Dos grups radicals s’enfronten després d’un partit de futbol en Pego

 

Este diumenge, l’equip de futbol de Pego, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), es va enfrontar en esta localitat contra el C.F. Gandia, en la comarca de la Safor (València). Però, malauradament el deport va passar a segon pla.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el protagonisme se’l va emportar un grup radical de 40 seguidors de l’equip visitant, que es va dedicar durant tota la jornada a posar adhesius feixistes en el mobiliari urbà del municipi. 

 

Com a conseqüència, la Policia Local es va mobilitzar amb l’ajuda de la Guàrdia Civil. A les 17.00 hores, el grup ultra va entrar al partit, ja que la situació havia estat controlada durant tot el dia. A demés, s’havia identificat a totes estes persones amb noms i fotos del DNI. 

 

Més de 50 persones fora

Durant la majoria del temps del partit el grup es trobava apartat de la resta del públic animant al C.F. Gandia. Però poc abans de què acabara el partit, van començar a arribar veïns de Pego i dels municipis pròxims fora del recinte deportiu per a mostrar el seu desacord, arribant a ser més de 50 persones.

 

D’esta forma, els agents van tancar totes les entrades del camp de futbol i una volta acabat el partit, van decidir mantindre dins al grup de Gandia a l’espera d’antidisturbis per a intentar evitar problemes a la seua eixida.

 

Últimes notícies

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.

Oratge estable este cap de setmana amb màximes a la baixa a la costa de València

L’últim dissabte d’agost deixarà cels rasos en la Comunitat Valenciana, mínimes en descens i màximes a la baixa al litoral de València però més altes en l’interior. Diumenge es mantindrà l’estabilitat, amb temperatures lleugerament més altes i vents fluixos de component sud.