Uns gats famolencs devoren el cadàver de la seua propietària a la seua casa

La Policia de la localitat de Batausk, a la regió de Rostov (Rússia), va trobar el cadàver d’una dona que havia mort dos setmanes arrere.

Va ser un company de l’empresa on la dona treballava qui va alertar als serveis d’emergències que la dona portava diverses setmanes absenta del seu lloc laboral. La Policia va ser al domicili de la dona i es van quedar completament horroritzats en veure el descompost estat del cos i descobrir qui el van deixar d’aqueixa forma.

Els efectius van trobar a la dona envoltada dels seus vint gats de raça que, desesperats per la fam, havien menjat del seu cos. Segons publica el diari britànic ‘The Sun’, els uniformats van comentar que es tractava d’una autèntica escena de terror. Encara no s’han esclarit les causes exactes del decés.

Respecte als felins, metges veterinaris van indicar que es tractaven de gats de pedigrí de la raça maine coon. “Els gats es van quedar a soles durant dos setmanes, no hi havia menjada; llavors, què més anaven a menjar? És comprensible, veritat? Es van menjar el que hi havia“, va explicar un rescatista que va adoptar a un dels animals.

Poden els gats menjar cossos humans?

‘The Sun’ va indicar que alguns gats de la dona van ser adoptats i altres reubicats. Així mateix, es va donar a conéixer que alguns investigadors del Forensic Sciences van fer un seguiment sobre felins que s’han menjat cadàvers d’humans.

La investigació va deixar com a resultat que, amb cossos inerts en un mateix lloc, els animals busquen l’aliment en els cadàvers en descomposició.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.