Investiguen destrosses en una vintena de tombes del Cementeri Nou de Paiporta

Cementeri de Paiporta

S’han desencaixat algunes de les làpides | Europa Press

 

Agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil investiguen la destrossa de prop d’una vintena de tombes en el Cementeri Nou de Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud (València), durant la matinada del divendres al dissabte, que ha obligat a tancar el recinte.

 

Segons han explicat fonts municipals, pel que pareix algú ha entrat durant la nit i ha ocasionat destrosses en unes 20 tombes. En concret, s’han desencaixat algunes de les làpides i, fins i tot, s’han extret fèretres de nínxols que han sigut oberts.

 

Ha sigut el conserge del recinte qui ha descobert l’acte vandàlic en arribar al cementeri pel matí i ha alertat a les autoritats. Fins al lloc s’han desplaçat agents de la Guàrdia Civil, la Policia Local i una jutgessa del Jutjat de Torrent, en la mateixa comarca, per a comprovar els danys.

 

L’Ajuntament s’està posant en contacte amb les famílies afectades per a informar-les dels fets ocorreguts. El Cementeri Nou estarà tancat uns dies mentres avancen les investigacions i es recupera la normalitat en el recinte.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.