Detingut a un home per intentar cremar sa casa amb son pare dins en Burjassot

Incendi en una casa de Villena del Carrer de Quintí

Imatge d’arxiu d’una casa en flames en el territori valencià   | Bombers d’Alacant

 

Este dijous un fill quasi mata a son pare en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València). Segons pareix, la policia va rebre un avís d’un incendi en el carrer del General Prim de la localitat. En eixe moment, un agent de la policia local va arribar primer i va entrar a l’edifici per a intentar ajudar als possibles ferits que hi hagueren a través de l’escala, que estava plena de fum.

 

En arribar a la primera planta, tal com explica ‘Las Provincias’, el municipal va vore com un home eixia de la casa, que estava en flames, sense parar de pegar crits. Però, en lloc de demanar ajuda o facilitar-li l’entrada al policia, li va tancar la porta. Després d’això, van arribar dos agents de la policia nacional i els bombers, que van intentar també ajudar al veí. Però el mateix home va eixir de la casa, encarant-se als cossos de salvament, sense voler deixar-los entrar.

 

Davant d’esta conducta tan estranya, els policies van reduir a l’home i, després, mentres els bombers treballaven en apagar el foc, es va trobar en la cuina de la casa a un ancià de 88 anys ferit per intoxicació de fum. La víctima, pare de l’home violent que no volia deixar passar als agents, ha sigut traslladada a l’Hospital Arnau de Vilanova de València, amb caràcter d’urgència.

 

Tot seguit, van portar a l’agressor a l’ambulatori (ja que també estava intoxicat pel fum) i, una volta estable, ha sigut detingut com a presumpte piròman. Segons pareix, li havia pegat foc a una butaca de sa casa i no volia que son pare isquera ni que els bombers entraren. L’ara detingut ja compta amb antecedents delictius.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.