Un jove abusa sexualment i colpeja a la seua germana menor d’edat. Demanen per a d’ell 8 anys de presó

 

Quan la menor es negava a les propostes sexuals del seu germà, el jove li propinava cops de puny per la cara, el pit i el cos, causant-li nombrosos hematomes. Ara demanen 8 anys de presó per a un home que abusava sexualment de la seua germana, quan esta era menor d’edat, agradin-la quan ella es negava

No se sap quan van començar estes agressions sexuals a la menor, però sí que van ser fins a l’agost de 2018 a Albacete. Suposadament el detingut abusava quasi diàriament de la seua germana, menor de 16 anys quan va començar, realitzant-li tocaments per diverses parts del cos, arribant a vegades a exhibir-li els seus genitals a la menor.

Però la cosa no acabava en les agressions sexuals, quan la menor es negava a les seues propostes sexuals, el processament li propinava cops de puny per la cara, el pit i el cos, causant-li nombrosos hematomes. A més, li proferia de manera continuada insults.

 

Tractà de denunciar

L’agredida va tractar de denunciar, en data no concretada, però com era menor d’edat i no anava acompanyada del seu representant legal no ho va poder denunciar.

Uns fets que la Fiscalia considera que són constitutius d’un delicte continuat d’abusos sexuals a menor de 16 anys, agreujat per ser el germà de la víctima, pel qual li demanen 6 anys de presó, així com la prohibició d’aproximar-se a B.a menys de 300 metres durant 8 anys, a qui haurà d’indemnitzar en la quantitat de 5.000 euros pels perjudicis causats.

També, el Ministeri Fiscal sol·licita la pena de 2 anys de presó pel delicte de maltractaments habituals, a més de la privació al dret i port d’armes per 4 anys i la prohibició d’aproximar-se a la seua germana a menys de 300 metres durant altres 4 anys. A més, després de complir la condemna de presó, la Fiscalia demana 14 anys de llibertat vigilada, 7 per cada delicte

 

Buscar sempre ajuda en algun adult de confiança

 

Estos fets passen més del que pensem i sempre s’aconsella acudir a un adult perquè puga ajudar a la víctima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.