Un home agredix, insulta i escup a policies en Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), a un home de 44 anys per la seua relació amb una agressió a agents de l’oficina per a renovar el DNI de la Policia Nacional de la localitat. En concret, ha sigut arrestat per insultar, escopir i agredir físicament als policies quan se li va demanar que es posara la mascareta i complira amb les mesures sanitàries del recinte.

 

Els fets van quedar gravats en un vídeo que es va emetre per xarxes socials, el que va permetre als agents identificar i localitzar a l’autor. S’ha procedit a la detenció de l’home per ser l’autor de l’enregistrament al costat de dos persones i a la investigació d’una tercera.

 

De la mateixa manera, els efectius van saber durant la investigació que sobre esta persona figurava una ordre de detenció i extradició de Bulgària per la seua relació amb un delicte d’homicidi en este país, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Va amenaçar als agents

La investigació va començar quan, el passat 15 de desembre, en les oficines de tramitació del DNI de Torrevieja a càrrec de la Policia Nacional, es va iniciar una discussió entre diferents membres d’una mateixa família i els agents de l’autoritat, durant la que el grup va arribar a agredir als policies.

 

El motiu de la disputa va ser que esta persona no va voler obeir l’ordre dels agents de posar-se les mascaretes i complir les mesures sanitàries del recinte. Va ser en eixe moment quan l’home es va acostar a l’entrada del lloc i va començar a proferir amenaces als policies, com ara: «Policies de merda, terroristes, assassins i cristians morireu tots; anem per ells». Tot això mentre intentava assaltar la comissaria i escopia, segons queda reflectit en les imàtgens.

 

Després de la difusió en xarxes socials del vídeo de l’escena, es va iniciar per part de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Torrevieja les perquisicions necessàries amb la finalitat de la identificació de l’autor dels fets. Setmanes després, els efectius van conseguir identificar i detindre a un home de 44 anys.

 

Per tot això, se li imputa un delicte d’incitació pública a l’odi, hostilitat i discriminació, i un altre delicte d’amenaces contra agents de l’autoritat, passant posteriorment a disposició judicial. Les diligències han sigut posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Torrevieja.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.