José Ribagorda, presentador de Telecinco, va informar en directe de la mort del seu sogre

 

 

El món laboral no és fàcil i, amb freqüència, els treballadors estan subjectes a pressions i situacions difícils. A vegades, estes s’agreugen per circumstàncies d’índole personal com patir una malaltia, o viure la pèrdua d’un ser estimat. Justament açò és el que li va succeir a José Ribagorda, presentador de Telecinco, qui va haver d’informar de la mort del seu propi sogre en directe.

 

  

 

 

Sens dubte es tracta d’una experiència terrible, ja que situa a Ribagorda en una posició tan compromesa com a dolorosa. És difícil, lògicament, mantenir el rigor professional en una situació semblant.

  

 

  

El mateix presentador parlava d’açò en una entrevista exclusiva en el programa de Youtube, ‘Entre tu y yo’. En esta entrevista, com explica ‘Cuanto Daño’, explica que va conéixer a la seua dona Loles Silva, en la mateixa cadena.

 

De fet, va dir: «És filla de José Antonio Silva i vaig tenir l’immens plaer de conèixer-li. Va ser el primer presentador d’Informe setmanal i va presentar moltíssims programes en la televisió pública. Em va explicar qui era el seu pare jo em vaig interessar en la seua figura convertint-se para mi en un referent».

 

Un referente i un ser volgut 

  

En este punt, Ribagorda demostra que, en realitat, sentia gran estima pel seu sogre i ho respectava professionalment. Anys després, no obstant això, es va vore obligat a informar de la seua mort.

  

 

 

Sobre açò, deia: «La notícia més terrible, dura i la que més m’ha costat donar va ser la defunció del meu sogre el 22 de maig de 1997. Desgraciadament vaig haver de donar la notícia de la seua mort. D’ell vaig aprendre a respectar l’ofici, la professió, a exercir este ofici amb responsabilitat i amb ètica».

 

José Antonio Silva primer presentador d’Informe Semanal | TVE

 

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.