Home agredix a la seua parella en presència dels seus fills en Sueca

La Policia va procedir a la detenció del presumpte agressor | Cedida
 

Agents de la Policia Local de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València), han detingut a un home per presumptament agredir a la seua parella, en presència dels seus fills, en una vivenda de la localitat

 

Els fets es van produir al voltant del migdia del dissabte, quan la Policia Local va rebre una telefonada d’una víctima de violència de gènere que havia sigut agredida en presència dels seus fills en un domicili.

 

Fins a la casa es va desplaçar una patrulla, que va procedir a la detenció del presumpte agressor, que no va oposar resistència.

 

A la víctima, després de facilitar-li l’oportuna informació, se li va acompanyar a l’ambulatori per a que fóra atesa i, posteriorment, va interposar una denúncia. L’ordre de protecció ja estava tramitada este diumenge, segons ha informat l’Ajuntament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.