Foc en una fàbrica de reciclatge de la Ribera

Incendi fàbrica de reciclatge la Pobla Llarga

Espectacular columna de fum negre en l’incendi de la Pobla Llarga | Consorci de Bombers de València

 

Un incendi carbonitza l’exterior d’una fàbrica de reciclatge de plàstics i cartons en la localitat valenciana de la Pobla Llarga.

 

El foc s’ha declarat cap a les 15.15 hores d’este dijous en la localitat de la Ribera Alta, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, i encara està actiu, encara que evoluciona favorablement i esperen controlar-lo en les hores següents.

 

 

S’ha desplaçat al lloc de l’incendi bombers dels parcs de Xàtiva, Ontinyent, Gandia i Silla i, encara que no hi ha cap perill, han recomanat als veïns que tancaren les finestres de casa.

 

L’ajuntament ha demanat precaució als veïns o ha explicat que, a causa de l’incendi, ha caigut una línia d’alta tensió i alguns carrers de la Pobla Llarga s’han quedat sense llum. Els tècnics estan treballant per a solucionar-ho.

 

 

És el segon incendi que s’ha produït en menys de 24 hores en la Província de València, ja que ahir de nit va cremar el Forn Taroncher de Llíria, en el Camp del Túria.

Últimes notícies

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.

273 milions europeus per a reforçar 95 municipis valencians després de la DANA

El Govern central destina 273 milions d’euros de fons europeus a 95 ajuntaments valencians per a reforçar la seua adaptació al canvi climàtic i la resiliència després de la DANA, amb actuacions en hidràulica, seguretat i vivenda.

La investigació del robatori del Tresor de Villena assenyala tres encaputxats

Les primeres indagacions sobre el robatori de gran part del Tresor de Villena al museu municipal indiquen que hi han participat tres persones encaputxades. Els lladres s’han emportat peces valorades en uns 5 milions d’euros en pocs minuts.

Tapiada una finestra trencada del Museu de Villena després del robatori del Tresor

Operaris municipals han tapat una de les finestres trencades del Museu de Villena després del robatori de gran part del Tresor, enmig d’una gran expectació veïnal. La Guàrdia Civil investiga el cas mentres la Policia Local regula el trànsit a la zona.

Desallotgen la zona de la Gola de Pujol per un possible incendi a la Devesa de El Saler

Tres mitjans aeris i sis dotacions de Bombers de València s’han mobilitzat este dijous per un possible incendi a la Gola de Pujol, a la Devesa de El Saler, on s’ha desallotjat l’aparcament i es controlen els accessos de manera preventiva.

Arcadi España insta la Generalitat a defensar la finançació valenciana davant el PP

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, reclama a la Generalitat i a les autonomies del PP que defenguen els interessos dels seus territoris en el nou model de finançació, que preveu 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana. Adverteix que el Govern no pot imposar el model i que l’última paraula la tindran les Corts Generals.

El Govern recorda a la Generalitat que li correspon netejar els barrancs i reclama lleialtat

La comissionada del Govern per a la reconstrucció després de la dana, Zulima Pérez, ha remarcat a Mislata que la planificació i la retirada de canyes invasores en barrancs són competència de la Generalitat i dels ajuntaments, no de la CHJ, i ha reclamat més lleialtat institucional.

Atrapat un fals comprador per robar en vivendes d’Alacant i Múrcia

Un home de 58 anys ha sigut detingut acusat de diversos furts en vivendes d’Alacant i Múrcia que visitava fent-se passar per comprador, amb un perjuí superior als 56.000 euros.