Un home detingut per agredir a dos agents de la Policia Nacional en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge en València a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’escopir i agredir als policies que l’han identificat per no portar posada la mascareta en la via pública.

 

Els fets han passat cap a les 16.20 hores de la vesprada en l’encreuament del carrer de Sant Vicent Màrtir i el Camí de la Rambleta,  quan els agents que es trobaven fent faenes de prevenció de seguretat ciutadana han vist a un home alterat, cridant i que no portava la mascareta de protecció. 

 

Davant de tals fets, els agents han identificat a l’home informant-lo que havia de portar la mascareta obligatòria, al que l’home ha contestat escopint-los i negant-se a complir les mesures sanitàries vigents. A demés, en un moment donat el sospitós ha intentat agredir a un dels agents, pel que li han dit que deixara eixa actitud, fent cas omís. 

 

Els dos agents han necessitat assistència mèdica

Els policies, per a evitar l’agressió, han intentat subjectar a l’home, resistint-se i caient els tres a terra, començant un forcejament. En vore l’actitud agressiva de l’home, els agents han demanat suport d’un altre indicatiu policial que s’ha presentat en el lloc. 

 

A conseqüència de l’agressió, els agents han necessitat assistència sanitària pels colps rebuts. Un d’ells, a causa de les punyades rebudes, ha patit una ferida a l’altura del colze al braç esquerre i una contusió en l’avantbraç dret. L’altre policia ha hagut de ser assistit per lesions presentades en els genolls, en el dit índex i contusions. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.