Uns gats famolencs devoren el cadàver de la seua propietària a la seua casa

La Policia de la localitat de Batausk, a la regió de Rostov (Rússia), va trobar el cadàver d’una dona que havia mort dos setmanes arrere.

Va ser un company de l’empresa on la dona treballava qui va alertar als serveis d’emergències que la dona portava diverses setmanes absenta del seu lloc laboral. La Policia va ser al domicili de la dona i es van quedar completament horroritzats en veure el descompost estat del cos i descobrir qui el van deixar d’aqueixa forma.

Els efectius van trobar a la dona envoltada dels seus vint gats de raça que, desesperats per la fam, havien menjat del seu cos. Segons publica el diari britànic ‘The Sun’, els uniformats van comentar que es tractava d’una autèntica escena de terror. Encara no s’han esclarit les causes exactes del decés.

Respecte als felins, metges veterinaris van indicar que es tractaven de gats de pedigrí de la raça maine coon. «Els gats es van quedar a soles durant dos setmanes, no hi havia menjada; llavors, què més anaven a menjar? És comprensible, veritat? Es van menjar el que hi havia«, va explicar un rescatista que va adoptar a un dels animals.

Poden els gats menjar cossos humans?

‘The Sun’ va indicar que alguns gats de la dona van ser adoptats i altres reubicats. Així mateix, es va donar a conéixer que alguns investigadors del Forensic Sciences van fer un seguiment sobre felins que s’han menjat cadàvers d’humans.

La investigació va deixar com a resultat que, amb cossos inerts en un mateix lloc, els animals busquen l’aliment en els cadàvers en descomposició.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.