Un jove perd part de les dents en ser agredit amb un cinturó per un menor en ple centre de Castelló

Agents de la Policia Local de Castelló ha procedit a la detenció d’un menor, de 17 anys, per un presumpte delicte de lesions, en ferir a un altre jove amb la sivella d’un cinturó durant una baralla produïda en la matinada d’este dissabte en ple centre de Castelló, concretament en la plaça Porta del Sol.

 

Els fets es van produir al voltant de la mitjanit quan una patrulla de la Policia Local de Castelló que es trobava en labors de vigilància pel districte centre, va ser requerida amb urgència per quatre joves que denunciaven una agressió a un d’ells durant una baralla.

 

  

Els agents van observar que un dels quatre homes presentava una ferida profunda en la cara i tenia una forta hemorràgia en la boca. Davant estes lesions, els policies demanaren la presència d’una altra patrulla de la Policia Local per a que traslladara amb urgència a la víctima fins a un centre sanitari pròxim.

 

 

A més, els testimonis de l’agressió van relatar als agents que el presumpte agressor havia d’estar molt prop del lloc dels fets ja que la baralla s’havia produït feia escassos minuts. Els acompanyants de la víctima van descriure la vestimenta i les característiques físiques del presumpte autor de l’agressió i van explicar que les lesions que presentava la persona ferida li les havia provocades l’agressor amb la sivella d’un cinturó.

 

Amb totes estes dades, els agents van procedir a buscar al presumpte autor dels fets pels voltants de la Porta del Sol i al cap de pocs minuts, els agents van localitzar al carrer Hort de Més a un jove que coincidia plenament amb la descripció facilitada pels testimonis. Este, en detectar la presència policial, va intentar accedir a un local d’oci del carrer però va ser retingut pel personal d’este establiment que li va impedir la seua entrada. 

 

  

Els agents van procedir a la seua identificació i van observar que tenia les mans ensangonades. A més entre les seues pertinences, el presumpte agressor havia ocultat un cinturó amb una sivella de grans dimensions amb la qual presumptament havia ferit a la víctima. A la vista d’estos fets i de les lesions que presentava la persona ferida en la baralla, un home de 18 anys, els agents van procedir a la detenció del presumpte agressor per un delicte de lesions. 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón com a testimoni en la causa penal per la gestió de la dana i exigix responsabilitats polítiques en la Generalitat.

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.