Investigat per assassinat i maltracte animal a Alcalà de Xivert

La Patrulla de SEPRONA de Guàrdia Civil de Vinaròs ha investigat a una persona com a presumpte autor d’un delicte contra la flora i la fauna i animals domèstics en trobar diversos animals amb símptomes evidents de desnutrició i 6 cadàvers de caps de bestiar braus.

Els guàrdies civils van localitzar una partida en el terme municipal d’Alcalà de Xivert on hi havia una explotació de caps de bestiar braus amb 15 exemplars que mostraven símptomes evidents de desnutrició i 6 cadàvers. En una altra parcel·la del mateix propietari van trobar un cavall i un altre gos totalment desatesos i en avançat estat de primesa.

Els guàrdies civils van mobilitzar de manera urgent i immediata els serveis veterinaris de la Conselleria d’Agricultura per a la presa de mesures encaminades a la protecció dels animals a causa del seu mal estat sanitari i de desnutrició, amb la finalitat d’aconseguir atendre’ls en la major brevetat possible.

Durant la investigació a més de trobar els caps de bestiar morts en les seues instal·lacions, van comprovar la inexistència de menjar i aigua en l’explotació ramadera.

En el desenvolupament de l’operació, els guàrdies civils van aconseguir identificar i localitzar al propietari de la parcel·la que va ser investigat com a suposat autor del delicte contra la flora, fauna i animals domèstics per maltractament animal. Per això es va procedir a la instrucció de diligències que van ser remeses al jutjat en funcions de Guàrdia de Vinaròs i còpia a la Fiscalia d’Audiència Provincial.

Gràcies a l’acció coordinada del SEPRONA de la Guàrdia Civil de Vinaròs amb els serveis veterinaris de la Generalitat Valenciana de la Vall d’Alba, s’ha aconseguit salvar a 13 caps de bestiar de lídia, les quals s’estan recuperant en diferents explotacions ramaderes, una egua i un gos que ja han sigut donats en adopció. 

Últimes notícies

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense ferits, i s’investiga si ha sigut intencionat.

Vuitanta veïns desallotjats per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, a Benicalap, ha forçat el desallotjament preventiu de 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous.