Detingut a un home per intentar cremar sa casa amb son pare dins en Burjassot

Incendi en una casa de Villena del Carrer de Quintí

Imatge d’arxiu d’una casa en flames en el territori valencià   | Bombers d’Alacant

 

Este dijous un fill quasi mata a son pare en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València). Segons pareix, la policia va rebre un avís d’un incendi en el carrer del General Prim de la localitat. En eixe moment, un agent de la policia local va arribar primer i va entrar a l’edifici per a intentar ajudar als possibles ferits que hi hagueren a través de l’escala, que estava plena de fum.

 

En arribar a la primera planta, tal com explica ‘Las Provincias’, el municipal va vore com un home eixia de la casa, que estava en flames, sense parar de pegar crits. Però, en lloc de demanar ajuda o facilitar-li l’entrada al policia, li va tancar la porta. Després d’això, van arribar dos agents de la policia nacional i els bombers, que van intentar també ajudar al veí. Però el mateix home va eixir de la casa, encarant-se als cossos de salvament, sense voler deixar-los entrar.

 

Davant d’esta conducta tan estranya, els policies van reduir a l’home i, després, mentres els bombers treballaven en apagar el foc, es va trobar en la cuina de la casa a un ancià de 88 anys ferit per intoxicació de fum. La víctima, pare de l’home violent que no volia deixar passar als agents, ha sigut traslladada a l’Hospital Arnau de Vilanova de València, amb caràcter d’urgència.

 

Tot seguit, van portar a l’agressor a l’ambulatori (ja que també estava intoxicat pel fum) i, una volta estable, ha sigut detingut com a presumpte piròman. Segons pareix, li havia pegat foc a una butaca de sa casa i no volia que son pare isquera ni que els bombers entraren. L’ara detingut ja compta amb antecedents delictius.

Últimes notícies

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.
FILMOTECA D'ESTIU