Un jove perd part de les dents en ser agredit amb un cinturó per un menor en ple centre de Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
Agents de la Policia Local de Castelló ha procedit a la detenció d’un menor, de 17 anys, per un presumpte delicte de lesions, en ferir a un altre jove amb la sivella d’un cinturó durant una baralla produïda en la matinada d’este dissabte en ple centre de Castelló, concretament en la plaça Porta del Sol.   Els fets es van […]

Agents de la Policia Local de Castelló ha procedit a la detenció d’un menor, de 17 anys, per un presumpte delicte de lesions, en ferir a un altre jove amb la sivella d’un cinturó durant una baralla produïda en la matinada d’este dissabte en ple centre de Castelló, concretament en la plaça Porta del Sol.

 

Els fets es van produir al voltant de la mitjanit quan una patrulla de la Policia Local de Castelló que es trobava en labors de vigilància pel districte centre, va ser requerida amb urgència per quatre joves que denunciaven una agressió a un d’ells durant una baralla.

 

  

Els agents van observar que un dels quatre homes presentava una ferida profunda en la cara i tenia una forta hemorràgia en la boca. Davant estes lesions, els policies demanaren la presència d’una altra patrulla de la Policia Local per a que traslladara amb urgència a la víctima fins a un centre sanitari pròxim.

 

 

A més, els testimonis de l’agressió van relatar als agents que el presumpte agressor havia d’estar molt prop del lloc dels fets ja que la baralla s’havia produït feia escassos minuts. Els acompanyants de la víctima van descriure la vestimenta i les característiques físiques del presumpte autor de l’agressió i van explicar que les lesions que presentava la persona ferida li les havia provocades l’agressor amb la sivella d’un cinturó.

 

Amb totes estes dades, els agents van procedir a buscar al presumpte autor dels fets pels voltants de la Porta del Sol i al cap de pocs minuts, els agents van localitzar al carrer Hort de Més a un jove que coincidia plenament amb la descripció facilitada pels testimonis. Este, en detectar la presència policial, va intentar accedir a un local d’oci del carrer però va ser retingut pel personal d’este establiment que li va impedir la seua entrada. 

 

  

Els agents van procedir a la seua identificació i van observar que tenia les mans ensangonades. A més entre les seues pertinences, el presumpte agressor havia ocultat un cinturó amb una sivella de grans dimensions amb la qual presumptament havia ferit a la víctima. A la vista d’estos fets i de les lesions que presentava la persona ferida en la baralla, un home de 18 anys, els agents van procedir a la detenció del presumpte agressor per un delicte de lesions. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre detinguts després d’un intent de desallotjament en un habitatge de Benimaclet (València)

La Policia Nacional ha detingut tres treballadors d’una empresa de desallotjament d’habitatges i una altra persona en un pis de Benimaclet. Els fets han ocorregut al carrer Vicente Zaragozá.

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.