José Ribagorda, presentador de Telecinco, va informar en directe de la mort del seu sogre

 

 

El món laboral no és fàcil i, amb freqüència, els treballadors estan subjectes a pressions i situacions difícils. A vegades, estes s’agreugen per circumstàncies d’índole personal com patir una malaltia, o viure la pèrdua d’un ser estimat. Justament açò és el que li va succeir a José Ribagorda, presentador de Telecinco, qui va haver d’informar de la mort del seu propi sogre en directe.

 

  

 

 

Sens dubte es tracta d’una experiència terrible, ja que situa a Ribagorda en una posició tan compromesa com a dolorosa. És difícil, lògicament, mantenir el rigor professional en una situació semblant.

  

 

  

El mateix presentador parlava d’açò en una entrevista exclusiva en el programa de Youtube, ‘Entre tu y yo’. En esta entrevista, com explica ‘Cuanto Daño’, explica que va conéixer a la seua dona Loles Silva, en la mateixa cadena.

 

De fet, va dir: «És filla de José Antonio Silva i vaig tenir l’immens plaer de conèixer-li. Va ser el primer presentador d’Informe setmanal i va presentar moltíssims programes en la televisió pública. Em va explicar qui era el seu pare jo em vaig interessar en la seua figura convertint-se para mi en un referent».

 

Un referente i un ser volgut 

  

En este punt, Ribagorda demostra que, en realitat, sentia gran estima pel seu sogre i ho respectava professionalment. Anys després, no obstant això, es va vore obligat a informar de la seua mort.

  

 

 

Sobre açò, deia: «La notícia més terrible, dura i la que més m’ha costat donar va ser la defunció del meu sogre el 22 de maig de 1997. Desgraciadament vaig haver de donar la notícia de la seua mort. D’ell vaig aprendre a respectar l’ofici, la professió, a exercir este ofici amb responsabilitat i amb ètica».

 

José Antonio Silva primer presentador d’Informe Semanal | TVE

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un accident en l’AP-7 a la Vila Joiosa provoca retencions de fins a 9 quilòmetres

Un xoc entre dos furgonetes i un turisme en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa genera prop de nou quilòmetres de retencions en sentit València, sense danys personals.

Cel buidat i temperatures a l’alça en la Comunitat Valenciana a mitat d’abril

La Comunitat Valenciana afronta la mitat d'abril amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en ascens, tant en les mínimes com en les màximes, segons la previsió de Aemet.

Un accident en la V-30 a Paterna provoca cues de tres quilòmetres cap al port

Un accident a l'altura de Paterna ha generat retencions d'uns tres quilòmetres en la V-30 en sentit port, sense que s'hagen registrat sinistres mortals en la Comunitat Valenciana durant la nit.

La Generalitat Valenciana recorrerà el decret estatal de regularització d’immigrants

La Generalitat Valenciana presentarà un recurs contra el decret del Govern per a regularitzar a immigrants, en considerar que arriba sense finançament ni planificació i que saturarà els servicis públics autonòmics.

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.