El temporal de vent associat a la borrasca 'Bruno' que ha afectat a la Comunitat durant aquest dimecres ha deixat ratxes de més de 100 quilòmetres per hora en la província de Castelló i de més de 80 en les de València i Alacant. L'observatori de l'Aeroport de Castelló, en la localitat de Vilanova d'Alcolea, ha registrat la ratxa més forta, amb 106 km/h. També a Castelló s'han registrat 97 quilòmetres per hora a Atzeneta del Maestrat, 95 a Vilafranca i 94 en Fredes. Els aeroports de les altres dues províncies han registrat vents similars, amb 96 en la pista de Manises (València) i 95 en la de l'Altet (Alacant-Elx). En la província de València, els pics de vent s'han registrat a Llíria, amb 89 km/h; seguida de Bétera, amb 87 i Bicorb, amb 83. A Alacant, per la seua banda, la ratxa més forta s'ha registrat a Pego, amb 86 km/h; Xàbia, amb 80 i la capital, Alacant, amb 67 quilòmetres per hora. Les altres dos capitals, València i Castelló, han registrat ratxes superiors a la d'Alacant, amb 77 km/h en la capital del Túria, i 74 en la de la Plana.
Últimes notícies
Esports
Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia
Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.
Economia
La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025
La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.
Esports
Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’
Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.
Esports
3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència
Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.
Esports
3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina
Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.
Cultura
Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol
Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.
Esports
Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)
Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.
Internacional
Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás
Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022



