José Ribagorda, presentador de Telecinco, va informar en directe de la mort del seu sogre

 

 

El món laboral no és fàcil i, amb freqüència, els treballadors estan subjectes a pressions i situacions difícils. A vegades, estes s’agreugen per circumstàncies d’índole personal com patir una malaltia, o viure la pèrdua d’un ser estimat. Justament açò és el que li va succeir a José Ribagorda, presentador de Telecinco, qui va haver d’informar de la mort del seu propi sogre en directe.

 

  

 

 

Sens dubte es tracta d’una experiència terrible, ja que situa a Ribagorda en una posició tan compromesa com a dolorosa. És difícil, lògicament, mantenir el rigor professional en una situació semblant.

  

 

  

El mateix presentador parlava d’açò en una entrevista exclusiva en el programa de Youtube, ‘Entre tu y yo’. En esta entrevista, com explica ‘Cuanto Daño’, explica que va conéixer a la seua dona Loles Silva, en la mateixa cadena.

 

De fet, va dir: «És filla de José Antonio Silva i vaig tenir l’immens plaer de conèixer-li. Va ser el primer presentador d’Informe setmanal i va presentar moltíssims programes en la televisió pública. Em va explicar qui era el seu pare jo em vaig interessar en la seua figura convertint-se para mi en un referent».

 

Un referente i un ser volgut 

  

En este punt, Ribagorda demostra que, en realitat, sentia gran estima pel seu sogre i ho respectava professionalment. Anys després, no obstant això, es va vore obligat a informar de la seua mort.

  

 

 

Sobre açò, deia: «La notícia més terrible, dura i la que més m’ha costat donar va ser la defunció del meu sogre el 22 de maig de 1997. Desgraciadament vaig haver de donar la notícia de la seua mort. D’ell vaig aprendre a respectar l’ofici, la professió, a exercir este ofici amb responsabilitat i amb ètica».

 

José Antonio Silva primer presentador d’Informe Semanal | TVE

 

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.