La filla de Terelu Campos s’independitza amb només 18 anys

Alejandra Rubio, hija de Terelu Campos.

Alejandra Rubio, filla de Terelu Campos. | Instagram @alerubioc

 

La filla de Terelu Campos acaba de celebrar la seua majoria d’edat i fa unes setmanes va enviar un missatge molt emotiu a la seua mare, ara ha pres una decisió molt radical i important pel seu futur. Alejandra Rubio ha informat que s’independitzarà i anirà a viure amb la seua parella, Álvaro Lobo de 25 anys.

 

Les càmeres del programa de Telecinco ‘Socialité’ han anat fins al barri de Malasaña, Madrid, per preguntar als veïns què pensen sobre el trasllat de la jove parella. La majoria ha admès que ja els havien vist pels carrers del barri i que se sentiran a gust amb la seua presència.

 

Tot i que per la parella és una bona idea, alguns seguidors els han criticat a través de les xarxes socials argumentant que la decisió és molt precipitada, sobre tot perquè la filla de Terelu Campos fa no res que va fer els 18 anys. Però precisament per això, Alejandra ha volgut crear el seu propi niu al costat de la seua parella.

 

Ja ho havia deixat caure en alguna ocasió

Alejandra Rubio té quasi 128.000 seguidors en el seu compte d’Instagram i és on ja havia parlat sobre este tema. Ho va fer a través de la nova opció de ‘preguntes i respostes’ d’esta xarxa social quan un seguidor li va preguntar quan s’independitzaria amb Álvaro Lobo i ella va respondre: «Queda menys del que creieu».

 

Molta gent creu que només és una il·lusió, ja que la parella és molt jove i fa poc temps que estan junts. No obstant això, ells demostren anar totalment bé o això diuen els que han pogut veure’ls comprant tot tipus d’articles per la llar en companyia de la seua mare.

 

La néta de María Teresa Campos ha confirmat que s’independitza a través de les històries de Lobo, concretament va compartir una fotografia on es pot veure la xiqueta estirada en un llit i acompanyada del text «provant, provant» i els emojis d’una casa, una princesa de cabell negre i uns ulls amb forma de cor.

 

Álvaro Lobo es el novio de Alejandra Rubio, hija de Terelu Campos.

Álvaro Lobo és la parella d’Alejandra Rubio, filla de Terelu Campos. | Instagram @alerubioc

 

La parella està molt enamorada

Tan Alejandra com Lobo demostren viure una relació molt intensa i compartixen instants a través de les seues xarxes socials, demostrant que la diferència d’edat no els afecta. A més a més, els seus plans de futur són com els d’una parella totalment madura, ja que la filla de Terelu fins i tot ha compartit el nom que els agradaria posar-li a la seua filla Ásia, el dia que la tinguen.

 

Álvaro Lobo és un conegut ‘influencer’ a Instagram amb quasi 25.000 seguidors, li agrada la música i els esports aquàtics. A més amb 25 anys és Dj, la seua cançó ‘Otra mujer’ supera les 14.000 visites a Youtube i la seua música s’ha pogut escoltar a les discoteques Gabana, Boom Room i Kapita de Madrid.

Últimes notícies

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.