10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Un home detingut en València per agredir la seua parella quan mantenia una discussió sobre masclisme

Un home ha sigut detingut per agents de la Policia Local de València esta passada nit de diumenge a dilluns per haver agredit la seua nóvia. L'agressor, un home de 37 anys va espentar primer la seua parella i seguidament li va pegar en la cara i en el muscle. Segons ha informat la Policia Local ella va tractar de mediar en una discussió sobre masclisme que ell mantenia amb una amiga en comú. Els fets van ocórrer al voltant de les 23.40 hores d'este diumenge, quan la Policia Local va rebre una cridada que alertava que un home estava agredint una dona en el carrer Sant Vicent de València. Segons ha informat el cos en un comunicat, els efectius es van desplaçar fins al lloc i van trobar a l'agressor amb la víctima, una dona de 40 anys. Ella va explicar que, mentre es trobava amb l'home, que era la seua parella, aquest havia discutit amb una amiga per «temes masclistes». Ella havia intentat mediar entre els dos i l'home la va espentar tan fort que la va tirar a terra. A continuació li va pegar en el muscle dret i li va pegar en la cara també. La dona després de contar el relat  als agents va ser traslladada a un centre mèdic. 

L'agressor va ser arrestat i va reconéixer haver mantingut una forta discussió amb la seua parella. L'amiga en comú també va confirmar als agents la discussió i l'agressió. Per tot això els agents van detindre l'home com a presumpte autor d'un delicte de violència de gènere.

Últimes notícies

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.

El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry

El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises

Adif manté nou punts amb limitacions de velocitat en la línia Madrid-València

Adif manté quatre trams a 160 km/h i cinc a 200 km/h en la línia Madrid-València. A Madrid-Barcelona només queden sis punts a 230 km/h després de les revisions.

Els britànics compensen l’alentiment del turista nacional en la Costa Blanca

La Costa Blanca arriba a Fitur decidida a consolidar el seu lideratge entre els britànics i a esmorteir la menor demanda i gasto del mercat nacional, amb focus en sostenibilitat i connectivitat.

Acaba l’avís costaner a Alacant, però seguix l’alerta groga per vent

Emergències ha alçat l'alerta groga per fenòmens costaners en la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent a Castelló, València i Alacant.