Dos grups radicals s’enfronten després d’un partit de futbol en Pego

 

Este diumenge, l’equip de futbol de Pego, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), es va enfrontar en esta localitat contra el C.F. Gandia, en la comarca de la Safor (València). Però, malauradament el deport va passar a segon pla.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el protagonisme se’l va emportar un grup radical de 40 seguidors de l’equip visitant, que es va dedicar durant tota la jornada a posar adhesius feixistes en el mobiliari urbà del municipi. 

 

Com a conseqüència, la Policia Local es va mobilitzar amb l’ajuda de la Guàrdia Civil. A les 17.00 hores, el grup ultra va entrar al partit, ja que la situació havia estat controlada durant tot el dia. A demés, s’havia identificat a totes estes persones amb noms i fotos del DNI. 

 

Més de 50 persones fora

Durant la majoria del temps del partit el grup es trobava apartat de la resta del públic animant al C.F. Gandia. Però poc abans de què acabara el partit, van començar a arribar veïns de Pego i dels municipis pròxims fora del recinte deportiu per a mostrar el seu desacord, arribant a ser més de 50 persones.

 

D’esta forma, els agents van tancar totes les entrades del camp de futbol i una volta acabat el partit, van decidir mantindre dins al grup de Gandia a l’espera d’antidisturbis per a intentar evitar problemes a la seua eixida.

 

Últimes notícies

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.