10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Un guàrdia civil fora de servei evita que una dona siga colpejada per la seua parella a Oliva

El passat dia 6 de març de 2018, sobre les 09.00 hores , un guàrdia civil del Lloc Principal d'Oliva que estava fora de servei, observà com una parella mantenia una forta discussió en un passeig d'eixa localitat.

 

 

Als pocs segons, l'agent es percatà com l'home, en actitud agressiva, s'abalançà cap a la dona, agarrant-la pel coll amb una mà i esgrimint l'altra en alt amb el puny tancat en disposició d'agredir a la dona. En aquest moment el guàrdia civil intervingué i procedí a identificar-se i a interposar-se entre l'agressor i la víctima, que l'identificà com al seu marit.

 

 

  

L'agent, amb els seus mitjans propis, reclamà presència uniformada del cos per a procedir a detenció, custodia i trasllat de l'agressor a dependències policials. Amb la màxima celeritat es realitzà un acompanyament de la víctima al centre salut de la localitat i a dependències policials per a interposar denúncia sobre els fets. 

  

 

 

Per aquests motius es va produir la detenció d'aquest home de 47 anys d'edat i de nacionalitat espanyola, per un delicte de maltractaments en àmbit familiar (violència de gènere). Gràcies a la ràpida intervenció de l'agent s'evità un mal major.

  

 

 

Les diligències instruïdes han passat a la disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona n º 1 de Gandia

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.