Foc en una fàbrica de reciclatge de la Ribera

Incendi fàbrica de reciclatge la Pobla Llarga

Espectacular columna de fum negre en l’incendi de la Pobla Llarga | Consorci de Bombers de València

 

Un incendi carbonitza l’exterior d’una fàbrica de reciclatge de plàstics i cartons en la localitat valenciana de la Pobla Llarga.

 

El foc s’ha declarat cap a les 15.15 hores d’este dijous en la localitat de la Ribera Alta, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, i encara està actiu, encara que evoluciona favorablement i esperen controlar-lo en les hores següents.

 

 

S’ha desplaçat al lloc de l’incendi bombers dels parcs de Xàtiva, Ontinyent, Gandia i Silla i, encara que no hi ha cap perill, han recomanat als veïns que tancaren les finestres de casa.

 

L’ajuntament ha demanat precaució als veïns o ha explicat que, a causa de l’incendi, ha caigut una línia d’alta tensió i alguns carrers de la Pobla Llarga s’han quedat sense llum. Els tècnics estan treballant per a solucionar-ho.

 

 

És el segon incendi que s’ha produït en menys de 24 hores en la Província de València, ja que ahir de nit va cremar el Forn Taroncher de Llíria, en el Camp del Túria.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.