Les fortes ratxes de vent arriben a més de 100 km/h a Castelló i més de 80 km/h a València i Alacant

El temporal de vent associat a la borrasca 'Bruno' que ha afectat a la Comunitat durant aquest dimecres ha deixat ratxes de més de 100 quilòmetres per hora en la província de Castelló i de més de 80 en les de València i Alacant. L'observatori de l'Aeroport de Castelló, en la localitat de Vilanova d'Alcolea, ha registrat la ratxa més forta, amb 106 km/h. També a Castelló s'han registrat 97 quilòmetres per hora a Atzeneta del Maestrat, 95 a Vilafranca i 94 en Fredes. Els aeroports de les altres dues províncies han registrat vents similars, amb 96 en la pista de Manises (València) i 95 en la de l'Altet (Alacant-Elx). En la província de València, els pics de vent s'han registrat a Llíria, amb 89 km/h; seguida de Bétera, amb 87 i Bicorb, amb 83. A Alacant, per la seua banda, la ratxa més forta s'ha registrat a Pego, amb 86 km/h; Xàbia, amb 80 i la capital, Alacant, amb 67 quilòmetres per hora. Les altres dos capitals, València i Castelló, han registrat ratxes superiors a la d'Alacant, amb 77 km/h en la capital del Túria, i 74 en la de la Plana.

Últimes notícies

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.

Primera nit tòrrida generalitzada a la Comunitat Valenciana per l’oratge cobert

La Comunitat Valenciana ha registrat la primera nit tòrrida de l’any, amb mínimes que no han baixat dels 25 graus en àmplies zones de la costa de València i del litoral d’Alacant.

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.

El Suprem dona la raó a un hipotecat valencià i anul·la una prima única de segur vinculada al préstec

El Tribunal Suprem ha declarat abusiva i no transparent una clàusula que obligava un client a finançar una prima única de segur de vida vinculada a una hipoteca del Banco Popular, en un cas jutjat a València.

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.