Un home detingut per agredir a dos agents de la Policia Nacional en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge en València a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’escopir i agredir als policies que l’han identificat per no portar posada la mascareta en la via pública.

 

Els fets han passat cap a les 16.20 hores de la vesprada en l’encreuament del carrer de Sant Vicent Màrtir i el Camí de la Rambleta,  quan els agents que es trobaven fent faenes de prevenció de seguretat ciutadana han vist a un home alterat, cridant i que no portava la mascareta de protecció. 

 

Davant de tals fets, els agents han identificat a l’home informant-lo que havia de portar la mascareta obligatòria, al que l’home ha contestat escopint-los i negant-se a complir les mesures sanitàries vigents. A demés, en un moment donat el sospitós ha intentat agredir a un dels agents, pel que li han dit que deixara eixa actitud, fent cas omís. 

 

Els dos agents han necessitat assistència mèdica

Els policies, per a evitar l’agressió, han intentat subjectar a l’home, resistint-se i caient els tres a terra, començant un forcejament. En vore l’actitud agressiva de l’home, els agents han demanat suport d’un altre indicatiu policial que s’ha presentat en el lloc. 

 

A conseqüència de l’agressió, els agents han necessitat assistència sanitària pels colps rebuts. Un d’ells, a causa de les punyades rebudes, ha patit una ferida a l’altura del colze al braç esquerre i una contusió en l’avantbraç dret. L’altre policia ha hagut de ser assistit per lesions presentades en els genolls, en el dit índex i contusions. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.