Detingut a un home per intentar cremar sa casa amb son pare dins en Burjassot

Incendi en una casa de Villena del Carrer de Quintí

Imatge d’arxiu d’una casa en flames en el territori valencià   | Bombers d’Alacant

 

Este dijous un fill quasi mata a son pare en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València). Segons pareix, la policia va rebre un avís d’un incendi en el carrer del General Prim de la localitat. En eixe moment, un agent de la policia local va arribar primer i va entrar a l’edifici per a intentar ajudar als possibles ferits que hi hagueren a través de l’escala, que estava plena de fum.

 

En arribar a la primera planta, tal com explica ‘Las Provincias’, el municipal va vore com un home eixia de la casa, que estava en flames, sense parar de pegar crits. Però, en lloc de demanar ajuda o facilitar-li l’entrada al policia, li va tancar la porta. Després d’això, van arribar dos agents de la policia nacional i els bombers, que van intentar també ajudar al veí. Però el mateix home va eixir de la casa, encarant-se als cossos de salvament, sense voler deixar-los entrar.

 

Davant d’esta conducta tan estranya, els policies van reduir a l’home i, després, mentres els bombers treballaven en apagar el foc, es va trobar en la cuina de la casa a un ancià de 88 anys ferit per intoxicació de fum. La víctima, pare de l’home violent que no volia deixar passar als agents, ha sigut traslladada a l’Hospital Arnau de Vilanova de València, amb caràcter d’urgència.

 

Tot seguit, van portar a l’agressor a l’ambulatori (ja que també estava intoxicat pel fum) i, una volta estable, ha sigut detingut com a presumpte piròman. Segons pareix, li havia pegat foc a una butaca de sa casa i no volia que son pare isquera ni que els bombers entraren. L’ara detingut ja compta amb antecedents delictius.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.