Un guàrdia civil fora de servei evita que una dona siga colpejada per la seua parella a Oliva

El passat dia 6 de març de 2018, sobre les 09.00 hores , un guàrdia civil del Lloc Principal d'Oliva que estava fora de servei, observà com una parella mantenia una forta discussió en un passeig d'eixa localitat.

 

 

Als pocs segons, l'agent es percatà com l'home, en actitud agressiva, s'abalançà cap a la dona, agarrant-la pel coll amb una mà i esgrimint l'altra en alt amb el puny tancat en disposició d'agredir a la dona. En aquest moment el guàrdia civil intervingué i procedí a identificar-se i a interposar-se entre l'agressor i la víctima, que l'identificà com al seu marit.

 

 

  

L'agent, amb els seus mitjans propis, reclamà presència uniformada del cos per a procedir a detenció, custodia i trasllat de l'agressor a dependències policials. Amb la màxima celeritat es realitzà un acompanyament de la víctima al centre salut de la localitat i a dependències policials per a interposar denúncia sobre els fets. 

  

 

 

Per aquests motius es va produir la detenció d'aquest home de 47 anys d'edat i de nacionalitat espanyola, per un delicte de maltractaments en àmbit familiar (violència de gènere). Gràcies a la ràpida intervenció de l'agent s'evità un mal major.

  

 

 

Les diligències instruïdes han passat a la disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona n º 1 de Gandia

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.