Furten en quatre masets en la nit de Nadal en Vila-real

Plànol

Camí del Cuquello, a on s’haurien produït els robatoris | Google Maps

 

Esta passada nit de Nadal, en la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), s’han produït diferents robatoris en alguns masets situats en el camí del Cuquello, paral·lel a la carretera d’Onda.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, quatre van ser les cases afectades per estos robatoris en vore que no hi havia ningú. Els agents policials van rebre l’avís i fins al lloc va arribar una patrulla de la Policia Nacional. Este dimecres de matí, dia de Nadal, un agent de la Policia Científica ha inspeccionat les vivendes per a arreplegar marques i pistes per a trobar als possibles lladres.

 

Alguns testimonis asseguren que van actuar de forma molt ràpida: «ens van llevar dos ordinadors portàtils, una consola, un parell de vestits, perfums, joies i menjar de la nevera. Es van deixar més objectes de valor».

 

Altres veïns afectats expliquen que se’n van anar a celebrar la nit de Nadal i, en tornar, cap a les 01.00 hores, «ens vam trobar tota la casa regirada». Altres relaten que, per a robar en la casa, van arrancar la reixa de la finestra. Alguns masets de la zona tingueren més sort i no van ser afectats, com és el cas d’una família que estava sopant en eixe moment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.
FILMOTECA D'ESTIU