21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

José Ribagorda, presentador de Telecinco, va informar en directe de la mort del seu sogre

 

 

El món laboral no és fàcil i, amb freqüència, els treballadors estan subjectes a pressions i situacions difícils. A vegades, estes s’agreugen per circumstàncies d’índole personal com patir una malaltia, o viure la pèrdua d’un ser estimat. Justament açò és el que li va succeir a José Ribagorda, presentador de Telecinco, qui va haver d’informar de la mort del seu propi sogre en directe.

 

  

 

 

Sens dubte es tracta d’una experiència terrible, ja que situa a Ribagorda en una posició tan compromesa com a dolorosa. És difícil, lògicament, mantenir el rigor professional en una situació semblant.

  

 

  

El mateix presentador parlava d’açò en una entrevista exclusiva en el programa de Youtube, ‘Entre tu y yo’. En esta entrevista, com explica ‘Cuanto Daño’, explica que va conéixer a la seua dona Loles Silva, en la mateixa cadena.

 

De fet, va dir: «És filla de José Antonio Silva i vaig tenir l’immens plaer de conèixer-li. Va ser el primer presentador d’Informe setmanal i va presentar moltíssims programes en la televisió pública. Em va explicar qui era el seu pare jo em vaig interessar en la seua figura convertint-se para mi en un referent».

 

Un referente i un ser volgut 

  

En este punt, Ribagorda demostra que, en realitat, sentia gran estima pel seu sogre i ho respectava professionalment. Anys després, no obstant això, es va vore obligat a informar de la seua mort.

  

 

 

Sobre açò, deia: «La notícia més terrible, dura i la que més m’ha costat donar va ser la defunció del meu sogre el 22 de maig de 1997. Desgraciadament vaig haver de donar la notícia de la seua mort. D’ell vaig aprendre a respectar l’ofici, la professió, a exercir este ofici amb responsabilitat i amb ètica».

 

José Antonio Silva primer presentador d’Informe Semanal | TVE

 

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.