La Guàrdia Civil procedix contra una persona que s’atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent

La Guàrdia Civil procedeix contra una persona que s'atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent

La Guàrdia Civil procedeix contra una persona que s’atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil de Carcaixent va tindre coneixement el passat 24 d’agost sobre les 13:00 hores dels fets, després de personar-se en les dependències oficials el germà del detingut, per comunicar que el seu germà de 70 anys té una greu malaltia mental i porta diversos dies sense prendre’s la medicació necessària per a la seua malaltia. El qual a tingut un brot d’esta malatía i s’atrinxerat amb un ganivet de gran grandària en el seu habitatge.                               

 

Per tot això, davant de l’avís del germà del detingut, la Guàrdia Civil amb Policia Local es van personar en l’habitatge d’esta població de la Ribera Alta, comprovant que està persona es trobava amb un ganivet i bastant alterat.                    

 

Hores de negociacions i forcejaments

  

Fruit de les intenses gestions efectuades per l’agents per poder convèncer a este individu que es mostrava a tot moment molt violent, arribant fins i tot a agredir als agents amb el ganivet. Es va poder convèncer perquè es lliurara, després de diverses hores de negociació i forcejaments.                                                       

 

La Guàrdia Civil procedeix contra una persona que s'atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent

La Guàrdia Civil procedeix contra una persona que s’atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent | Guàrdia Civil

 

El detingut és intervingut per personal sanitari per poder calmar-ho i ser poder ser traslladat a la Unitat de Psiquiatria on queda ingressat.                                

  

Les diligències instruïdes han estat lliurades en els Jutjats d’Instrucció nº 5 d’Alzira.

 

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.