Igor ‘El Rus’ va disparar una tercera persona a Terol abans de matar dos guàrdies civils

Imagen de Igor el Ruso tras salir de prisión

Igor ‘El Rus’, el triple assassí de Terol | Cedida

Ha eixit a la llum nova informació sobre Norbert Feher, més conegut com a Igor ‘El Rus’. Fa dos mesos que va ser detingut i ara s’ha donat pas a un nou plantejament que no té res a vore amb la primera declaració de l’acusat d’haver comès tres assassinats, identificat com una persona sense sostre que es dedicava a assaltar domicilis en cerca de menjar.

 

  

Segons ha pogut saber ‘El Español’, un altre home podria haver estat la seua primera víctima, però va aconseguir fugir. A més, l’acusat hauria posat fi a la vida d’un dels propietaris de les cases a les quals accedia.

Li va disparar quatre vegades

Manuel Marcuello va presenciar com Igor ‘El Rus’ disparava cap a ell fins a quatre vegades, el passat 5 de desembre, a Albalete del Arzobispo, una localitat de Terol. La víctima estava treballant amb Manuel Andreu, que era el propietari de la finca on es trobava l’assassí.

  

L’agressor va disposar-se a disparar-lo només trobar-se’l i Marcuello va optar per córrer cap a ell i impedir que utilitzarà l’arma. Els dos van lluitar per fer-se amb ella fins que la víctima va rebre un tir al braç. Aleshores, tot i estar ferit, va aconseguir treure-li l’arma a Igor ‘El Rus’ i va fugir com va poder per evitar tornar a ser atacat.

 

Norbert Feher, el presunto asesino de tres personas en Teruel

Imatge d’arxiu de Norbert Feher | Cedida

La fugida fins a la comissaria 

Mentre fugia, l’agressor li va disparar fins a tres vegades més, però només un d’aquests tirs li va arribar a impactar. En esta ocasió, li va donar a l’abdomen. La finca estava rodejada de camps i tot era fosc, però ell va continuar allunyant-se del domicili aguantant el mal que li causaven les seues ferides, mentre l’assassí el perseguia.

 

Va arribar a caminar fins a 1,2 quilòmetres fins a arribar a la comissaria més propera, on va denunciar els fets amb tot detall. El va descriure com un home foraster, de pell morena, d’1,80 metres d’alçada i amb una complexió «forta, arribant a estar robust», amb una carra arrodonida i afaitat. El fet que més va cridar l’atenció de Marcuello és com anava vestit, ja que portava «roba neta i unes botes brillants».

 

Inclús, va arribar a mencionar que anava vestit amb roba de «camuflatge militar» i una gorra de «l’exèrcit espanyol amb l’àguila groga al front». Per este motiu, la descripció els va semblar més equiparable a una persona amb coneixements militars que no pas a un sense sostre.

 

Va disparar «17 vegades amb dues pistoles»

Pel que fa al culpable, mentre fugia va posar fi a la vida de dos dels agents de la Guàrdia Civil que el van intentar capturar, el passat 14 de desembre. Les autoritats no el van capturar fins passats deu dies i encara van trigar més setmanes a relacionar els casos. Igor ‘El Rus’ va confessar haver disparat els efectius fins a «17 vegades amb dues pistoles» i va acabar a la presó.

  

 

Últimes notícies

Dos ferits per banyades en l’encierro de la Vall d’Uixó, un d’ells regidor

Dos persones han resultat ferides per banyades durant l’encierro d’este dissabte a la Vall d’Uixó, entre elles el regidor d’Urbanisme, Vicente Pitarch. Tots dos han sigut traslladats a l’Hospital La Plana i es troben fora de perill.

Set municipis de la Comunitat es queden sense Punts de Trobada Familiar judicials, segons el PSPV

El PSPV denuncia que el nou mapa de Punts de Trobada Familiar Judicials manté el tancament de centres en set municipis valencians i critica el Consell per reduir la xarxa de protecció a la infància. Els socialistes avisen que més de 2.000 famílies es veuran afectades i hauran de fer més desplaçaments i front a més llistes d’espera.

The Ocean Race deixa Alicante després de generar més de 500 milions

The Ocean Race eixirà per última vegada d’Alicante el 17 de gener de 2027, després de sis edicions i més de 500 milions d’euros d’impacte econòmic. Oporto assumirà les eixides de la volta al món a vela de 2030, 2034 i 2038.

El problema de les llengües minoritzades també demana solució

Segons Gimenez les llengües i els problemes socials dominaran els programes polítics per a les eleccions generals

Metrovalencia arriba als 8,3 milions de viatgers en setembre, un 15 % més que fa un any

Metrovalencia ha transportat 8,3 milions de viatgers en setembre, un 15,10 % més que un any abans, i FGV ha sumat 10 milions d’usuaris entre València i Alacant. Les línies 3 i 5 de metro i la 4 de tramvia han sigut les més utilitzades.

Noves ajudes per a dones emprenedores rurals en el sector agrari valencià

Agricultura ha convocat una nova línia d’ajudes per a dones que impulsen projectes empresarials agraris o aqüícoles en zones rurals de la Comunitat Valenciana, amb l’objectiu de facilitar la seua posada en marxa i consolidació.

València reforça la protecció dels majors davant estafes i abusos econòmics

La Policia Local de València ha intensificat les accions preventives contra estafes i abusos econòmics a persones majors mitjançant el programa 'Ayudar a Prevenir'. El dispositiu inclou xarrades en centres municipals i recomanacions per a detectar signes d'abús en l'entorn més pròxim.

Les pluges torrencials es tornen més freqüents i els experts reclamen adaptar-hi ciutats i infraestructures

Les últimes pluges torrencials han deixat quatre morts, grans inundacions a l’est peninsular i més de 400.000 alumnes sense classe a la Comunitat Valenciana. Experts adverteixen que estos episodis seran cada vegada més freqüents i reclamen planificar el territori pensant en este risc.