6.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Un home agredix a la seua dona i destrossa la seua casa en València

Agressió sexual

El xic intentà violar-la dos voltes | PIXABAY

Agents de la Policia Local de València han detingut este dissabte de matinada a un home acusat d’agredir a la seua parella i destrossar el mobiliari de la seua vivenda.

 

L’arrestat és un home de 49 anys que va ser traslladat a dependències policials. La víctima, de 39, va assegurar que no era la primera volta que patia una agressió d’eixe tipus i que la seua parella, de la que va afirmar que bevia alcohol amb assiduïtat, havia arribat al domicili borratxo i molt agitat. La dona va rebutjar presentar denúncia.

 

La intervenció la van dur a terme durant la matinada del dissabte agents de la segona i la tercera Unitat de Districte de la Policia Local, que van ser alertats a les 4.10 hores per la Sala 092 perquè es presentaren en un domicili en el que s’estava produint un episodi de maltractaments i el presumpte agressor estava destrossant el mobiliari de la casa.

 

Una volta els agents es van presentar en el pis en el que van produir-se els fets, van observar que la víctima es trobava en la porta molt nerviosa i els va manifestar que havia sigut agredida físicament per la seua parella. La dona que presentava un enrogiment en el pòmul.

 

Els agents es van introduir en el pis i van localitzar a l’home assegut en el sofà embenant-se la mà, alhora que van comprovar que la taula del menjador estava totalment fracturada en diversos trossos. Per este motiu, van arrestar al presumpte agressor, que va ser traslladat a dependències policials. La dona va ser atesa per un altre departament especialitzat en assistència a víctimes de violència de gènere. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.