El temporal de vent associat a la borrasca 'Bruno' que ha afectat a la Comunitat durant aquest dimecres ha deixat ratxes de més de 100 quilòmetres per hora en la província de Castelló i de més de 80 en les de València i Alacant. L'observatori de l'Aeroport de Castelló, en la localitat de Vilanova d'Alcolea, ha registrat la ratxa més forta, amb 106 km/h. També a Castelló s'han registrat 97 quilòmetres per hora a Atzeneta del Maestrat, 95 a Vilafranca i 94 en Fredes. Els aeroports de les altres dues províncies han registrat vents similars, amb 96 en la pista de Manises (València) i 95 en la de l'Altet (Alacant-Elx). En la província de València, els pics de vent s'han registrat a Llíria, amb 89 km/h; seguida de Bétera, amb 87 i Bicorb, amb 83. A Alacant, per la seua banda, la ratxa més forta s'ha registrat a Pego, amb 86 km/h; Xàbia, amb 80 i la capital, Alacant, amb 67 quilòmetres per hora. Les altres dos capitals, València i Castelló, han registrat ratxes superiors a la d'Alacant, amb 77 km/h en la capital del Túria, i 74 en la de la Plana.
Últimes notícies
Esports
Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona
Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.
Esports
Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular
Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.
Esports
Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona
Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.
Societat
València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada
La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.
Esports
El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees
El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.
Esports
Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera
Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.
Esports
Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans
Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.
Esports
Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí
Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.







