10.3 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Una jove mor als Estats Units després de caure-li a sobre un suïcida durant una cita

Taylor Kahle, una jove de 29 anys, va morir fa uns dies a San Diego (Estats Units) durant una cita, després que un home, que es volia suïcidar, caigués sobre ella després de saltar des de la coberta d’un aparcament de nou plantes. Les autoritats de la ciutat californiana van informar que la jove va perdre la vida en l’acte, mentre que el suïcida va resultar ferit i va morir posteriorment a l’hospital.

 

Segons ha explicat el digital ‘El Caso’, citant fonts de Fox19 Now, els fets van tenir lloc el passat 25 d’abril al vespre. Mentre Taylor Kahle passejava amb un acompanyant per l’East Village de San Diego, després d’haver anat a sopar, va rebre l’impacte del suïcida que s’havia llençat des de la coberta d’un aparcament. L’home, de qui no s’ha revelat la identitat, va morir a l’hospital, mentre que l’acompanyant de la jove no va patir ferides.

 

Amics i familiars, consternats per la mort de Taylor Kahle

La mort de Taylor Kahle, que este passat diumenge hagués fet 30 anys, ha consternat amics i familiars. Laurel McFarlane, amiga i mentora, va escriure a Facebook que «acabava de conéixer algú que li agradava, era nou, tot just començava i estava emocionada d’haver trobat algú amb qui tingués una connexió», alhora que assegurava que «era una dona increïble i forta que vivia la vida amb entusiasme».

Kahle, que des que va esclatar la pandèmia vivia amb el seu pare a San Diego —la seua mare va morir fa anys—, va estudiar a la Universitat Estatal de San Diego. Va començar a treballar a McFarlane Promotions com a becària, sent posteriorment assistent i directora d’esdeveniments. La seua mentora i cap explicava la relació que tenia amb el seu pare «era increïble».

La jove, que tenia dos gossos, era una persona afable i disposada a ajudar els altres. En este sentit, Laurel McFarlane recordava en una publicació al seu perfil de Facebook que això ho va fer fins a la seua mort, ja que era donant d’òrgans. «Ajudant els altres fins al final, com sempre va fer en la seua vida», concloïa la seua amiga i mentora.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.