Furten en quatre masets en la nit de Nadal en Vila-real

Plànol

Camí del Cuquello, a on s’haurien produït els robatoris | Google Maps

 

Esta passada nit de Nadal, en la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), s’han produït diferents robatoris en alguns masets situats en el camí del Cuquello, paral·lel a la carretera d’Onda.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, quatre van ser les cases afectades per estos robatoris en vore que no hi havia ningú. Els agents policials van rebre l’avís i fins al lloc va arribar una patrulla de la Policia Nacional. Este dimecres de matí, dia de Nadal, un agent de la Policia Científica ha inspeccionat les vivendes per a arreplegar marques i pistes per a trobar als possibles lladres.

 

Alguns testimonis asseguren que van actuar de forma molt ràpida: «ens van llevar dos ordinadors portàtils, una consola, un parell de vestits, perfums, joies i menjar de la nevera. Es van deixar més objectes de valor».

 

Altres veïns afectats expliquen que se’n van anar a celebrar la nit de Nadal i, en tornar, cap a les 01.00 hores, «ens vam trobar tota la casa regirada». Altres relaten que, per a robar en la casa, van arrancar la reixa de la finestra. Alguns masets de la zona tingueren més sort i no van ser afectats, com és el cas d’una família que estava sopant en eixe moment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.