Un jove perd part de les dents en ser agredit amb un cinturó per un menor en ple centre de Castelló

Agents de la Policia Local de Castelló ha procedit a la detenció d’un menor, de 17 anys, per un presumpte delicte de lesions, en ferir a un altre jove amb la sivella d’un cinturó durant una baralla produïda en la matinada d’este dissabte en ple centre de Castelló, concretament en la plaça Porta del Sol.

 

Els fets es van produir al voltant de la mitjanit quan una patrulla de la Policia Local de Castelló que es trobava en labors de vigilància pel districte centre, va ser requerida amb urgència per quatre joves que denunciaven una agressió a un d’ells durant una baralla.

 

  

Els agents van observar que un dels quatre homes presentava una ferida profunda en la cara i tenia una forta hemorràgia en la boca. Davant estes lesions, els policies demanaren la presència d’una altra patrulla de la Policia Local per a que traslladara amb urgència a la víctima fins a un centre sanitari pròxim.

 

 

A més, els testimonis de l’agressió van relatar als agents que el presumpte agressor havia d’estar molt prop del lloc dels fets ja que la baralla s’havia produït feia escassos minuts. Els acompanyants de la víctima van descriure la vestimenta i les característiques físiques del presumpte autor de l’agressió i van explicar que les lesions que presentava la persona ferida li les havia provocades l’agressor amb la sivella d’un cinturó.

 

Amb totes estes dades, els agents van procedir a buscar al presumpte autor dels fets pels voltants de la Porta del Sol i al cap de pocs minuts, els agents van localitzar al carrer Hort de Més a un jove que coincidia plenament amb la descripció facilitada pels testimonis. Este, en detectar la presència policial, va intentar accedir a un local d’oci del carrer però va ser retingut pel personal d’este establiment que li va impedir la seua entrada. 

 

  

Els agents van procedir a la seua identificació i van observar que tenia les mans ensangonades. A més entre les seues pertinences, el presumpte agressor havia ocultat un cinturó amb una sivella de grans dimensions amb la qual presumptament havia ferit a la víctima. A la vista d’estos fets i de les lesions que presentava la persona ferida en la baralla, un home de 18 anys, els agents van procedir a la detenció del presumpte agressor per un delicte de lesions. 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de Catarroja ha prorrogat sis mesos la instrucció penal de la DANA

La magistrada ha ampliat altres sis mesos la instrucció a partir del 30 d'abril per la complexitat del cas, amb testimonis i peritatges encara pendents i a l'espera de missatges clau.

L’ús intensiu de xarxes socials augmenta els símptomes depressius abans dels 16

Un estudi de la UMH conclou que l'ús intensiu de xarxes socials s'associa amb més símptomes depressius en menors de 16. El risc clau és l'ús problemàtic, no les hores.

Set ciutats s’alien per a un turisme urbà més sostenible i equilibrat

València, Madrid, Barcelona, Màlaga, Sevilla, Saragossa i Sant Sebastià cooperaran en una nova Xarxa de Destinacions Turístiques Urbanes. L'objectiu és avançar cap a un model sostenible que concilie els interessos de visitants i veïns.

Víctimes de la dana celebren que el TSJCV ha rebutjat investigar a Mazón i la causa seguix a Catarroja

Les associacions aplaudixen la rapidesa i unanimitat de la fallada, que retorna la causa al Jutjat 3 de Catarroja. Reclamen la fi de l'aforament de Mazón.

Martínez-Almeida afirma que només hi ha un partit que pot guanyar eleccions

L'alcalde de Madrid ha interpretat el resultat a Castella i Lleó com a prova que el PP és l'única alternativa capaç d'aglutinar majories socials. Ha demanat recuperar la centralitat i la convivència.

Catalá apel·la al respecte a la Justícia després del rebuig del TSJCV a investigar a Mazón

L'alcaldessa María José Catalá ha reiterat la seua respecte als procediments judicials després que el TSJCV descartara investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA. José Luis Martínez Almeida ha evitat valorar la decisió i ha demanat deixar treballar als tribunals.

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.

La jutgessa de Catarroja prorroga sis mesos la instrucció penal de la DANA

La jutgessa ha acordat prorrogar sis mesos, des del 30 d'abril, la investigació per la DANA de 2024 per diligències pendents i la seua complexitat. El jutjat encara espera recuperar els missatges de WhatsApp de l'excap de gabinet de l'expresident Carlos Mazón