La Guàrdia Civil procedix contra una persona que s’atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent

La Guàrdia Civil procedeix contra una persona que s'atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent

La Guàrdia Civil procedeix contra una persona que s’atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil de Carcaixent va tindre coneixement el passat 24 d’agost sobre les 13:00 hores dels fets, després de personar-se en les dependències oficials el germà del detingut, per comunicar que el seu germà de 70 anys té una greu malaltia mental i porta diversos dies sense prendre’s la medicació necessària per a la seua malaltia. El qual a tingut un brot d’esta malatía i s’atrinxerat amb un ganivet de gran grandària en el seu habitatge.                               

 

Per tot això, davant de l’avís del germà del detingut, la Guàrdia Civil amb Policia Local es van personar en l’habitatge d’esta població de la Ribera Alta, comprovant que està persona es trobava amb un ganivet i bastant alterat.                    

 

Hores de negociacions i forcejaments

  

Fruit de les intenses gestions efectuades per l’agents per poder convèncer a este individu que es mostrava a tot moment molt violent, arribant fins i tot a agredir als agents amb el ganivet. Es va poder convèncer perquè es lliurara, després de diverses hores de negociació i forcejaments.                                                       

 

La Guàrdia Civil procedeix contra una persona que s'atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent

La Guàrdia Civil procedeix contra una persona que s’atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent | Guàrdia Civil

 

El detingut és intervingut per personal sanitari per poder calmar-ho i ser poder ser traslladat a la Unitat de Psiquiatria on queda ingressat.                                

  

Les diligències instruïdes han estat lliurades en els Jutjats d’Instrucció nº 5 d’Alzira.

 

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.