El jutjat dicta presó sense fiança per al detingut pel crim masclista de Planes i obri causa per assassinat

 

La titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 d’Alcoi ha decretat este dijous l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home detingut dilluns passat com a presumpte autor de la mort violenta de la seua companya sentimental en la localitat alacantina de Planes. Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el sospitós ha quedat investigat en una causa oberta per un delicte d’assassinat.

 

La magistrada ha acordat també com a mesura cautelar la prohibició que l’investigat puga acostar-se o comunicar-se amb el fill menor d’edat que tenia amb la morta, un bebé la custòdia del qual ha estat concedida de forma provisional a la família materna. El jutjat no té constància de l’existència de denúncies prèvies de la víctima contra el presumpte assassí. Els fets es van produir dissabte passat al voltant de les sis del matí, quan l’home va alertar que havia trobat a la seua parella morta, després de despertar-se pels plors del bebé que compartien. Al principi, la causa es va investigar com un possible suïcidi, però finalment l’autòpsia va determinar que la dona presentava ferides incompatibles amb el suïcidi.

Detingut un jove de 21 anys a València per colpejar i escopir a la seua parella de 19

La Policia Local de València ha detingut a un jove de 21 anys per presumptament colpejar i escopir a la seua parella, una xica de 19, en l’Avinguda Ausiàs March. Els fets van tindre lloc a les 23.00 hores de la nit d’aquest dimecres, quan els agents van ser requerits per una telefonada a la Sala del 092. Quan els policies van arribar al lloc, es van entrevistar amb la jove de 19 anys, que va declarar que, mentre estava en un establiment al costat de la seua mare, va arribar la seua parella i va començar a menysprear-les, arribant fins i tot a escopir a la jove.

 

En un moment donat, segons el relat de la víctima, l’home va començar a colpejar-la amb manotades i patades, per la qual cosa va haver d’intervindre el propietari del bar. A més, la jove va contar que no és el primer episodi de violència que pateix per part de la seua parella i que ell l’amenaçava si telefonava a la policia.

 

Posteriorment, la jove va proporcionar als agents el domicili del presumpte agressor així com una descripció física. Immediatament, la patrulla es va traslladar a l’habitatge del jove i, després de donar-li l’alt, van parlar amb l’home, que va admetre haver discutit amb la seua parella. Per tot això, el presumpte autor dels fets va ser detingut i lloc a disposició judicial mentre que la jove va ser traslladada a un centre mèdic per a rebre assistència.

Últimes notícies

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.