Un jove abusa sexualment i colpeja a la seua germana menor d’edat. Demanen per a d’ell 8 anys de presó

 

Quan la menor es negava a les propostes sexuals del seu germà, el jove li propinava cops de puny per la cara, el pit i el cos, causant-li nombrosos hematomes. Ara demanen 8 anys de presó per a un home que abusava sexualment de la seua germana, quan esta era menor d’edat, agradin-la quan ella es negava

No se sap quan van començar estes agressions sexuals a la menor, però sí que van ser fins a l’agost de 2018 a Albacete. Suposadament el detingut abusava quasi diàriament de la seua germana, menor de 16 anys quan va començar, realitzant-li tocaments per diverses parts del cos, arribant a vegades a exhibir-li els seus genitals a la menor.

Però la cosa no acabava en les agressions sexuals, quan la menor es negava a les seues propostes sexuals, el processament li propinava cops de puny per la cara, el pit i el cos, causant-li nombrosos hematomes. A més, li proferia de manera continuada insults.

 

Tractà de denunciar

L’agredida va tractar de denunciar, en data no concretada, però com era menor d’edat i no anava acompanyada del seu representant legal no ho va poder denunciar.

Uns fets que la Fiscalia considera que són constitutius d’un delicte continuat d’abusos sexuals a menor de 16 anys, agreujat per ser el germà de la víctima, pel qual li demanen 6 anys de presó, així com la prohibició d’aproximar-se a B.a menys de 300 metres durant 8 anys, a qui haurà d’indemnitzar en la quantitat de 5.000 euros pels perjudicis causats.

També, el Ministeri Fiscal sol·licita la pena de 2 anys de presó pel delicte de maltractaments habituals, a més de la privació al dret i port d’armes per 4 anys i la prohibició d’aproximar-se a la seua germana a menys de 300 metres durant altres 4 anys. A més, després de complir la condemna de presó, la Fiscalia demana 14 anys de llibertat vigilada, 7 per cada delicte

 

Buscar sempre ajuda en algun adult de confiança

 

Estos fets passen més del que pensem i sempre s’aconsella acudir a un adult perquè puga ajudar a la víctima.

Últimes notícies

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.