Presó provisional sense fiança per al detingut per apunyalar a la seua exparella en Massamagrell

 

Actualització 10/03/2021 a les 18.00 hores. El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 3 de Massamagrell (València), en funcions de guàrdia i amb competències en el coneixement dels assumptes relacionats amb la violència sobre la dona, ha acordat l’ingrés a la presó, comunicada i sense fiança per a l’home detingut este dilluns per apunyalar a la seua exparella.

 

L’arrestat queda investigat per una causa oberta per homicidi en grau de temptativa, sense perjudici d’ulterior qualificació. D’altra banda, al jutjat no li consten denúncies prèvies per violència de gènere de la víctima contra l’investigat.

 

El jutge ha dictat l’ordre d’empresonament després que la comissió judicial es desplaçarà al centre hospitalari, a on es troba ingressat el detingut per a prendre-li declaració.

L’home va ser detingut este passat dilluns, després d’assestar unes quantes punyalades a la seua exdona, en ple carrer. Van ser uns veïns els que van detindre a l’agressor fins que van arribar les forces de seguretat. Immediatament, la víctima va ser traslladada a l’Hospital Clínic de València en estat greu, a on va haver de ser intervinguda. 

 

Un home intenta matar amb un ganivet a la seua exnóvia enmig del carrer en Massamagrell

Una dona de 53 anys ha acabat greument ferida després de ser agredida per la seua exparella amb una arma blanca en el carrer de Tirant lo Blanc en la localitat de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València). Els fets han passat cap a les 08.00 hores d’este dilluns, Dia Internacional de la Dona.

 

Pel que pareix, un home ha agredit a la seua exparella enmig del carrer amb una arma blanca i, a conseqüència, la dona està greu i ha sigut traslladada fins a l’Hospital Clínic de València. A demés, l’agressor, de 51 anys, també ha acabat ferit i ha sigut traslladat al mateix hospital.

 

Han sigut alguns veïns que es trobaven en el lloc dels fets els que han intervingut en vore el que estava passant i han impedit que l’home continuara agredint a la víctima. Hi ha hagut un forcejament entre un company de faena de la víctima i l’agressor. Finalment, l’agressor ha sigut detingut i la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir les circumstàncies de l’agressió.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.