Una jove mor als Estats Units després de caure-li a sobre un suïcida durant una cita

Taylor Kahle, una jove de 29 anys, va morir fa uns dies a San Diego (Estats Units) durant una cita, després que un home, que es volia suïcidar, caigués sobre ella després de saltar des de la coberta d’un aparcament de nou plantes. Les autoritats de la ciutat californiana van informar que la jove va perdre la vida en l’acte, mentre que el suïcida va resultar ferit i va morir posteriorment a l’hospital.

 

Segons ha explicat el digital ‘El Caso’, citant fonts de Fox19 Now, els fets van tenir lloc el passat 25 d’abril al vespre. Mentre Taylor Kahle passejava amb un acompanyant per l’East Village de San Diego, després d’haver anat a sopar, va rebre l’impacte del suïcida que s’havia llençat des de la coberta d’un aparcament. L’home, de qui no s’ha revelat la identitat, va morir a l’hospital, mentre que l’acompanyant de la jove no va patir ferides.

 

Amics i familiars, consternats per la mort de Taylor Kahle

La mort de Taylor Kahle, que este passat diumenge hagués fet 30 anys, ha consternat amics i familiars. Laurel McFarlane, amiga i mentora, va escriure a Facebook que «acabava de conéixer algú que li agradava, era nou, tot just començava i estava emocionada d’haver trobat algú amb qui tingués una connexió», alhora que assegurava que «era una dona increïble i forta que vivia la vida amb entusiasme».

Kahle, que des que va esclatar la pandèmia vivia amb el seu pare a San Diego —la seua mare va morir fa anys—, va estudiar a la Universitat Estatal de San Diego. Va començar a treballar a McFarlane Promotions com a becària, sent posteriorment assistent i directora d’esdeveniments. La seua mentora i cap explicava la relació que tenia amb el seu pare «era increïble».

La jove, que tenia dos gossos, era una persona afable i disposada a ajudar els altres. En este sentit, Laurel McFarlane recordava en una publicació al seu perfil de Facebook que això ho va fer fins a la seua mort, ja que era donant d’òrgans. «Ajudant els altres fins al final, com sempre va fer en la seua vida», concloïa la seua amiga i mentora.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.