La Guàrdia Civil busca a la parella d’una dona trobada morta a Borriol

 

La Guàrdia Civil de Castelló investiga la mort d’una dona, de 35 anys d’edat, el cadàver de la qual va ser trobat la nit del passat divendres en un habitatge del municipi de Borriol, a la comarca de la Plana Alta, i la parella sentimental del qual es troba desaparegut. La dona, era natural de Castelló, i veïna del número 4 del carrer de Sant Bartolomé de Borriol.

  

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil, la Policia Local va ser la que va donar l’avís de la troballa, a les 22:00 hores del divendres, i es va activar el protocol de violència de gènere. La Policia Local va iniciar la investigació ràpidament després que l’Ajuntament rebera un avís d’un familiar de la dona morta declarant que no sabia res d’aquesta des de dies enrere segons informa el mateix alcalde d’esta població castellonenca, Silvero Tena.

 

La Guàrdia Civil busca la parella de la víctima

  

El cadàver ha estat traslladat a l’institut anatòmic forense, situat a l’hospital provincial de Castelló, on se li realitza l’autòpsia. Les mateixes fonts han informat que el company sentimental de la dona es troba desaparegut, i la Unitat Orgànica de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló s’ha fet càrrec de la recerca.

 

El cas està baix secret de sumari, decretat pel Jutjat d’Instrucció número 2 de Castelló, que estava en funcions de guàrdia quan es va trobar a la morta. Per este motiu, estant baix secret de sumari, els agents mantenen totes les hipòtesis sobre la possible causa de la mort, però els primers indicis reforcen les sospites del que podria ser un cas de violència masclista. Totes estes investigacions van al voltant de la parella de la víctima, qui té antecedents policials per maltractaments en una de les seues relacions anteriors, segons informa el diari Mediterráneo, com també que la parella de E.B.F. «es va allistar de jove a la Legió i fins i tot havia escrit un llibre sobre el tema».

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.