Internats en un centre de menors dos dels responsables que apallissaren a una dona en Villena

 

Este dijous, dos dels tres menors detingut per apallissar a una dona en Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han ingressat en un centre per a complir una pena en règim tancat. El tercer responsable ha quedat en llibertat.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, cap dels tres ha volgut declarar en el juí i un d’ells té antecedents per agressions. 

 

La víctima, María Desiré Cerreto, ha estat cinc dies hospitalitzada per la brutal pallissa que li donaren els tres menors, de 14, 16 i 17 anys, quan esta tractava d’impedir que li pegaren al seu fill. Este, havia recriminat als menors la intenció d’okupar un dia abans dels fets. 

 

Apallissada mentres estava inconscient

Mentres el fill de María Desiré fugia dels menors, que havien decidit tirar-li pedres, la que va rebre una forta espenta va ser ella. I a pesar de quedar inconscient en caure a terra, els responsables van continuar colpejant-la. 

 

En presenciar els fets, una veïna va alertar a la Guàrdia Civil, que va avisar a una ambulància. Moments després, la victima va ser traslladada al centre de salut de la localitat, però degut a la seua gravetat va haver de ser desplaçada a l’Hospital d’Elda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant).

 

María Desiré presenta algunes fractures en el crani i un coàgul de sang que l’obligarà a guardar repòs absolut. A demés, té el pòmul i set ossos del timpà dret trencats i li han hagut d’operar de l’ull esquerre per a reconstruir-li la zona danyada amb 25 punts de sutura. Les seqüeles encara estan per determinar però, de moment, ha perdut l’audició en l’orella dreta i patix forts marejos que fan que no puga ser independent. 

Últimes notícies

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.