El jutjat dicta presó sense fiança per al detingut pel crim masclista de Planes i obri causa per assassinat

 

La titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 d’Alcoi ha decretat este dijous l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home detingut dilluns passat com a presumpte autor de la mort violenta de la seua companya sentimental en la localitat alacantina de Planes. Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el sospitós ha quedat investigat en una causa oberta per un delicte d’assassinat.

 

La magistrada ha acordat també com a mesura cautelar la prohibició que l’investigat puga acostar-se o comunicar-se amb el fill menor d’edat que tenia amb la morta, un bebé la custòdia del qual ha estat concedida de forma provisional a la família materna. El jutjat no té constància de l’existència de denúncies prèvies de la víctima contra el presumpte assassí. Els fets es van produir dissabte passat al voltant de les sis del matí, quan l’home va alertar que havia trobat a la seua parella morta, després de despertar-se pels plors del bebé que compartien. Al principi, la causa es va investigar com un possible suïcidi, però finalment l’autòpsia va determinar que la dona presentava ferides incompatibles amb el suïcidi.

Detingut un jove de 21 anys a València per colpejar i escopir a la seua parella de 19

La Policia Local de València ha detingut a un jove de 21 anys per presumptament colpejar i escopir a la seua parella, una xica de 19, en l’Avinguda Ausiàs March. Els fets van tindre lloc a les 23.00 hores de la nit d’aquest dimecres, quan els agents van ser requerits per una telefonada a la Sala del 092. Quan els policies van arribar al lloc, es van entrevistar amb la jove de 19 anys, que va declarar que, mentre estava en un establiment al costat de la seua mare, va arribar la seua parella i va començar a menysprear-les, arribant fins i tot a escopir a la jove.

 

En un moment donat, segons el relat de la víctima, l’home va començar a colpejar-la amb manotades i patades, per la qual cosa va haver d’intervindre el propietari del bar. A més, la jove va contar que no és el primer episodi de violència que pateix per part de la seua parella i que ell l’amenaçava si telefonava a la policia.

 

Posteriorment, la jove va proporcionar als agents el domicili del presumpte agressor així com una descripció física. Immediatament, la patrulla es va traslladar a l’habitatge del jove i, després de donar-li l’alt, van parlar amb l’home, que va admetre haver discutit amb la seua parella. Per tot això, el presumpte autor dels fets va ser detingut i lloc a disposició judicial mentre que la jove va ser traslladada a un centre mèdic per a rebre assistència.

Últimes notícies

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.