Un jove perd part de les dents en ser agredit amb un cinturó per un menor en ple centre de Castelló

Agents de la Policia Local de Castelló ha procedit a la detenció d’un menor, de 17 anys, per un presumpte delicte de lesions, en ferir a un altre jove amb la sivella d’un cinturó durant una baralla produïda en la matinada d’este dissabte en ple centre de Castelló, concretament en la plaça Porta del Sol.

 

Els fets es van produir al voltant de la mitjanit quan una patrulla de la Policia Local de Castelló que es trobava en labors de vigilància pel districte centre, va ser requerida amb urgència per quatre joves que denunciaven una agressió a un d’ells durant una baralla.

 

  

Els agents van observar que un dels quatre homes presentava una ferida profunda en la cara i tenia una forta hemorràgia en la boca. Davant estes lesions, els policies demanaren la presència d’una altra patrulla de la Policia Local per a que traslladara amb urgència a la víctima fins a un centre sanitari pròxim.

 

 

A més, els testimonis de l’agressió van relatar als agents que el presumpte agressor havia d’estar molt prop del lloc dels fets ja que la baralla s’havia produït feia escassos minuts. Els acompanyants de la víctima van descriure la vestimenta i les característiques físiques del presumpte autor de l’agressió i van explicar que les lesions que presentava la persona ferida li les havia provocades l’agressor amb la sivella d’un cinturó.

 

Amb totes estes dades, els agents van procedir a buscar al presumpte autor dels fets pels voltants de la Porta del Sol i al cap de pocs minuts, els agents van localitzar al carrer Hort de Més a un jove que coincidia plenament amb la descripció facilitada pels testimonis. Este, en detectar la presència policial, va intentar accedir a un local d’oci del carrer però va ser retingut pel personal d’este establiment que li va impedir la seua entrada. 

 

  

Els agents van procedir a la seua identificació i van observar que tenia les mans ensangonades. A més entre les seues pertinences, el presumpte agressor havia ocultat un cinturó amb una sivella de grans dimensions amb la qual presumptament havia ferit a la víctima. A la vista d’estos fets i de les lesions que presentava la persona ferida en la baralla, un home de 18 anys, els agents van procedir a la detenció del presumpte agressor per un delicte de lesions. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.