19.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Iker Casillas, ingressat després de patir un infart en Portugal

 

Iker Casillas, el conegut exporter del Reial Madrid, ha sigut ingressat d’urgència després de patir un infart, segons ha avançat este dimecres el diari ‘Marca’. Segons pareix, Casillas va començar a sentir-se malament després d’entrenar, però en estos moments la seua vida no està en perill.

 

De totes maneres, l’equip mèdic de l’hospital CUF Porto li haurà de realitzar una nova avaluació per a vore quin és el seu estat de salut. Segons el mitjà citat, tot i que no hi ha perill de vida, sí que tot indica que no tornarà a jugar el que queda de temporada. Fa només uns mesos, el porter va decidir prorrogar el contracte amb el seu equip actual, el FC Porto. 

 

El FC Porto assegura que està «bé» i «estable»

Precisament l’equip de futbol ha reaccionat esta vesprada per donar més detalls sobre l’estat d’Iker Casillas. «Ha patit un infart agut de miocardi durant l’entrenament del matí d’este dimecres, realitzat en el Centre d’Entrenament i Formació Deportiva PortoGaia», ha assenyalat el FC Porto. En este sentit, ha explicat que l’entrenament ha sigut interromput de forma «immediata», i que Casillas «està bé, estable i amb el problema cardíac resolt». 

 

Thiago, el xiquet que va superar un infart gràcies al futbol

Fa uns dies vam conéixer la història de Thiago Torres, un xiquet de només quatre dies que, després de nàixer, va patir un infart cerebral i isquèmic i que l’ha pogut superar precisament gràcies al futbol. En els seus primers moments de vida, els metges es mostraven molt escèptics sobre les seues esperances de vida. 

 

És més, en cas de sobreviure el menut, els professionals van advertir els pares de Thiago que tindria seqüeles importants, que podrien, fins i tot, impedir-li caminar i viure amb normalitat. En tota esta història va aparéixer el Barça en la seua vida, i el miracle es va produir. 

 

L’equip blaugrana li ha canviat la vida

«Al començament, a vegades queia i, després, anava pegant bots per a no entropessar-se. I ara, corre», són les paraules de la mare del menut, que fa patent que, hui dia, «només té algun problema de mobilitat en la part esquerra».

 

 

De fet, arran d’esta limitació, Thiago acostuma a recolzar el seu pes en la cama dreta, perquè se sent més segur. Tot i això, «en el Barça l’estan ajudant perquè xute amb la dreta i agarre confiança amb l’altra cama», cosa que li està sent de gran utilitat, segons ha explicat sa mare.

 

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.