Dos grups radicals s’enfronten després d’un partit de futbol en Pego

 

Este diumenge, l’equip de futbol de Pego, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), es va enfrontar en esta localitat contra el C.F. Gandia, en la comarca de la Safor (València). Però, malauradament el deport va passar a segon pla.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el protagonisme se’l va emportar un grup radical de 40 seguidors de l’equip visitant, que es va dedicar durant tota la jornada a posar adhesius feixistes en el mobiliari urbà del municipi. 

 

Com a conseqüència, la Policia Local es va mobilitzar amb l’ajuda de la Guàrdia Civil. A les 17.00 hores, el grup ultra va entrar al partit, ja que la situació havia estat controlada durant tot el dia. A demés, s’havia identificat a totes estes persones amb noms i fotos del DNI. 

 

Més de 50 persones fora

Durant la majoria del temps del partit el grup es trobava apartat de la resta del públic animant al C.F. Gandia. Però poc abans de què acabara el partit, van començar a arribar veïns de Pego i dels municipis pròxims fora del recinte deportiu per a mostrar el seu desacord, arribant a ser més de 50 persones.

 

D’esta forma, els agents van tancar totes les entrades del camp de futbol i una volta acabat el partit, van decidir mantindre dins al grup de Gandia a l’espera d’antidisturbis per a intentar evitar problemes a la seua eixida.

 

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU