Igor ‘El Rus’ va disparar una tercera persona a Terol abans de matar dos guàrdies civils

Imagen de Igor el Ruso tras salir de prisión

Igor ‘El Rus’, el triple assassí de Terol | Cedida

Ha eixit a la llum nova informació sobre Norbert Feher, més conegut com a Igor ‘El Rus’. Fa dos mesos que va ser detingut i ara s’ha donat pas a un nou plantejament que no té res a vore amb la primera declaració de l’acusat d’haver comès tres assassinats, identificat com una persona sense sostre que es dedicava a assaltar domicilis en cerca de menjar.

 

  

Segons ha pogut saber ‘El Español’, un altre home podria haver estat la seua primera víctima, però va aconseguir fugir. A més, l’acusat hauria posat fi a la vida d’un dels propietaris de les cases a les quals accedia.

Li va disparar quatre vegades

Manuel Marcuello va presenciar com Igor ‘El Rus’ disparava cap a ell fins a quatre vegades, el passat 5 de desembre, a Albalete del Arzobispo, una localitat de Terol. La víctima estava treballant amb Manuel Andreu, que era el propietari de la finca on es trobava l’assassí.

  

L’agressor va disposar-se a disparar-lo només trobar-se’l i Marcuello va optar per córrer cap a ell i impedir que utilitzarà l’arma. Els dos van lluitar per fer-se amb ella fins que la víctima va rebre un tir al braç. Aleshores, tot i estar ferit, va aconseguir treure-li l’arma a Igor ‘El Rus’ i va fugir com va poder per evitar tornar a ser atacat.

 

Norbert Feher, el presunto asesino de tres personas en Teruel

Imatge d’arxiu de Norbert Feher | Cedida

La fugida fins a la comissaria 

Mentre fugia, l’agressor li va disparar fins a tres vegades més, però només un d’aquests tirs li va arribar a impactar. En esta ocasió, li va donar a l’abdomen. La finca estava rodejada de camps i tot era fosc, però ell va continuar allunyant-se del domicili aguantant el mal que li causaven les seues ferides, mentre l’assassí el perseguia.

 

Va arribar a caminar fins a 1,2 quilòmetres fins a arribar a la comissaria més propera, on va denunciar els fets amb tot detall. El va descriure com un home foraster, de pell morena, d’1,80 metres d’alçada i amb una complexió «forta, arribant a estar robust», amb una carra arrodonida i afaitat. El fet que més va cridar l’atenció de Marcuello és com anava vestit, ja que portava «roba neta i unes botes brillants».

 

Inclús, va arribar a mencionar que anava vestit amb roba de «camuflatge militar» i una gorra de «l’exèrcit espanyol amb l’àguila groga al front». Per este motiu, la descripció els va semblar més equiparable a una persona amb coneixements militars que no pas a un sense sostre.

 

Va disparar «17 vegades amb dues pistoles»

Pel que fa al culpable, mentre fugia va posar fi a la vida de dos dels agents de la Guàrdia Civil que el van intentar capturar, el passat 14 de desembre. Les autoritats no el van capturar fins passats deu dies i encara van trigar més setmanes a relacionar els casos. Igor ‘El Rus’ va confessar haver disparat els efectius fins a «17 vegades amb dues pistoles» i va acabar a la presó.

  

 

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.