Un jove apunyalat a Castelló ingressa en l’UCI després de ser operat d’urgència

Dos joves van resultar ferits la nit d’este dissabte després de ser apunyalats en la zona pròxima al pavelló Ciutat de Castelló. Un d’ells ha ingressat en l’UCI de l’Hospital General de Castelló en estat greu després de ser operat d’urgència, mentre que l’altre es troba en planta del mateix centre sanitari.

La primera en acudir al lloc va ser la Policia Local

La primera en acudir al lloc va ser la Policia Local, encara que no va poder donar amb el parador dels agressors. La Policia Nacional és la que ha pres ara les rendes de la búsqueda com és habitual en esta mena de casos, i no ha pogut donar encara amb el parador dels agressors. El testimoniatge dels acompanyants de les víctimes serà fonamental per a estrényer el cércol sobre els acusats.

És un delicte d’odi o no té res a veure?

Al principi tot apuntava al fet que era delicte d’odi, eixa era la primera hipòtesi d’este succés, en estos moments s’ha rebutjat esta opció i es remenen altres alternatives a la brutal agressió ocorreguda en la capital de la Plana la passada nit. També es remenava que els agredits foren d’origen llatí, extrem que s’ha desmentit des de fonts oficials. El que sí s’ha pogut confirmar es que els dos agredits són menors d’edat.

A Castelló hi han hi ha hagut més fets d’estes característiques

Cal recordar que a Castelló hi han hi ha hagut més fets d’estes característiques que s’ha produït a Castelló durant les últimes setmanes, perquè fa escassament un mes un grup de joves va sofrir una brutal agressió al parc Geòleg Rosego del Peri 18. En aquella ocasió, les víctimes es trobaven en una zona enjardinada quan, segons el seu relat, va aparéixer un jove d’origen romanés que va començar a insultar-los. Llavors, una xica es va aixecar i va tractar de dissuadir a l’agressor, apartant-lo del parc. En un moment donat, l’atacant va començar a pegar a la dona, per la qual cosa els seus dos amics es van acostar per a ajudar-la, apareixent llavors altres amics del jove romanés, els qui es van sumar a la batussa i van començar a colpejar als dos amics de la jove. Després de la denúncia, s’ha identificat als principals agressors fugits.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.