11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Un home intenta abusar d’una menor de 13 anys en una localitat de l’Horta

 

Una xiqueta, de 13 anys, ha patit un intent d’abús sexual este dijous mentres es dirigia a classe en una localitat de la comarca de l’Horta. Després de què la mare de la menor denunciara els fets, la Policia Nacional de Xirivella investiga el presumpte intent d’abús.

 

Els fets es van produir un poc abans de les huit del matí d’este dijous, quan la menor anava a l’institut, segons ha avançat ‘Las Provincias’. La xiqueta ha afirmat que un individu de gran alçada amb barba baixà del cotxe, l’agarrà del braç i li baixà els pantalons. Abans de què l’agressor poguera cometre l’abús, la xiqueta va poder escapar-se.

 

La menor, de 13 anys, pegà a fugir i es va resguardar en un bar molt prop del lloc a on es van produir els fets i va demanar ajuda. La família ha assegurat que la xiqueta no va arribar a patir ningun tocament ni abús de cap tipo, però es va espantar moltíssim.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.