Un home agredix a la seua dona i destrossa la seua casa en València

Agressió sexual

El xic intentà violar-la dos voltes | PIXABAY

Agents de la Policia Local de València han detingut este dissabte de matinada a un home acusat d’agredir a la seua parella i destrossar el mobiliari de la seua vivenda.

 

L’arrestat és un home de 49 anys que va ser traslladat a dependències policials. La víctima, de 39, va assegurar que no era la primera volta que patia una agressió d’eixe tipus i que la seua parella, de la que va afirmar que bevia alcohol amb assiduïtat, havia arribat al domicili borratxo i molt agitat. La dona va rebutjar presentar denúncia.

 

La intervenció la van dur a terme durant la matinada del dissabte agents de la segona i la tercera Unitat de Districte de la Policia Local, que van ser alertats a les 4.10 hores per la Sala 092 perquè es presentaren en un domicili en el que s’estava produint un episodi de maltractaments i el presumpte agressor estava destrossant el mobiliari de la casa.

 

Una volta els agents es van presentar en el pis en el que van produir-se els fets, van observar que la víctima es trobava en la porta molt nerviosa i els va manifestar que havia sigut agredida físicament per la seua parella. La dona que presentava un enrogiment en el pòmul.

 

Els agents es van introduir en el pis i van localitzar a l’home assegut en el sofà embenant-se la mà, alhora que van comprovar que la taula del menjador estava totalment fracturada en diversos trossos. Per este motiu, van arrestar al presumpte agressor, que va ser traslladat a dependències policials. La dona va ser atesa per un altre departament especialitzat en assistència a víctimes de violència de gènere. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.