Una jove mor als Estats Units després de caure-li a sobre un suïcida durant una cita

Taylor Kahle, una jove de 29 anys, va morir fa uns dies a San Diego (Estats Units) durant una cita, després que un home, que es volia suïcidar, caigués sobre ella després de saltar des de la coberta d’un aparcament de nou plantes. Les autoritats de la ciutat californiana van informar que la jove va perdre la vida en l’acte, mentre que el suïcida va resultar ferit i va morir posteriorment a l’hospital.

 

Segons ha explicat el digital ‘El Caso’, citant fonts de Fox19 Now, els fets van tenir lloc el passat 25 d’abril al vespre. Mentre Taylor Kahle passejava amb un acompanyant per l’East Village de San Diego, després d’haver anat a sopar, va rebre l’impacte del suïcida que s’havia llençat des de la coberta d’un aparcament. L’home, de qui no s’ha revelat la identitat, va morir a l’hospital, mentre que l’acompanyant de la jove no va patir ferides.

 

Amics i familiars, consternats per la mort de Taylor Kahle

La mort de Taylor Kahle, que este passat diumenge hagués fet 30 anys, ha consternat amics i familiars. Laurel McFarlane, amiga i mentora, va escriure a Facebook que «acabava de conéixer algú que li agradava, era nou, tot just començava i estava emocionada d’haver trobat algú amb qui tingués una connexió», alhora que assegurava que «era una dona increïble i forta que vivia la vida amb entusiasme».

Kahle, que des que va esclatar la pandèmia vivia amb el seu pare a San Diego —la seua mare va morir fa anys—, va estudiar a la Universitat Estatal de San Diego. Va començar a treballar a McFarlane Promotions com a becària, sent posteriorment assistent i directora d’esdeveniments. La seua mentora i cap explicava la relació que tenia amb el seu pare «era increïble».

La jove, que tenia dos gossos, era una persona afable i disposada a ajudar els altres. En este sentit, Laurel McFarlane recordava en una publicació al seu perfil de Facebook que això ho va fer fins a la seua mort, ja que era donant d’òrgans. «Ajudant els altres fins al final, com sempre va fer en la seua vida», concloïa la seua amiga i mentora.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.