Un home agredix, insulta i escup a policies en Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), a un home de 44 anys per la seua relació amb una agressió a agents de l’oficina per a renovar el DNI de la Policia Nacional de la localitat. En concret, ha sigut arrestat per insultar, escopir i agredir físicament als policies quan se li va demanar que es posara la mascareta i complira amb les mesures sanitàries del recinte.

 

Els fets van quedar gravats en un vídeo que es va emetre per xarxes socials, el que va permetre als agents identificar i localitzar a l’autor. S’ha procedit a la detenció de l’home per ser l’autor de l’enregistrament al costat de dos persones i a la investigació d’una tercera.

 

De la mateixa manera, els efectius van saber durant la investigació que sobre esta persona figurava una ordre de detenció i extradició de Bulgària per la seua relació amb un delicte d’homicidi en este país, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Va amenaçar als agents

La investigació va començar quan, el passat 15 de desembre, en les oficines de tramitació del DNI de Torrevieja a càrrec de la Policia Nacional, es va iniciar una discussió entre diferents membres d’una mateixa família i els agents de l’autoritat, durant la que el grup va arribar a agredir als policies.

 

El motiu de la disputa va ser que esta persona no va voler obeir l’ordre dels agents de posar-se les mascaretes i complir les mesures sanitàries del recinte. Va ser en eixe moment quan l’home es va acostar a l’entrada del lloc i va començar a proferir amenaces als policies, com ara: «Policies de merda, terroristes, assassins i cristians morireu tots; anem per ells». Tot això mentre intentava assaltar la comissaria i escopia, segons queda reflectit en les imàtgens.

 

Després de la difusió en xarxes socials del vídeo de l’escena, es va iniciar per part de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Torrevieja les perquisicions necessàries amb la finalitat de la identificació de l’autor dels fets. Setmanes després, els efectius van conseguir identificar i detindre a un home de 44 anys.

 

Per tot això, se li imputa un delicte d’incitació pública a l’odi, hostilitat i discriminació, i un altre delicte d’amenaces contra agents de l’autoritat, passant posteriorment a disposició judicial. Les diligències han sigut posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Torrevieja.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.