Internats en un centre de menors dos dels responsables que apallissaren a una dona en Villena

 

Este dijous, dos dels tres menors detingut per apallissar a una dona en Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han ingressat en un centre per a complir una pena en règim tancat. El tercer responsable ha quedat en llibertat.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, cap dels tres ha volgut declarar en el juí i un d’ells té antecedents per agressions. 

 

La víctima, María Desiré Cerreto, ha estat cinc dies hospitalitzada per la brutal pallissa que li donaren els tres menors, de 14, 16 i 17 anys, quan esta tractava d’impedir que li pegaren al seu fill. Este, havia recriminat als menors la intenció d’okupar un dia abans dels fets. 

 

Apallissada mentres estava inconscient

Mentres el fill de María Desiré fugia dels menors, que havien decidit tirar-li pedres, la que va rebre una forta espenta va ser ella. I a pesar de quedar inconscient en caure a terra, els responsables van continuar colpejant-la. 

 

En presenciar els fets, una veïna va alertar a la Guàrdia Civil, que va avisar a una ambulància. Moments després, la victima va ser traslladada al centre de salut de la localitat, però degut a la seua gravetat va haver de ser desplaçada a l’Hospital d’Elda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant).

 

María Desiré presenta algunes fractures en el crani i un coàgul de sang que l’obligarà a guardar repòs absolut. A demés, té el pòmul i set ossos del timpà dret trencats i li han hagut d’operar de l’ull esquerre per a reconstruir-li la zona danyada amb 25 punts de sutura. Les seqüeles encara estan per determinar però, de moment, ha perdut l’audició en l’orella dreta i patix forts marejos que fan que no puga ser independent. 

Últimes notícies

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.

El Govern i el PSOE carreguen contra PP i Vox per recolzar a Elx la derogació de la llei de l’avortament

L'Executiu central i el PSPV-PSOE critiquen que l'Ajuntament d'Elx aprovara, amb els vots de PP i Vox, una moció per a instar a derogar la llei de l'avortament i advertixen que no acceptaran retrocessos en els drets de les dones.

La jutgessa de Catarroja impedix que Mazón es persone en la causa penal per la DANA

La jutgessa de Catarroja ha denegat que el expresident Carlos Mazón es persone en la causa penal per la DANA i manté que només pot intervindre com a testimoni, sense indicis que justifiquen investigar-li.

L’IVIA avala que el sòl agrícola valencià manté la seua capacitat productiva després de la dana

Un estudi de l'IVIA conclou que les terres agrícoles de la Comunitat Valenciana mantenen la seua fertilitat després de l'última dana, la qual cosa recolza la continuïtat de l'activitat agrària i noves ajudes públiques.

Castella-la Manxa portarà al Suprem al Govern per no canviar les regles del transvasament Tajo-Segura

L'Executiu de Castella-la Manxa autoritza els seus servicis jurídics a presentar un recurs davant el Tribunal Suprem per la falta de canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura i denúncia un mal irreparable a espais protegits.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic per a assegurar 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la reforma del finançament autonòmic proposat pel Govern central, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda els 5.000 milions compromesos en inversions a la província d'Alacant.

La vivenda puja un 14,3% en el primer trimestre i s’aproxima als 2.000 euros per metre quadrat

El preu de la vivenda augmenta un 14,3% interanual en el primer trimestre, se situa en 1.987 euros per metre quadrat i marca fortes pujades a Madrid, Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa.

El Govern mobilitza quasi 800 milions per a impulsar la ciència i la indústria espacial

El Consell de Ministres aprova prop de 800 milions d'euros per a reforçar el lideratge científic i espacial d'Espanya, atraure talent internacional i donar suport a la creació de startups innovadores.