Uns gats famolencs devoren el cadàver de la seua propietària a la seua casa

La Policia de la localitat de Batausk, a la regió de Rostov (Rússia), va trobar el cadàver d’una dona que havia mort dos setmanes arrere.

Va ser un company de l’empresa on la dona treballava qui va alertar als serveis d’emergències que la dona portava diverses setmanes absenta del seu lloc laboral. La Policia va ser al domicili de la dona i es van quedar completament horroritzats en veure el descompost estat del cos i descobrir qui el van deixar d’aqueixa forma.

Els efectius van trobar a la dona envoltada dels seus vint gats de raça que, desesperats per la fam, havien menjat del seu cos. Segons publica el diari britànic ‘The Sun’, els uniformats van comentar que es tractava d’una autèntica escena de terror. Encara no s’han esclarit les causes exactes del decés.

Respecte als felins, metges veterinaris van indicar que es tractaven de gats de pedigrí de la raça maine coon. “Els gats es van quedar a soles durant dos setmanes, no hi havia menjada; llavors, què més anaven a menjar? És comprensible, veritat? Es van menjar el que hi havia“, va explicar un rescatista que va adoptar a un dels animals.

Poden els gats menjar cossos humans?

‘The Sun’ va indicar que alguns gats de la dona van ser adoptats i altres reubicats. Així mateix, es va donar a conéixer que alguns investigadors del Forensic Sciences van fer un seguiment sobre felins que s’han menjat cadàvers d’humans.

La investigació va deixar com a resultat que, amb cossos inerts en un mateix lloc, els animals busquen l’aliment en els cadàvers en descomposició.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.