Furten en quatre masets en la nit de Nadal en Vila-real

Plànol

Camí del Cuquello, a on s’haurien produït els robatoris | Google Maps

 

Esta passada nit de Nadal, en la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), s’han produït diferents robatoris en alguns masets situats en el camí del Cuquello, paral·lel a la carretera d’Onda.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, quatre van ser les cases afectades per estos robatoris en vore que no hi havia ningú. Els agents policials van rebre l’avís i fins al lloc va arribar una patrulla de la Policia Nacional. Este dimecres de matí, dia de Nadal, un agent de la Policia Científica ha inspeccionat les vivendes per a arreplegar marques i pistes per a trobar als possibles lladres.

 

Alguns testimonis asseguren que van actuar de forma molt ràpida: «ens van llevar dos ordinadors portàtils, una consola, un parell de vestits, perfums, joies i menjar de la nevera. Es van deixar més objectes de valor».

 

Altres veïns afectats expliquen que se’n van anar a celebrar la nit de Nadal i, en tornar, cap a les 01.00 hores, «ens vam trobar tota la casa regirada». Altres relaten que, per a robar en la casa, van arrancar la reixa de la finestra. Alguns masets de la zona tingueren més sort i no van ser afectats, com és el cas d’una família que estava sopant en eixe moment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.