Furten en quatre masets en la nit de Nadal en Vila-real

Plànol

Camí del Cuquello, a on s’haurien produït els robatoris | Google Maps

 

Esta passada nit de Nadal, en la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), s’han produït diferents robatoris en alguns masets situats en el camí del Cuquello, paral·lel a la carretera d’Onda.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, quatre van ser les cases afectades per estos robatoris en vore que no hi havia ningú. Els agents policials van rebre l’avís i fins al lloc va arribar una patrulla de la Policia Nacional. Este dimecres de matí, dia de Nadal, un agent de la Policia Científica ha inspeccionat les vivendes per a arreplegar marques i pistes per a trobar als possibles lladres.

 

Alguns testimonis asseguren que van actuar de forma molt ràpida: «ens van llevar dos ordinadors portàtils, una consola, un parell de vestits, perfums, joies i menjar de la nevera. Es van deixar més objectes de valor».

 

Altres veïns afectats expliquen que se’n van anar a celebrar la nit de Nadal i, en tornar, cap a les 01.00 hores, «ens vam trobar tota la casa regirada». Altres relaten que, per a robar en la casa, van arrancar la reixa de la finestra. Alguns masets de la zona tingueren més sort i no van ser afectats, com és el cas d’una família que estava sopant en eixe moment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.