14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Internats en un centre de menors dos dels responsables que apallissaren a una dona en Villena

 

Este dijous, dos dels tres menors detingut per apallissar a una dona en Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han ingressat en un centre per a complir una pena en règim tancat. El tercer responsable ha quedat en llibertat.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, cap dels tres ha volgut declarar en el juí i un d’ells té antecedents per agressions. 

 

La víctima, María Desiré Cerreto, ha estat cinc dies hospitalitzada per la brutal pallissa que li donaren els tres menors, de 14, 16 i 17 anys, quan esta tractava d’impedir que li pegaren al seu fill. Este, havia recriminat als menors la intenció d’okupar un dia abans dels fets. 

 

Apallissada mentres estava inconscient

Mentres el fill de María Desiré fugia dels menors, que havien decidit tirar-li pedres, la que va rebre una forta espenta va ser ella. I a pesar de quedar inconscient en caure a terra, els responsables van continuar colpejant-la. 

 

En presenciar els fets, una veïna va alertar a la Guàrdia Civil, que va avisar a una ambulància. Moments després, la victima va ser traslladada al centre de salut de la localitat, però degut a la seua gravetat va haver de ser desplaçada a l’Hospital d’Elda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant).

 

María Desiré presenta algunes fractures en el crani i un coàgul de sang que l’obligarà a guardar repòs absolut. A demés, té el pòmul i set ossos del timpà dret trencats i li han hagut d’operar de l’ull esquerre per a reconstruir-li la zona danyada amb 25 punts de sutura. Les seqüeles encara estan per determinar però, de moment, ha perdut l’audició en l’orella dreta i patix forts marejos que fan que no puga ser independent. 

Últimes notícies

La Policia Local d’Elx ha intervingut cinc galls per presumpte maltractament i possible ús en baralles

La Policia Local d'Elx ha intervingut cinc galls en un control en Maitino per presumpte maltractament i possible ús en baralles. Un presentava la cresta mutilada.

Preemergència per nevades a Castelló: dispositius activats i restriccions en carreteres

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades als Ports i Baix Maestrat i es reforça els serveis viaris hivernals a Castelló. Hi ha restriccions en carreteres i vàries alertes vigents.

Activada la preemergència per nevades a Castelló amb restriccions en la N-232

Emergències ha activat la Situació 0 per risc de nevades als Ports i Baix Maestrat i la Delegació del Govern ha declarat la preemergència en carreteres. La DGT restringix camions en la N-232 i N-232a, mentres es reforça l'operatiu hivernal.

Dos detinguts a Alacant per una estafa de més de 200.000 euros amb inversions falses

Dos hòmens han sigut detinguts a Alacant per estafar quasi 206.000 euros a una dona després de captar-la amb un anunci en xarxes. La Policia va rastrejar els diners per diversos comptes i busca a més implicats.

València suspén la mascletà de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz

L'Ajuntament de València ha anunciat la suspensió de la mascletà prevista per al dijous de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz. Es mantenen la missa i la processó entre les 11.30 i les 13.30, amb eixida a la Porta dels Ferros i retorn a la Catedral.

Compromís i PSPV exigixen a Catalá el cessament immediat de Cecilia Herrero després de l’informe de la Fiscalia

Compromís i PSPV han reclamat a María José Catalá el cessament i l'expulsió de l'edil de Vox després de conéixer-se que la Fiscalia sol·licita tres anys de presó per missatges racistes i homòfobs. L'oposició ha responsabilitzat a l'alcaldessa de mantindre-la en el govern i ha redoblat la pressió política.

Detingut a València després d’una persecució un jove buscat per maltractaments habituals

La Policia Nacional ha detingut a València a un jove de 21 anys després de fugir a la carrera, travessar l'autovia i quedar suspés d'un pont. Tenia una requisitòria per maltractaments habituals i va ser arrestat per resistència i desobediència; el patinet que portava va ser confiscat en presentar el número de sèrie esquinçat.

Les Falles de Gandia generen 40,38 milions d’impacte econòmic i 377 ocupacions

Un estudi de la Universitat de València calcula un impacte total de 40,38 milions, 14,85 milions de PIB i 377 ocupacions equivalents a jornada completa. L'informe confirma a les Falles com a motor econòmic local, a més del seu valor cultural.