Dos grups radicals s’enfronten després d’un partit de futbol en Pego

 

Este diumenge, l’equip de futbol de Pego, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), es va enfrontar en esta localitat contra el C.F. Gandia, en la comarca de la Safor (València). Però, malauradament el deport va passar a segon pla.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el protagonisme se’l va emportar un grup radical de 40 seguidors de l’equip visitant, que es va dedicar durant tota la jornada a posar adhesius feixistes en el mobiliari urbà del municipi. 

 

Com a conseqüència, la Policia Local es va mobilitzar amb l’ajuda de la Guàrdia Civil. A les 17.00 hores, el grup ultra va entrar al partit, ja que la situació havia estat controlada durant tot el dia. A demés, s’havia identificat a totes estes persones amb noms i fotos del DNI. 

 

Més de 50 persones fora

Durant la majoria del temps del partit el grup es trobava apartat de la resta del públic animant al C.F. Gandia. Però poc abans de què acabara el partit, van començar a arribar veïns de Pego i dels municipis pròxims fora del recinte deportiu per a mostrar el seu desacord, arribant a ser més de 50 persones.

 

D’esta forma, els agents van tancar totes les entrades del camp de futbol i una volta acabat el partit, van decidir mantindre dins al grup de Gandia a l’espera d’antidisturbis per a intentar evitar problemes a la seua eixida.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.

València Basket i Jaime Pradilla amplien el seu contracte fins a 2028

L'ala-pivot i el club han estés un any el seu vincle, que ara finalitza en 2028. El rendiment de Pradilla en ACB i Eurolliga reforça el seu paper en el projecte.

Barcala reivindica el rècord turístic d’Alacant i demana créixer amb qualitat

Luis Barcala ha celebrat que Alacant ha encadenat rècords en 2025 i ha demanat consolidar un model sostenible. Ha avançat 113 escales i 84 milions en 2026.