Un home agredix, insulta i escup a policies en Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), a un home de 44 anys per la seua relació amb una agressió a agents de l’oficina per a renovar el DNI de la Policia Nacional de la localitat. En concret, ha sigut arrestat per insultar, escopir i agredir físicament als policies quan se li va demanar que es posara la mascareta i complira amb les mesures sanitàries del recinte.

 

Els fets van quedar gravats en un vídeo que es va emetre per xarxes socials, el que va permetre als agents identificar i localitzar a l’autor. S’ha procedit a la detenció de l’home per ser l’autor de l’enregistrament al costat de dos persones i a la investigació d’una tercera.

 

De la mateixa manera, els efectius van saber durant la investigació que sobre esta persona figurava una ordre de detenció i extradició de Bulgària per la seua relació amb un delicte d’homicidi en este país, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Va amenaçar als agents

La investigació va començar quan, el passat 15 de desembre, en les oficines de tramitació del DNI de Torrevieja a càrrec de la Policia Nacional, es va iniciar una discussió entre diferents membres d’una mateixa família i els agents de l’autoritat, durant la que el grup va arribar a agredir als policies.

 

El motiu de la disputa va ser que esta persona no va voler obeir l’ordre dels agents de posar-se les mascaretes i complir les mesures sanitàries del recinte. Va ser en eixe moment quan l’home es va acostar a l’entrada del lloc i va començar a proferir amenaces als policies, com ara: «Policies de merda, terroristes, assassins i cristians morireu tots; anem per ells». Tot això mentre intentava assaltar la comissaria i escopia, segons queda reflectit en les imàtgens.

 

Després de la difusió en xarxes socials del vídeo de l’escena, es va iniciar per part de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Torrevieja les perquisicions necessàries amb la finalitat de la identificació de l’autor dels fets. Setmanes després, els efectius van conseguir identificar i detindre a un home de 44 anys.

 

Per tot això, se li imputa un delicte d’incitació pública a l’odi, hostilitat i discriminació, i un altre delicte d’amenaces contra agents de l’autoritat, passant posteriorment a disposició judicial. Les diligències han sigut posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Torrevieja.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.