Un home agredix, insulta i escup a policies en Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), a un home de 44 anys per la seua relació amb una agressió a agents de l’oficina per a renovar el DNI de la Policia Nacional de la localitat. En concret, ha sigut arrestat per insultar, escopir i agredir físicament als policies quan se li va demanar que es posara la mascareta i complira amb les mesures sanitàries del recinte.

 

Els fets van quedar gravats en un vídeo que es va emetre per xarxes socials, el que va permetre als agents identificar i localitzar a l’autor. S’ha procedit a la detenció de l’home per ser l’autor de l’enregistrament al costat de dos persones i a la investigació d’una tercera.

 

De la mateixa manera, els efectius van saber durant la investigació que sobre esta persona figurava una ordre de detenció i extradició de Bulgària per la seua relació amb un delicte d’homicidi en este país, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Va amenaçar als agents

La investigació va començar quan, el passat 15 de desembre, en les oficines de tramitació del DNI de Torrevieja a càrrec de la Policia Nacional, es va iniciar una discussió entre diferents membres d’una mateixa família i els agents de l’autoritat, durant la que el grup va arribar a agredir als policies.

 

El motiu de la disputa va ser que esta persona no va voler obeir l’ordre dels agents de posar-se les mascaretes i complir les mesures sanitàries del recinte. Va ser en eixe moment quan l’home es va acostar a l’entrada del lloc i va començar a proferir amenaces als policies, com ara: «Policies de merda, terroristes, assassins i cristians morireu tots; anem per ells». Tot això mentre intentava assaltar la comissaria i escopia, segons queda reflectit en les imàtgens.

 

Després de la difusió en xarxes socials del vídeo de l’escena, es va iniciar per part de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Torrevieja les perquisicions necessàries amb la finalitat de la identificació de l’autor dels fets. Setmanes després, els efectius van conseguir identificar i detindre a un home de 44 anys.

 

Per tot això, se li imputa un delicte d’incitació pública a l’odi, hostilitat i discriminació, i un altre delicte d’amenaces contra agents de l’autoritat, passant posteriorment a disposició judicial. Les diligències han sigut posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Torrevieja.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.