Uns gats famolencs devoren el cadàver de la seua propietària a la seua casa

La Policia de la localitat de Batausk, a la regió de Rostov (Rússia), va trobar el cadàver d’una dona que havia mort dos setmanes arrere.

Va ser un company de l’empresa on la dona treballava qui va alertar als serveis d’emergències que la dona portava diverses setmanes absenta del seu lloc laboral. La Policia va ser al domicili de la dona i es van quedar completament horroritzats en veure el descompost estat del cos i descobrir qui el van deixar d’aqueixa forma.

Els efectius van trobar a la dona envoltada dels seus vint gats de raça que, desesperats per la fam, havien menjat del seu cos. Segons publica el diari britànic ‘The Sun’, els uniformats van comentar que es tractava d’una autèntica escena de terror. Encara no s’han esclarit les causes exactes del decés.

Respecte als felins, metges veterinaris van indicar que es tractaven de gats de pedigrí de la raça maine coon. «Els gats es van quedar a soles durant dos setmanes, no hi havia menjada; llavors, què més anaven a menjar? És comprensible, veritat? Es van menjar el que hi havia«, va explicar un rescatista que va adoptar a un dels animals.

Poden els gats menjar cossos humans?

‘The Sun’ va indicar que alguns gats de la dona van ser adoptats i altres reubicats. Així mateix, es va donar a conéixer que alguns investigadors del Forensic Sciences van fer un seguiment sobre felins que s’han menjat cadàvers d’humans.

La investigació va deixar com a resultat que, amb cossos inerts en un mateix lloc, els animals busquen l’aliment en els cadàvers en descomposició.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.

24 anys de presó per a Ábalos per les comissions il·legals en contractes de mascaretes

El Tribunal Suprem ha condemnat l’exministre de Transports i exdiputat per València José Luis Ábalos a 24 anys i 3 mesos de presó, amb un màxim de compliment de 16 anys i mig, per mordides en la compra de mascaretes el 2020 i per contractacions irregulars en empreses públiques.

La Justícia reobre la causa contra Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de València ha ordenat reobrir la investigació per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco pels 600.000 euros que presumptament hauria cobrat en 2008 en el marc del cas Azud, en considerar que el delicte encara no ha prescrit.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus en zones de València i Alacant

Aemet ha activat l avís groc este dilluns i dimarts per temperatures màximes de fins a 36 graus en el nord de la província de València i en el litoral sud de València i Alacant.

La Comunitat Valenciana lidera els desnonaments per habitants malgrat la caiguda dels llançaments per lloguer

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing estatal de llançaments per cada 100.000 habitants amb una taxa de 13,7 fins a març de 2026, amb més augment a la província de València i un repunt de les execucions hipotecàries.

Desmantellada una xarxa que robava cotxes d’alta gamma a Alacant i traficava amb droga a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones en una operació a la província d’Alacant contra una organització que robava vehicles mitjançant el clonado de claus intel·ligents i traficava amb diverses drogues cap a països europeus.

Avis per calor intensa en tres comarques de Castelló este dilluns

Sanitat ha activat el nivell de risc taronja per calor en una vintena de municipis del nord de Castelló, mentres Aemet preveu màximes pròximes als 40 graus en punts de l’interior valencià.