Foc en una fàbrica de reciclatge de la Ribera

Incendi fàbrica de reciclatge la Pobla Llarga

Espectacular columna de fum negre en l’incendi de la Pobla Llarga | Consorci de Bombers de València

 

Un incendi carbonitza l’exterior d’una fàbrica de reciclatge de plàstics i cartons en la localitat valenciana de la Pobla Llarga.

 

El foc s’ha declarat cap a les 15.15 hores d’este dijous en la localitat de la Ribera Alta, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, i encara està actiu, encara que evoluciona favorablement i esperen controlar-lo en les hores següents.

 

 

S’ha desplaçat al lloc de l’incendi bombers dels parcs de Xàtiva, Ontinyent, Gandia i Silla i, encara que no hi ha cap perill, han recomanat als veïns que tancaren les finestres de casa.

 

L’ajuntament ha demanat precaució als veïns o ha explicat que, a causa de l’incendi, ha caigut una línia d’alta tensió i alguns carrers de la Pobla Llarga s’han quedat sense llum. Els tècnics estan treballant per a solucionar-ho.

 

 

És el segon incendi que s’ha produït en menys de 24 hores en la Província de València, ja que ahir de nit va cremar el Forn Taroncher de Llíria, en el Camp del Túria.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.