10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Detingut a un home per intentar cremar sa casa amb son pare dins en Burjassot

Incendi en una casa de Villena del Carrer de Quintí

Imatge d’arxiu d’una casa en flames en el territori valencià   | Bombers d’Alacant

 

Este dijous un fill quasi mata a son pare en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València). Segons pareix, la policia va rebre un avís d’un incendi en el carrer del General Prim de la localitat. En eixe moment, un agent de la policia local va arribar primer i va entrar a l’edifici per a intentar ajudar als possibles ferits que hi hagueren a través de l’escala, que estava plena de fum.

 

En arribar a la primera planta, tal com explica ‘Las Provincias’, el municipal va vore com un home eixia de la casa, que estava en flames, sense parar de pegar crits. Però, en lloc de demanar ajuda o facilitar-li l’entrada al policia, li va tancar la porta. Després d’això, van arribar dos agents de la policia nacional i els bombers, que van intentar també ajudar al veí. Però el mateix home va eixir de la casa, encarant-se als cossos de salvament, sense voler deixar-los entrar.

 

Davant d’esta conducta tan estranya, els policies van reduir a l’home i, després, mentres els bombers treballaven en apagar el foc, es va trobar en la cuina de la casa a un ancià de 88 anys ferit per intoxicació de fum. La víctima, pare de l’home violent que no volia deixar passar als agents, ha sigut traslladada a l’Hospital Arnau de Vilanova de València, amb caràcter d’urgència.

 

Tot seguit, van portar a l’agressor a l’ambulatori (ja que també estava intoxicat pel fum) i, una volta estable, ha sigut detingut com a presumpte piròman. Segons pareix, li havia pegat foc a una butaca de sa casa i no volia que son pare isquera ni que els bombers entraren. L’ara detingut ja compta amb antecedents delictius.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.