Un instal·lador de gas ferit per una explosió i un incendi en una casa de Monòver

Monover

Lloc dels fets en Monòver | Maps

 

Un instal·lador de gas ha patit cremades de segon grau en produir-se una explosió i posterior incendi en una vivenda, en la que estava treballant en Monòver, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

L’accident ha ocorregut al voltant de les 17.30 hores d’este dilluns, quan s’ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a possibles afectats per explosió de gas i posterior incendi en una casa del carrer Velázquez. Fins al lloc s’han desplaçat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i un metge d’Atenció Primària.

 

L’equip mèdic del SAMU ha assistit a un home de 42 anys, instal·lador de gas, per cremades de segon grau. El SVB ha evacuat a esta víctima a l’Hospital d’Elda. A demés, el facultatiu d’Atenció Primària ha assistit a una dona de 91 anys, que ha resultat indemne i ha sigut traslladada al mateix centre hospitalari en l’ambulància de Suport Vital Bàsic per a observació, segons les mateixes fonts.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.