Un instal·lador de gas ferit per una explosió i un incendi en una casa de Monòver

Monover

Lloc dels fets en Monòver | Maps

 

Un instal·lador de gas ha patit cremades de segon grau en produir-se una explosió i posterior incendi en una vivenda, en la que estava treballant en Monòver, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

L’accident ha ocorregut al voltant de les 17.30 hores d’este dilluns, quan s’ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a possibles afectats per explosió de gas i posterior incendi en una casa del carrer Velázquez. Fins al lloc s’han desplaçat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i un metge d’Atenció Primària.

 

L’equip mèdic del SAMU ha assistit a un home de 42 anys, instal·lador de gas, per cremades de segon grau. El SVB ha evacuat a esta víctima a l’Hospital d’Elda. A demés, el facultatiu d’Atenció Primària ha assistit a una dona de 91 anys, que ha resultat indemne i ha sigut traslladada al mateix centre hospitalari en l’ambulància de Suport Vital Bàsic per a observació, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la lluita per la Champions

La Reial Societat va derrotar 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues opcions de Lliga de Campions.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat s'imposa 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez i es consolida en la baralla per les places de Lliga de Campions després d'un partit dominat de principi a fi.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

La Reial Societat s’enganxa a la baralla per la Champions amb un sòlid triomf davant el Llevant

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues aspiracions de Champions.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.