14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Un home agredix a la seua dona i destrossa la seua casa en València

Agressió sexual

El xic intentà violar-la dos voltes | PIXABAY

Agents de la Policia Local de València han detingut este dissabte de matinada a un home acusat d’agredir a la seua parella i destrossar el mobiliari de la seua vivenda.

 

L’arrestat és un home de 49 anys que va ser traslladat a dependències policials. La víctima, de 39, va assegurar que no era la primera volta que patia una agressió d’eixe tipus i que la seua parella, de la que va afirmar que bevia alcohol amb assiduïtat, havia arribat al domicili borratxo i molt agitat. La dona va rebutjar presentar denúncia.

 

La intervenció la van dur a terme durant la matinada del dissabte agents de la segona i la tercera Unitat de Districte de la Policia Local, que van ser alertats a les 4.10 hores per la Sala 092 perquè es presentaren en un domicili en el que s’estava produint un episodi de maltractaments i el presumpte agressor estava destrossant el mobiliari de la casa.

 

Una volta els agents es van presentar en el pis en el que van produir-se els fets, van observar que la víctima es trobava en la porta molt nerviosa i els va manifestar que havia sigut agredida físicament per la seua parella. La dona que presentava un enrogiment en el pòmul.

 

Els agents es van introduir en el pis i van localitzar a l’home assegut en el sofà embenant-se la mà, alhora que van comprovar que la taula del menjador estava totalment fracturada en diversos trossos. Per este motiu, van arrestar al presumpte agressor, que va ser traslladat a dependències policials. La dona va ser atesa per un altre departament especialitzat en assistència a víctimes de violència de gènere. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.