La Guàrdia Civil busca a la parella d’una dona trobada morta a Borriol

 

La Guàrdia Civil de Castelló investiga la mort d’una dona, de 35 anys d’edat, el cadàver de la qual va ser trobat la nit del passat divendres en un habitatge del municipi de Borriol, a la comarca de la Plana Alta, i la parella sentimental del qual es troba desaparegut. La dona, era natural de Castelló, i veïna del número 4 del carrer de Sant Bartolomé de Borriol.

  

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil, la Policia Local va ser la que va donar l’avís de la troballa, a les 22:00 hores del divendres, i es va activar el protocol de violència de gènere. La Policia Local va iniciar la investigació ràpidament després que l’Ajuntament rebera un avís d’un familiar de la dona morta declarant que no sabia res d’aquesta des de dies enrere segons informa el mateix alcalde d’esta població castellonenca, Silvero Tena.

 

La Guàrdia Civil busca la parella de la víctima

  

El cadàver ha estat traslladat a l’institut anatòmic forense, situat a l’hospital provincial de Castelló, on se li realitza l’autòpsia. Les mateixes fonts han informat que el company sentimental de la dona es troba desaparegut, i la Unitat Orgànica de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló s’ha fet càrrec de la recerca.

 

El cas està baix secret de sumari, decretat pel Jutjat d’Instrucció número 2 de Castelló, que estava en funcions de guàrdia quan es va trobar a la morta. Per este motiu, estant baix secret de sumari, els agents mantenen totes les hipòtesis sobre la possible causa de la mort, però els primers indicis reforcen les sospites del que podria ser un cas de violència masclista. Totes estes investigacions van al voltant de la parella de la víctima, qui té antecedents policials per maltractaments en una de les seues relacions anteriors, segons informa el diari Mediterráneo, com també que la parella de E.B.F. «es va allistar de jove a la Legió i fins i tot havia escrit un llibre sobre el tema».

Últimes notícies

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.