Un home detingut per agredir a dos agents de la Policia Nacional en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge en València a un home de 36 anys com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, després d’escopir i agredir als policies que l’han identificat per no portar posada la mascareta en la via pública.

 

Els fets han passat cap a les 16.20 hores de la vesprada en l’encreuament del carrer de Sant Vicent Màrtir i el Camí de la Rambleta,  quan els agents que es trobaven fent faenes de prevenció de seguretat ciutadana han vist a un home alterat, cridant i que no portava la mascareta de protecció. 

 

Davant de tals fets, els agents han identificat a l’home informant-lo que havia de portar la mascareta obligatòria, al que l’home ha contestat escopint-los i negant-se a complir les mesures sanitàries vigents. A demés, en un moment donat el sospitós ha intentat agredir a un dels agents, pel que li han dit que deixara eixa actitud, fent cas omís. 

 

Els dos agents han necessitat assistència mèdica

Els policies, per a evitar l’agressió, han intentat subjectar a l’home, resistint-se i caient els tres a terra, començant un forcejament. En vore l’actitud agressiva de l’home, els agents han demanat suport d’un altre indicatiu policial que s’ha presentat en el lloc. 

 

A conseqüència de l’agressió, els agents han necessitat assistència sanitària pels colps rebuts. Un d’ells, a causa de les punyades rebudes, ha patit una ferida a l’altura del colze al braç esquerre i una contusió en l’avantbraç dret. L’altre policia ha hagut de ser assistit per lesions presentades en els genolls, en el dit índex i contusions. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.