13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Dos grups radicals s’enfronten després d’un partit de futbol en Pego

 

Este diumenge, l’equip de futbol de Pego, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), es va enfrontar en esta localitat contra el C.F. Gandia, en la comarca de la Safor (València). Però, malauradament el deport va passar a segon pla.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el protagonisme se’l va emportar un grup radical de 40 seguidors de l’equip visitant, que es va dedicar durant tota la jornada a posar adhesius feixistes en el mobiliari urbà del municipi. 

 

Com a conseqüència, la Policia Local es va mobilitzar amb l’ajuda de la Guàrdia Civil. A les 17.00 hores, el grup ultra va entrar al partit, ja que la situació havia estat controlada durant tot el dia. A demés, s’havia identificat a totes estes persones amb noms i fotos del DNI. 

 

Més de 50 persones fora

Durant la majoria del temps del partit el grup es trobava apartat de la resta del públic animant al C.F. Gandia. Però poc abans de què acabara el partit, van començar a arribar veïns de Pego i dels municipis pròxims fora del recinte deportiu per a mostrar el seu desacord, arribant a ser més de 50 persones.

 

D’esta forma, els agents van tancar totes les entrades del camp de futbol i una volta acabat el partit, van decidir mantindre dins al grup de Gandia a l’espera d’antidisturbis per a intentar evitar problemes a la seua eixida.

 

Últimes notícies

Ajornada la compareixença en el Congrés d’Emilio Argüeso per baixa mèdica

La compareixença d'Emilio Argüeso en la comissió del Congrés sobre la DANA de 2024, prevista per al 20 de gener, ha sigut ajornada per baixa mèdica. No hi ha nova data i també es retarda la de l'excap de gabinet de Carlos Mazón.

Tercer dia de busca del veler desaparegut entre Gandia i Guardamar

Salvament Marítim represa a l'alba la tercera jornada de rastreig del veler de 9 metres que va salpar de Gandia rumb a Guardamar; hui actuen un avió, llanxes i avisos a navegants

L’ermita de Vera ha celebrat la benedicció d’animals, una segona oportunitat de protecció

L'ermita de Vera ha acollit este diumenge la tradicional benedicció d'animals posterior a Sant Antoni, amb missa, balls regionals i rifa organitzada per veïns i agricultors.

Els presidents autonòmics del PP firmen la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic

El PP ha firmat a Saragossa la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic i ha escenificat unitat amb Feijóo. La formació ha rebutjat el pla del Govern, ha avisat que el derogarà si s'aprova i Feijóo donarà detalls del document en la seua intervenció.

Un ciclista ha sigut rescatat després d’una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau de Tibi

Un ciclista de 52 anys ha sigut reanimat i evacuat en helicòpter després de patir una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau, a Tibi. L'operació s'ha completat en poc més d'una hora.

Rescaten de matinada a un home en un penya-segat de Peníscola i l’evacuen a Reus

Un helicòpter de Salvament Marítim ha rescatat de matinada a un home amb contusions i hipotèrmia en un penya-segat de Peníscola. Va ser traslladat a Reus i des d'allí en ambulància a un hospital.

Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló

Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.

Foyth després del 0-2 davant el Betis: ‘Esta derrota no ha de canviar res’

El defensa del Vila-real va assumir la mala actuació en el 0-2 davant el Betis, va demanar autocrítica i equilibri i va posar el focus a reaccionar davant Ajax i Reial Madrid.