13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Un home agredix a la seua dona i destrossa la seua casa en València

Agressió sexual

El xic intentà violar-la dos voltes | PIXABAY

Agents de la Policia Local de València han detingut este dissabte de matinada a un home acusat d’agredir a la seua parella i destrossar el mobiliari de la seua vivenda.

 

L’arrestat és un home de 49 anys que va ser traslladat a dependències policials. La víctima, de 39, va assegurar que no era la primera volta que patia una agressió d’eixe tipus i que la seua parella, de la que va afirmar que bevia alcohol amb assiduïtat, havia arribat al domicili borratxo i molt agitat. La dona va rebutjar presentar denúncia.

 

La intervenció la van dur a terme durant la matinada del dissabte agents de la segona i la tercera Unitat de Districte de la Policia Local, que van ser alertats a les 4.10 hores per la Sala 092 perquè es presentaren en un domicili en el que s’estava produint un episodi de maltractaments i el presumpte agressor estava destrossant el mobiliari de la casa.

 

Una volta els agents es van presentar en el pis en el que van produir-se els fets, van observar que la víctima es trobava en la porta molt nerviosa i els va manifestar que havia sigut agredida físicament per la seua parella. La dona que presentava un enrogiment en el pòmul.

 

Els agents es van introduir en el pis i van localitzar a l’home assegut en el sofà embenant-se la mà, alhora que van comprovar que la taula del menjador estava totalment fracturada en diversos trossos. Per este motiu, van arrestar al presumpte agressor, que va ser traslladat a dependències policials. La dona va ser atesa per un altre departament especialitzat en assistència a víctimes de violència de gènere. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.