Furten en quatre masets en la nit de Nadal en Vila-real

Plànol

Camí del Cuquello, a on s’haurien produït els robatoris | Google Maps

 

Esta passada nit de Nadal, en la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), s’han produït diferents robatoris en alguns masets situats en el camí del Cuquello, paral·lel a la carretera d’Onda.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, quatre van ser les cases afectades per estos robatoris en vore que no hi havia ningú. Els agents policials van rebre l’avís i fins al lloc va arribar una patrulla de la Policia Nacional. Este dimecres de matí, dia de Nadal, un agent de la Policia Científica ha inspeccionat les vivendes per a arreplegar marques i pistes per a trobar als possibles lladres.

 

Alguns testimonis asseguren que van actuar de forma molt ràpida: «ens van llevar dos ordinadors portàtils, una consola, un parell de vestits, perfums, joies i menjar de la nevera. Es van deixar més objectes de valor».

 

Altres veïns afectats expliquen que se’n van anar a celebrar la nit de Nadal i, en tornar, cap a les 01.00 hores, «ens vam trobar tota la casa regirada». Altres relaten que, per a robar en la casa, van arrancar la reixa de la finestra. Alguns masets de la zona tingueren més sort i no van ser afectats, com és el cas d’una família que estava sopant en eixe moment.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.