Una jove mor als Estats Units després de caure-li a sobre un suïcida durant una cita

Taylor Kahle, una jove de 29 anys, va morir fa uns dies a San Diego (Estats Units) durant una cita, després que un home, que es volia suïcidar, caigués sobre ella després de saltar des de la coberta d’un aparcament de nou plantes. Les autoritats de la ciutat californiana van informar que la jove va perdre la vida en l’acte, mentre que el suïcida va resultar ferit i va morir posteriorment a l’hospital.

 

Segons ha explicat el digital ‘El Caso’, citant fonts de Fox19 Now, els fets van tenir lloc el passat 25 d’abril al vespre. Mentre Taylor Kahle passejava amb un acompanyant per l’East Village de San Diego, després d’haver anat a sopar, va rebre l’impacte del suïcida que s’havia llençat des de la coberta d’un aparcament. L’home, de qui no s’ha revelat la identitat, va morir a l’hospital, mentre que l’acompanyant de la jove no va patir ferides.

 

Amics i familiars, consternats per la mort de Taylor Kahle

La mort de Taylor Kahle, que este passat diumenge hagués fet 30 anys, ha consternat amics i familiars. Laurel McFarlane, amiga i mentora, va escriure a Facebook que «acabava de conéixer algú que li agradava, era nou, tot just començava i estava emocionada d’haver trobat algú amb qui tingués una connexió», alhora que assegurava que «era una dona increïble i forta que vivia la vida amb entusiasme».

Kahle, que des que va esclatar la pandèmia vivia amb el seu pare a San Diego —la seua mare va morir fa anys—, va estudiar a la Universitat Estatal de San Diego. Va començar a treballar a McFarlane Promotions com a becària, sent posteriorment assistent i directora d’esdeveniments. La seua mentora i cap explicava la relació que tenia amb el seu pare «era increïble».

La jove, que tenia dos gossos, era una persona afable i disposada a ajudar els altres. En este sentit, Laurel McFarlane recordava en una publicació al seu perfil de Facebook que això ho va fer fins a la seua mort, ja que era donant d’òrgans. «Ajudant els altres fins al final, com sempre va fer en la seua vida», concloïa la seua amiga i mentora.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.