Anuncios

La Guàrdia Civil busca a la parella d’una dona trobada morta a Borriol

 

La Guàrdia Civil de Castelló investiga la mort d’una dona, de 35 anys d’edat, el cadàver de la qual va ser trobat la nit del passat divendres en un habitatge del municipi de Borriol, a la comarca de la Plana Alta, i la parella sentimental del qual es troba desaparegut. La dona, era natural de Castelló, i veïna del número 4 del carrer de Sant Bartolomé de Borriol.

  

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil, la Policia Local va ser la que va donar l’avís de la troballa, a les 22:00 hores del divendres, i es va activar el protocol de violència de gènere. La Policia Local va iniciar la investigació ràpidament després que l’Ajuntament rebera un avís d’un familiar de la dona morta declarant que no sabia res d’aquesta des de dies enrere segons informa el mateix alcalde d’esta població castellonenca, Silvero Tena.

Anuncios

 

La Guàrdia Civil busca la parella de la víctima

  

El cadàver ha estat traslladat a l’institut anatòmic forense, situat a l’hospital provincial de Castelló, on se li realitza l’autòpsia. Les mateixes fonts han informat que el company sentimental de la dona es troba desaparegut, i la Unitat Orgànica de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló s’ha fet càrrec de la recerca.

 

El cas està baix secret de sumari, decretat pel Jutjat d’Instrucció número 2 de Castelló, que estava en funcions de guàrdia quan es va trobar a la morta. Per este motiu, estant baix secret de sumari, els agents mantenen totes les hipòtesis sobre la possible causa de la mort, però els primers indicis reforcen les sospites del que podria ser un cas de violència masclista. Totes estes investigacions van al voltant de la parella de la víctima, qui té antecedents policials per maltractaments en una de les seues relacions anteriors, segons informa el diari Mediterráneo, com també que la parella de E.B.F. «es va allistar de jove a la Legió i fins i tot havia escrit un llibre sobre el tema».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios