Un jove perd part de les dents en ser agredit amb un cinturó per un menor en ple centre de Castelló

Agents de la Policia Local de Castelló ha procedit a la detenció d’un menor, de 17 anys, per un presumpte delicte de lesions, en ferir a un altre jove amb la sivella d’un cinturó durant una baralla produïda en la matinada d’este dissabte en ple centre de Castelló, concretament en la plaça Porta del Sol.

 

Els fets es van produir al voltant de la mitjanit quan una patrulla de la Policia Local de Castelló que es trobava en labors de vigilància pel districte centre, va ser requerida amb urgència per quatre joves que denunciaven una agressió a un d’ells durant una baralla.

 

  

Els agents van observar que un dels quatre homes presentava una ferida profunda en la cara i tenia una forta hemorràgia en la boca. Davant estes lesions, els policies demanaren la presència d’una altra patrulla de la Policia Local per a que traslladara amb urgència a la víctima fins a un centre sanitari pròxim.

 

 

A més, els testimonis de l’agressió van relatar als agents que el presumpte agressor havia d’estar molt prop del lloc dels fets ja que la baralla s’havia produït feia escassos minuts. Els acompanyants de la víctima van descriure la vestimenta i les característiques físiques del presumpte autor de l’agressió i van explicar que les lesions que presentava la persona ferida li les havia provocades l’agressor amb la sivella d’un cinturó.

 

Amb totes estes dades, els agents van procedir a buscar al presumpte autor dels fets pels voltants de la Porta del Sol i al cap de pocs minuts, els agents van localitzar al carrer Hort de Més a un jove que coincidia plenament amb la descripció facilitada pels testimonis. Este, en detectar la presència policial, va intentar accedir a un local d’oci del carrer però va ser retingut pel personal d’este establiment que li va impedir la seua entrada. 

 

  

Els agents van procedir a la seua identificació i van observar que tenia les mans ensangonades. A més entre les seues pertinences, el presumpte agressor havia ocultat un cinturó amb una sivella de grans dimensions amb la qual presumptament havia ferit a la víctima. A la vista d’estos fets i de les lesions que presentava la persona ferida en la baralla, un home de 18 anys, els agents van procedir a la detenció del presumpte agressor per un delicte de lesions. 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.