La Guàrdia Civil procedix contra una persona que s’atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent

La Guàrdia Civil procedeix contra una persona que s'atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent

La Guàrdia Civil procedeix contra una persona que s’atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil de Carcaixent va tindre coneixement el passat 24 d’agost sobre les 13:00 hores dels fets, després de personar-se en les dependències oficials el germà del detingut, per comunicar que el seu germà de 70 anys té una greu malaltia mental i porta diversos dies sense prendre’s la medicació necessària per a la seua malaltia. El qual a tingut un brot d’esta malatía i s’atrinxerat amb un ganivet de gran grandària en el seu habitatge.                               

 

Per tot això, davant de l’avís del germà del detingut, la Guàrdia Civil amb Policia Local es van personar en l’habitatge d’esta població de la Ribera Alta, comprovant que està persona es trobava amb un ganivet i bastant alterat.                    

 

Hores de negociacions i forcejaments

  

Fruit de les intenses gestions efectuades per l’agents per poder convèncer a este individu que es mostrava a tot moment molt violent, arribant fins i tot a agredir als agents amb el ganivet. Es va poder convèncer perquè es lliurara, després de diverses hores de negociació i forcejaments.                                                       

 

La Guàrdia Civil procedeix contra una persona que s'atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent

La Guàrdia Civil procedeix contra una persona que s’atrinxera en el seu habitatge amb un arma blanca a Carcaixent | Guàrdia Civil

 

El detingut és intervingut per personal sanitari per poder calmar-ho i ser poder ser traslladat a la Unitat de Psiquiatria on queda ingressat.                                

  

Les diligències instruïdes han estat lliurades en els Jutjats d’Instrucció nº 5 d’Alzira.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.