19.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Presó provisional sense fiança per al detingut per apunyalar a la seua exparella en Massamagrell

 

Actualització 10/03/2021 a les 18.00 hores. El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 3 de Massamagrell (València), en funcions de guàrdia i amb competències en el coneixement dels assumptes relacionats amb la violència sobre la dona, ha acordat l’ingrés a la presó, comunicada i sense fiança per a l’home detingut este dilluns per apunyalar a la seua exparella.

 

L’arrestat queda investigat per una causa oberta per homicidi en grau de temptativa, sense perjudici d’ulterior qualificació. D’altra banda, al jutjat no li consten denúncies prèvies per violència de gènere de la víctima contra l’investigat.

 

El jutge ha dictat l’ordre d’empresonament després que la comissió judicial es desplaçarà al centre hospitalari, a on es troba ingressat el detingut per a prendre-li declaració.

L’home va ser detingut este passat dilluns, després d’assestar unes quantes punyalades a la seua exdona, en ple carrer. Van ser uns veïns els que van detindre a l’agressor fins que van arribar les forces de seguretat. Immediatament, la víctima va ser traslladada a l’Hospital Clínic de València en estat greu, a on va haver de ser intervinguda. 

 

Un home intenta matar amb un ganivet a la seua exnóvia enmig del carrer en Massamagrell

Una dona de 53 anys ha acabat greument ferida després de ser agredida per la seua exparella amb una arma blanca en el carrer de Tirant lo Blanc en la localitat de Massamagrell, en la comarca de l’Horta Nord (València). Els fets han passat cap a les 08.00 hores d’este dilluns, Dia Internacional de la Dona.

 

Pel que pareix, un home ha agredit a la seua exparella enmig del carrer amb una arma blanca i, a conseqüència, la dona està greu i ha sigut traslladada fins a l’Hospital Clínic de València. A demés, l’agressor, de 51 anys, també ha acabat ferit i ha sigut traslladat al mateix hospital.

 

Han sigut alguns veïns que es trobaven en el lloc dels fets els que han intervingut en vore el que estava passant i han impedit que l’home continuara agredint a la víctima. Hi ha hagut un forcejament entre un company de faena de la víctima i l’agressor. Finalment, l’agressor ha sigut detingut i la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir les circumstàncies de l’agressió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.

25 famílies afectades per l’incendi en el barri Miguel Hernández d’Alacant seran reallotjades

El foc en el barri Miguel Hernández ha afectat 25 famílies. Generalitat i Ajuntament han activat reallotjaments i avaluacions tècniques, sense víctimes mortals.

Els Arts reivindica la sarsuela amb un homenatge a José Serrano

Els Arts estrenarà este dijous 'Un misteri de sainet o sarsuela a la cassola', ideada per Enrique Viana, que combina tradició i llenguatge actual. El muntatge rendix tribut a José Serrano i comptarà amb intèrprets del Centre de Perfeccionament.

La Generalitat llança Nus davant el porno per a evitar que els jóvens normalitzen rols del porno

La Generalitat ha presentat Nus davant el porno per a frenar la normalització de rols del porno entre adolescents i reforçar l'educació afectiu-sexual. La campanya combina tallers, cartelleria en 715 IES i vídeos per a xarxes amb abast a 300.000 alumnes.

Seguix tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera a les mans de la seua exparella

El centre de salut de Benicàssim roman tancat després de l'assassinat a ganivetades d'una infermera de 64 anys. El PAC atén urgències i un equip de salut mental fa costat al personal.

Pérez Llorca reforça el diàleg amb el TSJCV i destaca 101 milions per a seus judicials

Pérez Llorca ha reafirmat el diàleg permanent amb el TSJCV per a una justícia 'més eficient, pròxima i al servici de la ciutadania'. A més, ha detallat que en dos anys la inversió en infraestructures judicials aconseguix 101 milions, 70 més que en l'anterior legislatura, amb seus culminades a Llíria, Gandia i Alzira

Una infermera de 64 anys mor apunyalada per la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim

La sanitària, de 64 anys, ha mort després de ser atacada amb una arma blanca de grans dimensions en el seu lloc de treball; la seua exparella, de 70, ha sigut detinguda. Ni víctima ni presumpte autor figuraven en VioGén i la investigació continua oberta.