Les fortes ratxes de vent arriben a més de 100 km/h a Castelló i més de 80 km/h a València i Alacant

El temporal de vent associat a la borrasca 'Bruno' que ha afectat a la Comunitat durant aquest dimecres ha deixat ratxes de més de 100 quilòmetres per hora en la província de Castelló i de més de 80 en les de València i Alacant. L'observatori de l'Aeroport de Castelló, en la localitat de Vilanova d'Alcolea, ha registrat la ratxa més forta, amb 106 km/h. També a Castelló s'han registrat 97 quilòmetres per hora a Atzeneta del Maestrat, 95 a Vilafranca i 94 en Fredes. Els aeroports de les altres dues províncies han registrat vents similars, amb 96 en la pista de Manises (València) i 95 en la de l'Altet (Alacant-Elx). En la província de València, els pics de vent s'han registrat a Llíria, amb 89 km/h; seguida de Bétera, amb 87 i Bicorb, amb 83. A Alacant, per la seua banda, la ratxa més forta s'ha registrat a Pego, amb 86 km/h; Xàbia, amb 80 i la capital, Alacant, amb 67 quilòmetres per hora. Les altres dos capitals, València i Castelló, han registrat ratxes superiors a la d'Alacant, amb 77 km/h en la capital del Túria, i 74 en la de la Plana.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.