Un guàrdia civil fora de servei evita que una dona siga colpejada per la seua parella a Oliva

El passat dia 6 de març de 2018, sobre les 09.00 hores , un guàrdia civil del Lloc Principal d'Oliva que estava fora de servei, observà com una parella mantenia una forta discussió en un passeig d'eixa localitat.

 

 

Als pocs segons, l'agent es percatà com l'home, en actitud agressiva, s'abalançà cap a la dona, agarrant-la pel coll amb una mà i esgrimint l'altra en alt amb el puny tancat en disposició d'agredir a la dona. En aquest moment el guàrdia civil intervingué i procedí a identificar-se i a interposar-se entre l'agressor i la víctima, que l'identificà com al seu marit.

 

 

  

L'agent, amb els seus mitjans propis, reclamà presència uniformada del cos per a procedir a detenció, custodia i trasllat de l'agressor a dependències policials. Amb la màxima celeritat es realitzà un acompanyament de la víctima al centre salut de la localitat i a dependències policials per a interposar denúncia sobre els fets. 

  

 

 

Per aquests motius es va produir la detenció d'aquest home de 47 anys d'edat i de nacionalitat espanyola, per un delicte de maltractaments en àmbit familiar (violència de gènere). Gràcies a la ràpida intervenció de l'agent s'evità un mal major.

  

 

 

Les diligències instruïdes han passat a la disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona n º 1 de Gandia

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.