12.4 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Un home detingut per fer-se passar per treballador i canviar dos comptadors a Xàtiva

Un home ha sigut detingut este passat dilluns al matí a Xàtiva, a la Costera, per presumptament estafar als veïns d'un edifici fent-se passar per empleat d'una empresa de subministrament elèctric. Ha sigut arrestat per la Policia Nacional, ja que segons sembla, l'home, de 38 anys havia entrat en dos cases per a canviar el comptador i cobrar per això. Una de les estafes va ocórrer en octubre i l'altra en novembre, segons ha dit la Prefectura en un comunicat. La quantitat estafada ascén a uns 1.090 euros. La Policia va iniciar les investigacions al tindre coneixement els agents que una dona de 77 anys havia denunciat haver sigut víctima d'una estafa per part d'un home que l'havia abordat quan ella entrava a casa i li havia dit que havia de canviar-li el comptador de la llum.

  

 

 

Un volta la dona va deixar a l'individu passar, l'home li va dir que el cost ascenia a 500 euros. La dona li va donar 290, ja que en eixe moment no disposava de més diners, per la qual cosa el suposat treballador li va dir que si tenia cartilla bancària li l'entregara amb el seu pin i que ell mateix aniria a traure la resta dels diners. L'home li va dir aleshores que posara la llavadora per a fer unes proves, i en eixe moment va aprofitar per a anar-se'n de la casa. La dona va comprovar en revisar el seu compte bancari, que li havien realitzat una extracció de 600 euros.

  

 

No era l'únic cas

  

Les investigacions van traure a la llum un altre cas, que havia ocorregut de manera similar a l'anterior, en este cas la quantitat era de 200. Els agents van esbrinar que la identitat del sospitós i una vegada en comissaria fou detingut com un presumpte autor d'un delicte d'estafa. L'home tenia antecedents policials i després de ser escoltat en la declaració, va ser posat en llibertat i obligat a comparéixer davant l'Autoritat Judicial per a quan fóra requerit.

Últimes notícies

Avís groc este dijous per ratxes de 80 km/h a Castelló, València i Alacant

Aemet ha establit avís groc per a este dijous per vent de l'oest amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló, València i Alacant, i per onatge en la costa.

El vent de ponent dispara hui les màximes en la Comunitat fins a 24 graus

Ratxes molt fortes de l'oest impulsen un ascens tèrmic fins a valors primaverals. A última hora baixarà la cota de neu i demà s'espera un descens de temperatures.

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.