José Ribagorda, presentador de Telecinco, va informar en directe de la mort del seu sogre

 

 

El món laboral no és fàcil i, amb freqüència, els treballadors estan subjectes a pressions i situacions difícils. A vegades, estes s’agreugen per circumstàncies d’índole personal com patir una malaltia, o viure la pèrdua d’un ser estimat. Justament açò és el que li va succeir a José Ribagorda, presentador de Telecinco, qui va haver d’informar de la mort del seu propi sogre en directe.

 

  

 

 

Sens dubte es tracta d’una experiència terrible, ja que situa a Ribagorda en una posició tan compromesa com a dolorosa. És difícil, lògicament, mantenir el rigor professional en una situació semblant.

  

 

  

El mateix presentador parlava d’açò en una entrevista exclusiva en el programa de Youtube, ‘Entre tu y yo’. En esta entrevista, com explica ‘Cuanto Daño’, explica que va conéixer a la seua dona Loles Silva, en la mateixa cadena.

 

De fet, va dir: «És filla de José Antonio Silva i vaig tenir l’immens plaer de conèixer-li. Va ser el primer presentador d’Informe setmanal i va presentar moltíssims programes en la televisió pública. Em va explicar qui era el seu pare jo em vaig interessar en la seua figura convertint-se para mi en un referent».

 

Un referente i un ser volgut 

  

En este punt, Ribagorda demostra que, en realitat, sentia gran estima pel seu sogre i ho respectava professionalment. Anys després, no obstant això, es va vore obligat a informar de la seua mort.

  

 

 

Sobre açò, deia: «La notícia més terrible, dura i la que més m’ha costat donar va ser la defunció del meu sogre el 22 de maig de 1997. Desgraciadament vaig haver de donar la notícia de la seua mort. D’ell vaig aprendre a respectar l’ofici, la professió, a exercir este ofici amb responsabilitat i amb ètica».

 

José Antonio Silva primer presentador d’Informe Semanal | TVE

 

Últimes notícies

València Basket i Barça enceten una final d’alta tensió al Roig Arena

El Roig Arena acollirà dijous el primer partit de la final de la Lliga Endesa, una sèrie al millor de cinc entre un València Basket sòlid i un Barça camaleònic que afronta l’últim ball de Xavi Pascual.

Els expedients dels hospitals de campanya de Puig en la pandèmia acabaran en la Fiscalia

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Les Corts que remetran a la Fiscalia els expedients dels hospitals de campanya de la covid contractats pel Consell de Ximo Puig i que els incorporaran a una causa oberta a Madrid.

Pérez Llorca exige que els alts càrrecs de l’Estat facen públics els seus missatges sobre la dana

El president Juanfran Pérez Llorca ha instat el PSPV a demanar als responsables de CHJ i Aemet que facen públics els missatges que van intercanviar el 29 d’octubre de 2024 durant la dana que va causar 230 morts a la província de València. L’oposició li ha reclamat dimissions, eleccions anticipades i ha acusat el Consell de gestió nefasta de l’emergència.

Reforcen la seguretat de Susana Camarero per un home que acudix a tots els seus actes

La Policia Autonòmica ha reforçat la contravigilància al voltant de la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, per la presència reiterada d’un home amb nombrosos antecedents que acudix a tots els seus actes públics i s’espera davant la Conselleria.

Vox exigirà prioritat nacional i més retalls a agents socials en els pressupostos del 2026

Vox ha anunciat que presentarà esmenes als pressupostos de la Generalitat del 2026 per a introduir la prioritat nacional en ajudes públiques i vivenda i per a rebaixar un 20 % addicional les subvencions a patronal i sindicats, fins al 50 % en dos anys. El partit vincula l’aprovació dels comptes a l’aplicació d’estes mesures i reivindica que el pacte amb el PP inclou també la defensa del producte nacional.

El Vila-real CF demana començar la Lliga jugant fora per les obres a l’estadi de la Ceràmica

El Vila-real CF ha sol·licitat a LaLiga disputar com a visitant les tres primeres jornades del pròxim campionat per poder completar les obres de remodelació de l’estadi de la Ceràmica.

El desig d’un refugiat palestí a Alacant: reagrupar la seua família per a viure en pau

El refugiat palestí Karam Alzweidi, establit a Alacant, vol portar la seua família des de Gaza, especialment la mare, perquè puguen viure a Espanya amb dignitat, llibertat i pau, malgrat els obstacles burocràtics i la destrucció del consolat espanyol.

Així seran els dies grans de les Fogueres d’Alacant: mascletades, ‘plantà’ i ‘cremà’

Alacant enceta els dies grans de les Fogueres de Sant Joan amb la primera mascletà en Luceros, la ‘plantà’ de més de 180 monuments i la ‘cremà’ final en la nit del 24 al 25 de juny.