Presó provisional sense fiança per al detingut per apunyalar a la seua exparella en Massamagrell

 

Actualització 10/03/2021 a les 18.00 hores. El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 3 de Massamagrell (València), en funcions de guàrdia i amb competències en el coneixement dels assumptes relacionats amb la violència sobre la dona, ha acordat l’ingrés a la presó, comunicada i sense fiança per a l’home detingut este dilluns per apunyalar a la seua exparella.

 

L’arrestat queda investigat per una causa oberta per homicidi en grau de temptativa, sense perjudici d’ulterior qualificació. D’altra banda, al jutjat no li consten denúncies prèvies per violència de gènere de la víctima contra l’investigat.

 

El jutge ha dictat l’ordre d’empresonament després que la comissió judicial es desplaçarà al centre hospitalari, a on es troba ingressat el detingut per a prendre-li declaració.

L’home va ser detingut este passat dilluns, després d’assestar unes quantes punyalades a la seua exdona, en ple carrer. Van ser uns veïns els que van detindre a l’agressor fins que van arribar les forces de seguretat. Immediatament, la víctima va ser traslladada a l’Hospital Clínic de València en estat greu, a on va haver de ser intervinguda. 

 

Un home intenta matar amb un ganivet a la seua exnóvia enmig del carrer en Massamagrell

Una dona de 53 anys ha acabat greument ferida després de ser agredida per la seua exparella amb una arma blanca en el carrer de Tirant lo Blanc en la localitat de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València). Els fets han passat cap a les 08.00 hores d’este dilluns, Dia Internacional de la Dona.

 

Pel que pareix, un home ha agredit a la seua exparella enmig del carrer amb una arma blanca i, a conseqüència, la dona està greu i ha sigut traslladada fins a l’Hospital Clínic de València. A demés, l’agressor, de 51 anys, també ha acabat ferit i ha sigut traslladat al mateix hospital.

 

Han sigut alguns veïns que es trobaven en el lloc dels fets els que han intervingut en vore el que estava passant i han impedit que l’home continuara agredint a la víctima. Hi ha hagut un forcejament entre un company de faena de la víctima i l’agressor. Finalment, l’agressor ha sigut detingut i la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir les circumstàncies de l’agressió.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.