10.9 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Un jove abusa sexualment i colpeja a la seua germana menor d’edat. Demanen per a d’ell 8 anys de presó

 

Quan la menor es negava a les propostes sexuals del seu germà, el jove li propinava cops de puny per la cara, el pit i el cos, causant-li nombrosos hematomes. Ara demanen 8 anys de presó per a un home que abusava sexualment de la seua germana, quan esta era menor d’edat, agradin-la quan ella es negava

No se sap quan van començar estes agressions sexuals a la menor, però sí que van ser fins a l’agost de 2018 a Albacete. Suposadament el detingut abusava quasi diàriament de la seua germana, menor de 16 anys quan va començar, realitzant-li tocaments per diverses parts del cos, arribant a vegades a exhibir-li els seus genitals a la menor.

Però la cosa no acabava en les agressions sexuals, quan la menor es negava a les seues propostes sexuals, el processament li propinava cops de puny per la cara, el pit i el cos, causant-li nombrosos hematomes. A més, li proferia de manera continuada insults.

 

Tractà de denunciar

L’agredida va tractar de denunciar, en data no concretada, però com era menor d’edat i no anava acompanyada del seu representant legal no ho va poder denunciar.

Uns fets que la Fiscalia considera que són constitutius d’un delicte continuat d’abusos sexuals a menor de 16 anys, agreujat per ser el germà de la víctima, pel qual li demanen 6 anys de presó, així com la prohibició d’aproximar-se a B.a menys de 300 metres durant 8 anys, a qui haurà d’indemnitzar en la quantitat de 5.000 euros pels perjudicis causats.

També, el Ministeri Fiscal sol·licita la pena de 2 anys de presó pel delicte de maltractaments habituals, a més de la privació al dret i port d’armes per 4 anys i la prohibició d’aproximar-se a la seua germana a menys de 300 metres durant altres 4 anys. A més, després de complir la condemna de presó, la Fiscalia demana 14 anys de llibertat vigilada, 7 per cada delicte

 

Buscar sempre ajuda en algun adult de confiança

 

Estos fets passen més del que pensem i sempre s’aconsella acudir a un adult perquè puga ajudar a la víctima.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.