16.5 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Presó provisional sense fiança per al detingut per apunyalar a la seua exparella en Massamagrell

 

Actualització 10/03/2021 a les 18.00 hores. El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 3 de Massamagrell (València), en funcions de guàrdia i amb competències en el coneixement dels assumptes relacionats amb la violència sobre la dona, ha acordat l’ingrés a la presó, comunicada i sense fiança per a l’home detingut este dilluns per apunyalar a la seua exparella.

 

L’arrestat queda investigat per una causa oberta per homicidi en grau de temptativa, sense perjudici d’ulterior qualificació. D’altra banda, al jutjat no li consten denúncies prèvies per violència de gènere de la víctima contra l’investigat.

 

El jutge ha dictat l’ordre d’empresonament després que la comissió judicial es desplaçarà al centre hospitalari, a on es troba ingressat el detingut per a prendre-li declaració.

L’home va ser detingut este passat dilluns, després d’assestar unes quantes punyalades a la seua exdona, en ple carrer. Van ser uns veïns els que van detindre a l’agressor fins que van arribar les forces de seguretat. Immediatament, la víctima va ser traslladada a l’Hospital Clínic de València en estat greu, a on va haver de ser intervinguda. 

 

Un home intenta matar amb un ganivet a la seua exnóvia enmig del carrer en Massamagrell

Una dona de 53 anys ha acabat greument ferida després de ser agredida per la seua exparella amb una arma blanca en el carrer de Tirant lo Blanc en la localitat de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València). Els fets han passat cap a les 08.00 hores d’este dilluns, Dia Internacional de la Dona.

 

Pel que pareix, un home ha agredit a la seua exparella enmig del carrer amb una arma blanca i, a conseqüència, la dona està greu i ha sigut traslladada fins a l’Hospital Clínic de València. A demés, l’agressor, de 51 anys, també ha acabat ferit i ha sigut traslladat al mateix hospital.

 

Han sigut alguns veïns que es trobaven en el lloc dels fets els que han intervingut en vore el que estava passant i han impedit que l’home continuara agredint a la víctima. Hi ha hagut un forcejament entre un company de faena de la víctima i l’agressor. Finalment, l’agressor ha sigut detingut i la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir les circumstàncies de l’agressió.

Últimes notícies

Ratxes molt fortes a l’interior, pluges febles i descens de la cota de neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts vent de l'oest amb ratxes molt fortes a l'interior, cels nuvolosos i precipitacions febles; la cota de neu baixa a 1.200-1.400 m al final del dia. Demà persistirà el vent i hi haurà pluges avançant d'oest a est.

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.