Presó provisional sense fiança per al detingut per apunyalar a la seua exparella en Massamagrell

 

Actualització 10/03/2021 a les 18.00 hores. El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 3 de Massamagrell (València), en funcions de guàrdia i amb competències en el coneixement dels assumptes relacionats amb la violència sobre la dona, ha acordat l’ingrés a la presó, comunicada i sense fiança per a l’home detingut este dilluns per apunyalar a la seua exparella.

 

L’arrestat queda investigat per una causa oberta per homicidi en grau de temptativa, sense perjudici d’ulterior qualificació. D’altra banda, al jutjat no li consten denúncies prèvies per violència de gènere de la víctima contra l’investigat.

 

El jutge ha dictat l’ordre d’empresonament després que la comissió judicial es desplaçarà al centre hospitalari, a on es troba ingressat el detingut per a prendre-li declaració.

L’home va ser detingut este passat dilluns, després d’assestar unes quantes punyalades a la seua exdona, en ple carrer. Van ser uns veïns els que van detindre a l’agressor fins que van arribar les forces de seguretat. Immediatament, la víctima va ser traslladada a l’Hospital Clínic de València en estat greu, a on va haver de ser intervinguda. 

 

Un home intenta matar amb un ganivet a la seua exnóvia enmig del carrer en Massamagrell

Una dona de 53 anys ha acabat greument ferida després de ser agredida per la seua exparella amb una arma blanca en el carrer de Tirant lo Blanc en la localitat de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València). Els fets han passat cap a les 08.00 hores d’este dilluns, Dia Internacional de la Dona.

 

Pel que pareix, un home ha agredit a la seua exparella enmig del carrer amb una arma blanca i, a conseqüència, la dona està greu i ha sigut traslladada fins a l’Hospital Clínic de València. A demés, l’agressor, de 51 anys, també ha acabat ferit i ha sigut traslladat al mateix hospital.

 

Han sigut alguns veïns que es trobaven en el lloc dels fets els que han intervingut en vore el que estava passant i han impedit que l’home continuara agredint a la víctima. Hi ha hagut un forcejament entre un company de faena de la víctima i l’agressor. Finalment, l’agressor ha sigut detingut i la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir les circumstàncies de l’agressió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig