Anuncios

Uns gats famolencs devoren el cadàver de la seua propietària a la seua casa

La Policia de la localitat de Batausk, a la regió de Rostov (Rússia), va trobar el cadàver d’una dona que havia mort dos setmanes arrere.

Va ser un company de l’empresa on la dona treballava qui va alertar als serveis d’emergències que la dona portava diverses setmanes absenta del seu lloc laboral. La Policia va ser al domicili de la dona i es van quedar completament horroritzats en veure el descompost estat del cos i descobrir qui el van deixar d’aqueixa forma.

Anuncios

Els efectius van trobar a la dona envoltada dels seus vint gats de raça que, desesperats per la fam, havien menjat del seu cos. Segons publica el diari britànic ‘The Sun’, els uniformats van comentar que es tractava d’una autèntica escena de terror. Encara no s’han esclarit les causes exactes del decés.

Respecte als felins, metges veterinaris van indicar que es tractaven de gats de pedigrí de la raça maine coon. “Els gats es van quedar a soles durant dos setmanes, no hi havia menjada; llavors, què més anaven a menjar? És comprensible, veritat? Es van menjar el que hi havia“, va explicar un rescatista que va adoptar a un dels animals.

Poden els gats menjar cossos humans?

‘The Sun’ va indicar que alguns gats de la dona van ser adoptats i altres reubicats. Així mateix, es va donar a conéixer que alguns investigadors del Forensic Sciences van fer un seguiment sobre felins que s’han menjat cadàvers d’humans.

La investigació va deixar com a resultat que, amb cossos inerts en un mateix lloc, els animals busquen l’aliment en els cadàvers en descomposició.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios