Un jove apunyalat a Castelló ingressa en l’UCI després de ser operat d’urgència

Dos joves van resultar ferits la nit d’este dissabte després de ser apunyalats en la zona pròxima al pavelló Ciutat de Castelló. Un d’ells ha ingressat en l’UCI de l’Hospital General de Castelló en estat greu després de ser operat d’urgència, mentre que l’altre es troba en planta del mateix centre sanitari.

La primera en acudir al lloc va ser la Policia Local

La primera en acudir al lloc va ser la Policia Local, encara que no va poder donar amb el parador dels agressors. La Policia Nacional és la que ha pres ara les rendes de la búsqueda com és habitual en esta mena de casos, i no ha pogut donar encara amb el parador dels agressors. El testimoniatge dels acompanyants de les víctimes serà fonamental per a estrényer el cércol sobre els acusats.

És un delicte d’odi o no té res a veure?

Al principi tot apuntava al fet que era delicte d’odi, eixa era la primera hipòtesi d’este succés, en estos moments s’ha rebutjat esta opció i es remenen altres alternatives a la brutal agressió ocorreguda en la capital de la Plana la passada nit. També es remenava que els agredits foren d’origen llatí, extrem que s’ha desmentit des de fonts oficials. El que sí s’ha pogut confirmar es que els dos agredits són menors d’edat.

A Castelló hi han hi ha hagut més fets d’estes característiques

Cal recordar que a Castelló hi han hi ha hagut més fets d’estes característiques que s’ha produït a Castelló durant les últimes setmanes, perquè fa escassament un mes un grup de joves va sofrir una brutal agressió al parc Geòleg Rosego del Peri 18. En aquella ocasió, les víctimes es trobaven en una zona enjardinada quan, segons el seu relat, va aparéixer un jove d’origen romanés que va començar a insultar-los. Llavors, una xica es va aixecar i va tractar de dissuadir a l’agressor, apartant-lo del parc. En un moment donat, l’atacant va començar a pegar a la dona, per la qual cosa els seus dos amics es van acostar per a ajudar-la, apareixent llavors altres amics del jove romanés, els qui es van sumar a la batussa i van començar a colpejar als dos amics de la jove. Després de la denúncia, s’ha identificat als principals agressors fugits.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.