Un home detingut per agredir a dos agents de la Policia Nacional en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge en València a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’escopir i agredir als policies que l’han identificat per no portar posada la mascareta en la via pública.

 

Els fets han passat cap a les 16.20 hores de la vesprada en l’encreuament del carrer de Sant Vicent Màrtir i el Camí de la Rambleta,  quan els agents que es trobaven fent faenes de prevenció de seguretat ciutadana han vist a un home alterat, cridant i que no portava la mascareta de protecció. 

 

Davant de tals fets, els agents han identificat a l’home informant-lo que havia de portar la mascareta obligatòria, al que l’home ha contestat escopint-los i negant-se a complir les mesures sanitàries vigents. A demés, en un moment donat el sospitós ha intentat agredir a un dels agents, pel que li han dit que deixara eixa actitud, fent cas omís. 

 

Els dos agents han necessitat assistència mèdica

Els policies, per a evitar l’agressió, han intentat subjectar a l’home, resistint-se i caient els tres a terra, començant un forcejament. En vore l’actitud agressiva de l’home, els agents han demanat suport d’un altre indicatiu policial que s’ha presentat en el lloc. 

 

A conseqüència de l’agressió, els agents han necessitat assistència sanitària pels colps rebuts. Un d’ells, a causa de les punyades rebudes, ha patit una ferida a l’altura del colze al braç esquerre i una contusió en l’avantbraç dret. L’altre policia ha hagut de ser assistit per lesions presentades en els genolls, en el dit índex i contusions. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU