Investigat per assassinat i maltracte animal a Alcalà de Xivert

La Patrulla de SEPRONA de Guàrdia Civil de Vinaròs ha investigat a una persona com a presumpte autor d’un delicte contra la flora i la fauna i animals domèstics en trobar diversos animals amb símptomes evidents de desnutrició i 6 cadàvers de caps de bestiar braus.

Els guàrdies civils van localitzar una partida en el terme municipal d’Alcalà de Xivert on hi havia una explotació de caps de bestiar braus amb 15 exemplars que mostraven símptomes evidents de desnutrició i 6 cadàvers. En una altra parcel·la del mateix propietari van trobar un cavall i un altre gos totalment desatesos i en avançat estat de primesa.

Els guàrdies civils van mobilitzar de manera urgent i immediata els serveis veterinaris de la Conselleria d’Agricultura per a la presa de mesures encaminades a la protecció dels animals a causa del seu mal estat sanitari i de desnutrició, amb la finalitat d’aconseguir atendre’ls en la major brevetat possible.

Durant la investigació a més de trobar els caps de bestiar morts en les seues instal·lacions, van comprovar la inexistència de menjar i aigua en l’explotació ramadera.

En el desenvolupament de l’operació, els guàrdies civils van aconseguir identificar i localitzar al propietari de la parcel·la que va ser investigat com a suposat autor del delicte contra la flora, fauna i animals domèstics per maltractament animal. Per això es va procedir a la instrucció de diligències que van ser remeses al jutjat en funcions de Guàrdia de Vinaròs i còpia a la Fiscalia d’Audiència Provincial.

Gràcies a l’acció coordinada del SEPRONA de la Guàrdia Civil de Vinaròs amb els serveis veterinaris de la Generalitat Valenciana de la Vall d’Alba, s’ha aconseguit salvar a 13 caps de bestiar de lídia, les quals s’estan recuperant en diferents explotacions ramaderes, una egua i un gos que ja han sigut donats en adopció. 

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.