Un home detingut per agredir a dos agents de la Policia Nacional en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge en València a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’escopir i agredir als policies que l’han identificat per no portar posada la mascareta en la via pública.

 

Els fets han passat cap a les 16.20 hores de la vesprada en l’encreuament del carrer de Sant Vicent Màrtir i el Camí de la Rambleta,  quan els agents que es trobaven fent faenes de prevenció de seguretat ciutadana han vist a un home alterat, cridant i que no portava la mascareta de protecció. 

 

Davant de tals fets, els agents han identificat a l’home informant-lo que havia de portar la mascareta obligatòria, al que l’home ha contestat escopint-los i negant-se a complir les mesures sanitàries vigents. A demés, en un moment donat el sospitós ha intentat agredir a un dels agents, pel que li han dit que deixara eixa actitud, fent cas omís. 

 

Els dos agents han necessitat assistència mèdica

Els policies, per a evitar l’agressió, han intentat subjectar a l’home, resistint-se i caient els tres a terra, començant un forcejament. En vore l’actitud agressiva de l’home, els agents han demanat suport d’un altre indicatiu policial que s’ha presentat en el lloc. 

 

A conseqüència de l’agressió, els agents han necessitat assistència sanitària pels colps rebuts. Un d’ells, a causa de les punyades rebudes, ha patit una ferida a l’altura del colze al braç esquerre i una contusió en l’avantbraç dret. L’altre policia ha hagut de ser assistit per lesions presentades en els genolls, en el dit índex i contusions. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.