13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Una jove de 25 anys ferida després d’explotar-li en el cap el petard d’un xiquet en Castelló

Petard

Un petard en una imatge d’arxiu | Pixabay

Una jove de 25 anys ha resultat ferida en la ciutat de Castelló, després de patir l’explosió d’un petard en el cap. L’accident va tindre lloc, després de què un xiquet llançara un petard des de la finestra de la seua casa. L’artefacte pirotècnic va detonar damunt la jove, que va patir cremades en el cap, a més de danys en l’oïda. 

 

Segons ha informat el periòdic ‘Mediterráneo’ la jove va telefonar ràpidament a la policia, que va accedir a la casa on es trobava el menor, on van descobrir que la mare del menor tenia una ordre de busca per abandó familiar, motiu pel que va ser detinguda. 

 

A pesar de què la jove va haver de ser posteriorment atesa en un ambulatori, com que el menor tenia menys de 14 anys, no recaurà sobre ell cap responsabilitat penal i hauran de ser els seus pares els que compensen econòmicament a la víctima. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les Corts guarden un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz

Les Corts han rendit un minut de silenci en memòria de les víctimes del sinistre de Adamuz, amb participació de tots els grups i missatges de suport i prudència informativa.

Pérez Llorca presidix un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Còrdova

Pérez Llorca ha presidit un minut de silenci en memòria de les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ajusta la seua agenda a l'espera del dol nacional.

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.

Baldoví demana que Pérez Llorca explique en Les Corts la seua postura sobre el finançament autonòmic

Compromís ha sol·licitat la compareixença del president per a fixar posició sobre el nou model de finançament. Baldoví ha defés negociar la proposta del Govern i ha criticat la 'Declaració de Saragossa' per vaga.

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.