Internats en un centre de menors dos dels responsables que apallissaren a una dona en Villena

 

Este dijous, dos dels tres menors detingut per apallissar a una dona en Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han ingressat en un centre per a complir una pena en règim tancat. El tercer responsable ha quedat en llibertat.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, cap dels tres ha volgut declarar en el juí i un d’ells té antecedents per agressions. 

 

La víctima, María Desiré Cerreto, ha estat cinc dies hospitalitzada per la brutal pallissa que li donaren els tres menors, de 14, 16 i 17 anys, quan esta tractava d’impedir que li pegaren al seu fill. Este, havia recriminat als menors la intenció d’okupar un dia abans dels fets. 

 

Apallissada mentres estava inconscient

Mentres el fill de María Desiré fugia dels menors, que havien decidit tirar-li pedres, la que va rebre una forta espenta va ser ella. I a pesar de quedar inconscient en caure a terra, els responsables van continuar colpejant-la. 

 

En presenciar els fets, una veïna va alertar a la Guàrdia Civil, que va avisar a una ambulància. Moments després, la victima va ser traslladada al centre de salut de la localitat, però degut a la seua gravetat va haver de ser desplaçada a l’Hospital d’Elda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant).

 

María Desiré presenta algunes fractures en el crani i un coàgul de sang que l’obligarà a guardar repòs absolut. A demés, té el pòmul i set ossos del timpà dret trencats i li han hagut d’operar de l’ull esquerre per a reconstruir-li la zona danyada amb 25 punts de sutura. Les seqüeles encara estan per determinar però, de moment, ha perdut l’audició en l’orella dreta i patix forts marejos que fan que no puga ser independent. 

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.