Internats en un centre de menors dos dels responsables que apallissaren a una dona en Villena

 

Este dijous, dos dels tres menors detingut per apallissar a una dona en Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han ingressat en un centre per a complir una pena en règim tancat. El tercer responsable ha quedat en llibertat.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, cap dels tres ha volgut declarar en el juí i un d’ells té antecedents per agressions. 

 

La víctima, María Desiré Cerreto, ha estat cinc dies hospitalitzada per la brutal pallissa que li donaren els tres menors, de 14, 16 i 17 anys, quan esta tractava d’impedir que li pegaren al seu fill. Este, havia recriminat als menors la intenció d’okupar un dia abans dels fets. 

 

Apallissada mentres estava inconscient

Mentres el fill de María Desiré fugia dels menors, que havien decidit tirar-li pedres, la que va rebre una forta espenta va ser ella. I a pesar de quedar inconscient en caure a terra, els responsables van continuar colpejant-la. 

 

En presenciar els fets, una veïna va alertar a la Guàrdia Civil, que va avisar a una ambulància. Moments després, la victima va ser traslladada al centre de salut de la localitat, però degut a la seua gravetat va haver de ser desplaçada a l’Hospital d’Elda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant).

 

María Desiré presenta algunes fractures en el crani i un coàgul de sang que l’obligarà a guardar repòs absolut. A demés, té el pòmul i set ossos del timpà dret trencats i li han hagut d’operar de l’ull esquerre per a reconstruir-li la zona danyada amb 25 punts de sutura. Les seqüeles encara estan per determinar però, de moment, ha perdut l’audició en l’orella dreta i patix forts marejos que fan que no puga ser independent. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.