Investiguen un possible cas de maltracte a un bebé d’un mes en Girona

Peus d'un bebé

Investiguen un possible cas de maltracte a un bebé | Pixabay

Professionals de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA) de la Generalitat de Catalunya investiguen un possible cas de maltractament a un bebé de només un mes en Girona.

 

Segons ha avançat ‘El Periódico’ i ha confirmat la DGAIA, la presumpta víctima va ingressar amb lesions en el cos la nit del passat dilluns en l’Hospital Josep Trueta de Girona i, davant de les sospites dels metges, es va activar el protocol per a este tipo de situacions.

 

En fer-li l’exploració mèdica, a demés, els metges van detectar lesions anteriors en el cos del bebé, pel que van avisar als Mossos d’Esquadra, que van avisar a la DGAIA.

 

La Generalitat de Catalunya va mobilitzar fins al centre a un equip especialitzat en estos casos per a analitzar totes les circumstàncies d’este presumpte cas de maltractament i de la família, que té altres fills. La DGAIA no ha pres de moment una decisió, a l’espera de recaptar tota la informació abans de pronunciar-se sobre la custòdia del bebé. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.