Un jove abusa sexualment i colpeja a la seua germana menor d’edat. Demanen per a d’ell 8 anys de presó

 

Quan la menor es negava a les propostes sexuals del seu germà, el jove li propinava cops de puny per la cara, el pit i el cos, causant-li nombrosos hematomes. Ara demanen 8 anys de presó per a un home que abusava sexualment de la seua germana, quan esta era menor d’edat, agradin-la quan ella es negava

No se sap quan van començar estes agressions sexuals a la menor, però sí que van ser fins a l’agost de 2018 a Albacete. Suposadament el detingut abusava quasi diàriament de la seua germana, menor de 16 anys quan va començar, realitzant-li tocaments per diverses parts del cos, arribant a vegades a exhibir-li els seus genitals a la menor.

Però la cosa no acabava en les agressions sexuals, quan la menor es negava a les seues propostes sexuals, el processament li propinava cops de puny per la cara, el pit i el cos, causant-li nombrosos hematomes. A més, li proferia de manera continuada insults.

 

Tractà de denunciar

L’agredida va tractar de denunciar, en data no concretada, però com era menor d’edat i no anava acompanyada del seu representant legal no ho va poder denunciar.

Uns fets que la Fiscalia considera que són constitutius d’un delicte continuat d’abusos sexuals a menor de 16 anys, agreujat per ser el germà de la víctima, pel qual li demanen 6 anys de presó, així com la prohibició d’aproximar-se a B.a menys de 300 metres durant 8 anys, a qui haurà d’indemnitzar en la quantitat de 5.000 euros pels perjudicis causats.

També, el Ministeri Fiscal sol·licita la pena de 2 anys de presó pel delicte de maltractaments habituals, a més de la privació al dret i port d’armes per 4 anys i la prohibició d’aproximar-se a la seua germana a menys de 300 metres durant altres 4 anys. A més, després de complir la condemna de presó, la Fiscalia demana 14 anys de llibertat vigilada, 7 per cada delicte

 

Buscar sempre ajuda en algun adult de confiança

 

Estos fets passen més del que pensem i sempre s’aconsella acudir a un adult perquè puga ajudar a la víctima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.

Pepelu o un canterano, les solucions d’urgència per a la defensa del València davant el Mallorca

El València arriba al dol davant el Mallorca amb només un central disponible i valora recol·locar a Pepelu o tirar de canteranos per a completar l'eix de la saga.

Desarticulat a Castelló un entramat que va defraudar més de 160.000 euros en prestacions socials

La Policia Nacional ha desarticulat a la província de Castelló un entramat empresarial que hauria defraudat més de 160.000 euros en prestacions de la Seguretat Social i ha determinat la implicació penal de 36 persones, de les quals 12 han sigut detingudes.

El Vila-real busca davant l’Oviedo la seua vintena victòria i acostar-se als seus rècords en Primera

El Vila-real pot aconseguir davant l'Oviedo el seu vinté triomf de lliga, igualar el registre de l'última temporada i acostar-se a les seues millors marques històriques en Primera Divisió.

Anticorrupció obri diligències contra l’alcaldessa de València i la presidenta del Port

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables públiques per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de contractació de personal.

Awa Fam, la número 3 del draft WNBA que desafia a la seua generació

Awa Fam, de 19 anys, ha sigut triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm, convertint-se en l'espanyola seleccionada en la posició més alta i consolidant una carrera marcada per la precocitat i la maduresa.