La Guàrdia Civil busca a la parella d’una dona trobada morta a Borriol

 

La Guàrdia Civil de Castelló investiga la mort d’una dona, de 35 anys d’edat, el cadàver de la qual va ser trobat la nit del passat divendres en un habitatge del municipi de Borriol, a la comarca de la Plana Alta, i la parella sentimental del qual es troba desaparegut. La dona, era natural de Castelló, i veïna del número 4 del carrer de Sant Bartolomé de Borriol.

  

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil, la Policia Local va ser la que va donar l’avís de la troballa, a les 22:00 hores del divendres, i es va activar el protocol de violència de gènere. La Policia Local va iniciar la investigació ràpidament després que l’Ajuntament rebera un avís d’un familiar de la dona morta declarant que no sabia res d’aquesta des de dies enrere segons informa el mateix alcalde d’esta població castellonenca, Silvero Tena.

 

La Guàrdia Civil busca la parella de la víctima

  

El cadàver ha estat traslladat a l’institut anatòmic forense, situat a l’hospital provincial de Castelló, on se li realitza l’autòpsia. Les mateixes fonts han informat que el company sentimental de la dona es troba desaparegut, i la Unitat Orgànica de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló s’ha fet càrrec de la recerca.

 

El cas està baix secret de sumari, decretat pel Jutjat d’Instrucció número 2 de Castelló, que estava en funcions de guàrdia quan es va trobar a la morta. Per este motiu, estant baix secret de sumari, els agents mantenen totes les hipòtesis sobre la possible causa de la mort, però els primers indicis reforcen les sospites del que podria ser un cas de violència masclista. Totes estes investigacions van al voltant de la parella de la víctima, qui té antecedents policials per maltractaments en una de les seues relacions anteriors, segons informa el diari Mediterráneo, com també que la parella de E.B.F. «es va allistar de jove a la Legió i fins i tot havia escrit un llibre sobre el tema».

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.