Igor ‘El Rus’ va disparar una tercera persona a Terol abans de matar dos guàrdies civils

Imagen de Igor el Ruso tras salir de prisión

Igor ‘El Rus’, el triple assassí de Terol | Cedida

Ha eixit a la llum nova informació sobre Norbert Feher, més conegut com a Igor ‘El Rus’. Fa dos mesos que va ser detingut i ara s’ha donat pas a un nou plantejament que no té res a vore amb la primera declaració de l’acusat d’haver comès tres assassinats, identificat com una persona sense sostre que es dedicava a assaltar domicilis en cerca de menjar.

 

  

Segons ha pogut saber ‘El Español’, un altre home podria haver estat la seua primera víctima, però va aconseguir fugir. A més, l’acusat hauria posat fi a la vida d’un dels propietaris de les cases a les quals accedia.

Li va disparar quatre vegades

Manuel Marcuello va presenciar com Igor ‘El Rus’ disparava cap a ell fins a quatre vegades, el passat 5 de desembre, a Albalete del Arzobispo, una localitat de Terol. La víctima estava treballant amb Manuel Andreu, que era el propietari de la finca on es trobava l’assassí.

  

L’agressor va disposar-se a disparar-lo només trobar-se’l i Marcuello va optar per córrer cap a ell i impedir que utilitzarà l’arma. Els dos van lluitar per fer-se amb ella fins que la víctima va rebre un tir al braç. Aleshores, tot i estar ferit, va aconseguir treure-li l’arma a Igor ‘El Rus’ i va fugir com va poder per evitar tornar a ser atacat.

 

Norbert Feher, el presunto asesino de tres personas en Teruel

Imatge d’arxiu de Norbert Feher | Cedida

La fugida fins a la comissaria 

Mentre fugia, l’agressor li va disparar fins a tres vegades més, però només un d’aquests tirs li va arribar a impactar. En esta ocasió, li va donar a l’abdomen. La finca estava rodejada de camps i tot era fosc, però ell va continuar allunyant-se del domicili aguantant el mal que li causaven les seues ferides, mentre l’assassí el perseguia.

 

Va arribar a caminar fins a 1,2 quilòmetres fins a arribar a la comissaria més propera, on va denunciar els fets amb tot detall. El va descriure com un home foraster, de pell morena, d’1,80 metres d’alçada i amb una complexió «forta, arribant a estar robust», amb una carra arrodonida i afaitat. El fet que més va cridar l’atenció de Marcuello és com anava vestit, ja que portava «roba neta i unes botes brillants».

 

Inclús, va arribar a mencionar que anava vestit amb roba de «camuflatge militar» i una gorra de «l’exèrcit espanyol amb l’àguila groga al front». Per este motiu, la descripció els va semblar més equiparable a una persona amb coneixements militars que no pas a un sense sostre.

 

Va disparar «17 vegades amb dues pistoles»

Pel que fa al culpable, mentre fugia va posar fi a la vida de dos dels agents de la Guàrdia Civil que el van intentar capturar, el passat 14 de desembre. Les autoritats no el van capturar fins passats deu dies i encara van trigar més setmanes a relacionar els casos. Igor ‘El Rus’ va confessar haver disparat els efectius fins a «17 vegades amb dues pistoles» i va acabar a la presó.

  

 

Últimes notícies

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.

Buchanan patix una lesió muscular al bíceps femoral dret i és baixa per al Villarreal

Tajon Buchanan ha patit una lesió muscular al bíceps femoral de la cama dreta i és baixa indefinida per al Villarreal, que no ha fixat termini de recuperació.