Un jove abusa sexualment i colpeja a la seua germana menor d’edat. Demanen per a d’ell 8 anys de presó

 

Quan la menor es negava a les propostes sexuals del seu germà, el jove li propinava cops de puny per la cara, el pit i el cos, causant-li nombrosos hematomes. Ara demanen 8 anys de presó per a un home que abusava sexualment de la seua germana, quan esta era menor d’edat, agradin-la quan ella es negava

No se sap quan van començar estes agressions sexuals a la menor, però sí que van ser fins a l’agost de 2018 a Albacete. Suposadament el detingut abusava quasi diàriament de la seua germana, menor de 16 anys quan va començar, realitzant-li tocaments per diverses parts del cos, arribant a vegades a exhibir-li els seus genitals a la menor.

Però la cosa no acabava en les agressions sexuals, quan la menor es negava a les seues propostes sexuals, el processament li propinava cops de puny per la cara, el pit i el cos, causant-li nombrosos hematomes. A més, li proferia de manera continuada insults.

 

Tractà de denunciar

L’agredida va tractar de denunciar, en data no concretada, però com era menor d’edat i no anava acompanyada del seu representant legal no ho va poder denunciar.

Uns fets que la Fiscalia considera que són constitutius d’un delicte continuat d’abusos sexuals a menor de 16 anys, agreujat per ser el germà de la víctima, pel qual li demanen 6 anys de presó, així com la prohibició d’aproximar-se a B.a menys de 300 metres durant 8 anys, a qui haurà d’indemnitzar en la quantitat de 5.000 euros pels perjudicis causats.

També, el Ministeri Fiscal sol·licita la pena de 2 anys de presó pel delicte de maltractaments habituals, a més de la privació al dret i port d’armes per 4 anys i la prohibició d’aproximar-se a la seua germana a menys de 300 metres durant altres 4 anys. A més, després de complir la condemna de presó, la Fiscalia demana 14 anys de llibertat vigilada, 7 per cada delicte

 

Buscar sempre ajuda en algun adult de confiança

 

Estos fets passen més del que pensem i sempre s’aconsella acudir a un adult perquè puga ajudar a la víctima.

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.