19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Un guàrdia civil fora de servei evita que una dona siga colpejada per la seua parella a Oliva

El passat dia 6 de març de 2018, sobre les 09.00 hores , un guàrdia civil del Lloc Principal d'Oliva que estava fora de servei, observà com una parella mantenia una forta discussió en un passeig d'eixa localitat.

 

 

Als pocs segons, l'agent es percatà com l'home, en actitud agressiva, s'abalançà cap a la dona, agarrant-la pel coll amb una mà i esgrimint l'altra en alt amb el puny tancat en disposició d'agredir a la dona. En aquest moment el guàrdia civil intervingué i procedí a identificar-se i a interposar-se entre l'agressor i la víctima, que l'identificà com al seu marit.

 

 

  

L'agent, amb els seus mitjans propis, reclamà presència uniformada del cos per a procedir a detenció, custodia i trasllat de l'agressor a dependències policials. Amb la màxima celeritat es realitzà un acompanyament de la víctima al centre salut de la localitat i a dependències policials per a interposar denúncia sobre els fets. 

  

 

 

Per aquests motius es va produir la detenció d'aquest home de 47 anys d'edat i de nacionalitat espanyola, per un delicte de maltractaments en àmbit familiar (violència de gènere). Gràcies a la ràpida intervenció de l'agent s'evità un mal major.

  

 

 

Les diligències instruïdes han passat a la disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona n º 1 de Gandia

Últimes notícies

Citen a declarar com investigats a la presidenta de la APV i dos càrrecs pels avals de la marina de Gandia

Una jutgessa de Gandia cita al setembre a la presidenta de la APV, al seu anterior director general i a la responsable de Domini Públic per una querella sobre avals. El Real Club Nàutic denúncia la no devolució de 240.000 euros i el bloqueig de material, mentres la APV nega delicte.

Sant Valentí impulsa les reserves i situa la mitjana hotelera en el 83% en la Comunitat Valenciana

Sant Valentí, que enguany cau en dissabte, ha elevat les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana fins a superar el 83% de mitjana. Benidorm frega el 90% i els preus pugen en tots els destins.

El fiscal veu desficaciat que Ábalos i Koldo vulguen ser jutjats per l’Audiència Nacional

La Fiscalia ha titllat de desficaciat l'intent de José Luis Ábalos i Koldo García de portar el seu juí a l'Audiència Nacional malgrat que el Suprem ja ha obert juí oral. Anticorrupció advertix que canviar ara d'òrgan provocaria un retrocés processal i dilacions indegudes.

Generalitat i Xirivella habilitaran sòl segur per a quasi 4.000 vivendes després de la DANA

La Generalitat i l'Ajuntament de Xirivella activaran un PEUR per a urbanitzar sòl no inundable i alçar quasi 4.000 vivendes després de la DANA de 2024. El pla prioritza seguretat, agilitat i cooperació institucional.

Viviendea destinarà 12 milions a una promoció de 109 vivendes en Malilla, València

La plataforma ha assegurat 12 milions per a alçar una torre de 20 altures amb 109 pisos d'1 a 4 dormitoris en Malilla, amb 87 garatges i 64 trasters. El pla es recolza en la seua tecnologia per a ajustar el disseny a la demanda i preveu arrancar obres després de la llicència.

Els positius per pallola pugen a 22 en dos empreses del mateix edifici a Alacant

Els casos confirmats ascendixen a 22 després d'analitzar 30 sospites en dos companyies del mateix edifici d'Alacant. Salut Pública activa aïllament, vacunació i reforç de vigilància.

Cano defén un turisme de qualitat que impulse el talent femení

La consellera Marián Cano ha destacat este dijous l'aposta del Consell per un turisme de qualitat i una sostenibilitat social que impulsen el talent femení. El sector suposa entorn del 16% del PIB valencià, més de 300.000 ocupacions i 12,5 milions de visitants internacionals amb un gasto superior a 16.000 milions.

La consellera ha reclamat planificació per a garantir la cobertura de les noves places de jutges

La titular de Justícia ha reclamat al Ministeri una planificació seriosa i coherent que assegure la cobertura real de les noves places de jutges en la Comunitat Valenciana. Ha lligat l'ampliació de la planta a recursos, coordinació i estàndards d'accés exigents.