13 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Igor ‘El Rus’ va disparar una tercera persona a Terol abans de matar dos guàrdies civils

Imagen de Igor el Ruso tras salir de prisión

Igor ‘El Rus’, el triple assassí de Terol | Cedida

Ha eixit a la llum nova informació sobre Norbert Feher, més conegut com a Igor ‘El Rus’. Fa dos mesos que va ser detingut i ara s’ha donat pas a un nou plantejament que no té res a vore amb la primera declaració de l’acusat d’haver comès tres assassinats, identificat com una persona sense sostre que es dedicava a assaltar domicilis en cerca de menjar.

 

  

Segons ha pogut saber ‘El Español’, un altre home podria haver estat la seua primera víctima, però va aconseguir fugir. A més, l’acusat hauria posat fi a la vida d’un dels propietaris de les cases a les quals accedia.

Li va disparar quatre vegades

Manuel Marcuello va presenciar com Igor ‘El Rus’ disparava cap a ell fins a quatre vegades, el passat 5 de desembre, a Albalete del Arzobispo, una localitat de Terol. La víctima estava treballant amb Manuel Andreu, que era el propietari de la finca on es trobava l’assassí.

  

L’agressor va disposar-se a disparar-lo només trobar-se’l i Marcuello va optar per córrer cap a ell i impedir que utilitzarà l’arma. Els dos van lluitar per fer-se amb ella fins que la víctima va rebre un tir al braç. Aleshores, tot i estar ferit, va aconseguir treure-li l’arma a Igor ‘El Rus’ i va fugir com va poder per evitar tornar a ser atacat.

 

Norbert Feher, el presunto asesino de tres personas en Teruel

Imatge d’arxiu de Norbert Feher | Cedida

La fugida fins a la comissaria 

Mentre fugia, l’agressor li va disparar fins a tres vegades més, però només un d’aquests tirs li va arribar a impactar. En esta ocasió, li va donar a l’abdomen. La finca estava rodejada de camps i tot era fosc, però ell va continuar allunyant-se del domicili aguantant el mal que li causaven les seues ferides, mentre l’assassí el perseguia.

 

Va arribar a caminar fins a 1,2 quilòmetres fins a arribar a la comissaria més propera, on va denunciar els fets amb tot detall. El va descriure com un home foraster, de pell morena, d’1,80 metres d’alçada i amb una complexió «forta, arribant a estar robust», amb una carra arrodonida i afaitat. El fet que més va cridar l’atenció de Marcuello és com anava vestit, ja que portava «roba neta i unes botes brillants».

 

Inclús, va arribar a mencionar que anava vestit amb roba de «camuflatge militar» i una gorra de «l’exèrcit espanyol amb l’àguila groga al front». Per este motiu, la descripció els va semblar més equiparable a una persona amb coneixements militars que no pas a un sense sostre.

 

Va disparar «17 vegades amb dues pistoles»

Pel que fa al culpable, mentre fugia va posar fi a la vida de dos dels agents de la Guàrdia Civil que el van intentar capturar, el passat 14 de desembre. Les autoritats no el van capturar fins passats deu dies i encara van trigar més setmanes a relacionar els casos. Igor ‘El Rus’ va confessar haver disparat els efectius fins a «17 vegades amb dues pistoles» i va acabar a la presó.

  

 

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.