Detingut a un home per intentar cremar sa casa amb son pare dins en Burjassot

Incendi en una casa de Villena del Carrer de Quintí

Imatge d’arxiu d’una casa en flames en el territori valencià   | Bombers d’Alacant

 

Este dijous un fill quasi mata a son pare en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València). Segons pareix, la policia va rebre un avís d’un incendi en el carrer del General Prim de la localitat. En eixe moment, un agent de la policia local va arribar primer i va entrar a l’edifici per a intentar ajudar als possibles ferits que hi hagueren a través de l’escala, que estava plena de fum.

 

En arribar a la primera planta, tal com explica ‘Las Provincias’, el municipal va vore com un home eixia de la casa, que estava en flames, sense parar de pegar crits. Però, en lloc de demanar ajuda o facilitar-li l’entrada al policia, li va tancar la porta. Després d’això, van arribar dos agents de la policia nacional i els bombers, que van intentar també ajudar al veí. Però el mateix home va eixir de la casa, encarant-se als cossos de salvament, sense voler deixar-los entrar.

 

Davant d’esta conducta tan estranya, els policies van reduir a l’home i, després, mentres els bombers treballaven en apagar el foc, es va trobar en la cuina de la casa a un ancià de 88 anys ferit per intoxicació de fum. La víctima, pare de l’home violent que no volia deixar passar als agents, ha sigut traslladada a l’Hospital Arnau de Vilanova de València, amb caràcter d’urgència.

 

Tot seguit, van portar a l’agressor a l’ambulatori (ja que també estava intoxicat pel fum) i, una volta estable, ha sigut detingut com a presumpte piròman. Segons pareix, li havia pegat foc a una butaca de sa casa i no volia que son pare isquera ni que els bombers entraren. L’ara detingut ja compta amb antecedents delictius.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vint anys del penal fallat de Riquelme que va deixar al Vila-real sense final de Champions

Es complixen vint anys del penal fallat per Juan Román Riquelme davant l'Arsenal, una acció que va deixar al Vila-real sense la pròrroga i a un pas de la final de la Champions League 2005-06.

El València perdona al Girona i marxa al descans amb empat sense gols

València i Girona es van anar al descans amb 0-0 a Mestalla després d'una primera part dominada pel conjunt local, que va disposar de les millors ocasions però sense punteria.

La manifestació del 25 d’abril a València unix lluites per drets, territori i llibertats

La manifestació del 25 d’abril a València reunix milers de persones i entitats que denuncien amenaces a la llengua, la cultura, el territori i els drets socials i civils en la Comunitat Valenciana.

Detingut un home per robar 300.000 euros en cosmètica de luxe en naus industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 29 anys a què atribuïx sis robatoris amb força en tres naus industrials de la província de València, on hauria sostret cosmètica de luxe valorada en uns 300.000 euros. Els investigadors analitzen ara si estaria darrere de més assalts similars.

Detingudes quatre persones a Elda per una plantació interior amb 1.481 plantes de marihuana

La Policia Nacional arresta a Elda a un home i tres dones per cultivar 1.481 plantes de marihuana en dos vivendes equipades amb un cultiu interior avançat.

CACSA ordena a L’Umbracle acatar la sentència sobre soroll i respecte als veïns

La Ciutat de les Arts i les Ciències exigix a la concessionària de L’Umbracle que suspenga tota activitat musical que vulnere l'ordenança acústica i els drets fonamentals dels veïns, en compliment d'una sentència recent.

Mbappé i Lamine Yamal blinden els seus gestos i noms com a marques esportives

Kylian Mbappé i Lamine Yamal se situen entre els esportistes més actius en el registre i protecció dels seus gestos i noms com a marques, en plena ofensiva contra la pirateria i la falsificació en el sector esportiu.

Concentració a València contra els acomiadaments anunciats per Glovo

Repartidors de Glovo es concentren a València durant les jornades de vaga per a rebutjar el ERE, els acomiadaments previstos i denunciar la deterioració de les seues condicions laborals.