14.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

La filla de Terelu Campos s’independitza amb només 18 anys

Alejandra Rubio, hija de Terelu Campos.

Alejandra Rubio, filla de Terelu Campos. | Instagram @alerubioc

 

La filla de Terelu Campos acaba de celebrar la seua majoria d’edat i fa unes setmanes va enviar un missatge molt emotiu a la seua mare, ara ha pres una decisió molt radical i important pel seu futur. Alejandra Rubio ha informat que s’independitzarà i anirà a viure amb la seua parella, Álvaro Lobo de 25 anys.

 

Les càmeres del programa de Telecinco ‘Socialité’ han anat fins al barri de Malasaña, Madrid, per preguntar als veïns què pensen sobre el trasllat de la jove parella. La majoria ha admès que ja els havien vist pels carrers del barri i que se sentiran a gust amb la seua presència.

 

Tot i que per la parella és una bona idea, alguns seguidors els han criticat a través de les xarxes socials argumentant que la decisió és molt precipitada, sobre tot perquè la filla de Terelu Campos fa no res que va fer els 18 anys. Però precisament per això, Alejandra ha volgut crear el seu propi niu al costat de la seua parella.

 

Ja ho havia deixat caure en alguna ocasió

Alejandra Rubio té quasi 128.000 seguidors en el seu compte d’Instagram i és on ja havia parlat sobre este tema. Ho va fer a través de la nova opció de ‘preguntes i respostes’ d’esta xarxa social quan un seguidor li va preguntar quan s’independitzaria amb Álvaro Lobo i ella va respondre: «Queda menys del que creieu».

 

Molta gent creu que només és una il·lusió, ja que la parella és molt jove i fa poc temps que estan junts. No obstant això, ells demostren anar totalment bé o això diuen els que han pogut veure’ls comprant tot tipus d’articles per la llar en companyia de la seua mare.

 

La néta de María Teresa Campos ha confirmat que s’independitza a través de les històries de Lobo, concretament va compartir una fotografia on es pot veure la xiqueta estirada en un llit i acompanyada del text «provant, provant» i els emojis d’una casa, una princesa de cabell negre i uns ulls amb forma de cor.

 

Álvaro Lobo es el novio de Alejandra Rubio, hija de Terelu Campos.

Álvaro Lobo és la parella d’Alejandra Rubio, filla de Terelu Campos. | Instagram @alerubioc

 

La parella està molt enamorada

Tan Alejandra com Lobo demostren viure una relació molt intensa i compartixen instants a través de les seues xarxes socials, demostrant que la diferència d’edat no els afecta. A més a més, els seus plans de futur són com els d’una parella totalment madura, ja que la filla de Terelu fins i tot ha compartit el nom que els agradaria posar-li a la seua filla Ásia, el dia que la tinguen.

 

Álvaro Lobo és un conegut ‘influencer’ a Instagram amb quasi 25.000 seguidors, li agrada la música i els esports aquàtics. A més amb 25 anys és Dj, la seua cançó ‘Otra mujer’ supera les 14.000 visites a Youtube i la seua música s’ha pogut escoltar a les discoteques Gabana, Boom Room i Kapita de Madrid.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs