lobo es el novio de Alejandra Rubio, hija de Terelu Campos.

Álvaro Lobo és la parella d’Alejandra Rubio, filla de Terelu Campos. | Instagram @alerubioc

 

La parella està molt enamorada

Tan Alejandra com Lobo demostren viure una relació molt intensa i compartixen instants a través de les seues xarxes socials, demostrant que la diferència d’edat no els afecta. A més a més, els seus plans de futur són com els d’una parella totalment madura, ja que la filla de Terelu fins i tot ha compartit el nom que els agradaria posar-li a la seua filla Ásia, el dia que la tinguen.

 

Álvaro Lobo és un conegut ‘influencer’ a Instagram amb quasi 25.000 seguidors, li agrada la música i els esports aquàtics. A més amb 25 anys és Dj, la seua cançó ‘Otra mujer’ supera les 14.000 visites a Youtube i la seua música s’ha pogut escoltar a les discoteques Gabana, Boom Room i Kapita de Madrid.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.