La Guàrdia Civil busca a la parella d’una dona trobada morta a Borriol

 

La Guàrdia Civil de Castelló investiga la mort d’una dona, de 35 anys d’edat, el cadàver de la qual va ser trobat la nit del passat divendres en un habitatge del municipi de Borriol, a la comarca de la Plana Alta, i la parella sentimental del qual es troba desaparegut. La dona, era natural de Castelló, i veïna del número 4 del carrer de Sant Bartolomé de Borriol.

  

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil, la Policia Local va ser la que va donar l’avís de la troballa, a les 22:00 hores del divendres, i es va activar el protocol de violència de gènere. La Policia Local va iniciar la investigació ràpidament després que l’Ajuntament rebera un avís d’un familiar de la dona morta declarant que no sabia res d’aquesta des de dies enrere segons informa el mateix alcalde d’esta població castellonenca, Silvero Tena.

 

La Guàrdia Civil busca la parella de la víctima

  

El cadàver ha estat traslladat a l’institut anatòmic forense, situat a l’hospital provincial de Castelló, on se li realitza l’autòpsia. Les mateixes fonts han informat que el company sentimental de la dona es troba desaparegut, i la Unitat Orgànica de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló s’ha fet càrrec de la recerca.

 

El cas està baix secret de sumari, decretat pel Jutjat d’Instrucció número 2 de Castelló, que estava en funcions de guàrdia quan es va trobar a la morta. Per este motiu, estant baix secret de sumari, els agents mantenen totes les hipòtesis sobre la possible causa de la mort, però els primers indicis reforcen les sospites del que podria ser un cas de violència masclista. Totes estes investigacions van al voltant de la parella de la víctima, qui té antecedents policials per maltractaments en una de les seues relacions anteriors, segons informa el diari Mediterráneo, com també que la parella de E.B.F. «es va allistar de jove a la Legió i fins i tot havia escrit un llibre sobre el tema».

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís taronja al sud de la província de València per temperatures de fins a 40 graus, i el groc en altres zones de la Comunitat Valenciana.

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.