El jutjat dicta presó sense fiança per al detingut pel crim masclista de Planes i obri causa per assassinat

 

La titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 d’Alcoi ha decretat este dijous l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home detingut dilluns passat com a presumpte autor de la mort violenta de la seua companya sentimental en la localitat alacantina de Planes. Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el sospitós ha quedat investigat en una causa oberta per un delicte d’assassinat.

 

La magistrada ha acordat també com a mesura cautelar la prohibició que l’investigat puga acostar-se o comunicar-se amb el fill menor d’edat que tenia amb la morta, un bebé la custòdia del qual ha estat concedida de forma provisional a la família materna. El jutjat no té constància de l’existència de denúncies prèvies de la víctima contra el presumpte assassí. Els fets es van produir dissabte passat al voltant de les sis del matí, quan l’home va alertar que havia trobat a la seua parella morta, després de despertar-se pels plors del bebé que compartien. Al principi, la causa es va investigar com un possible suïcidi, però finalment l’autòpsia va determinar que la dona presentava ferides incompatibles amb el suïcidi.

Detingut un jove de 21 anys a València per colpejar i escopir a la seua parella de 19

La Policia Local de València ha detingut a un jove de 21 anys per presumptament colpejar i escopir a la seua parella, una xica de 19, en l’Avinguda Ausiàs March. Els fets van tindre lloc a les 23.00 hores de la nit d’aquest dimecres, quan els agents van ser requerits per una telefonada a la Sala del 092. Quan els policies van arribar al lloc, es van entrevistar amb la jove de 19 anys, que va declarar que, mentre estava en un establiment al costat de la seua mare, va arribar la seua parella i va començar a menysprear-les, arribant fins i tot a escopir a la jove.

 

En un moment donat, segons el relat de la víctima, l’home va començar a colpejar-la amb manotades i patades, per la qual cosa va haver d’intervindre el propietari del bar. A més, la jove va contar que no és el primer episodi de violència que pateix per part de la seua parella i que ell l’amenaçava si telefonava a la policia.

 

Posteriorment, la jove va proporcionar als agents el domicili del presumpte agressor així com una descripció física. Immediatament, la patrulla es va traslladar a l’habitatge del jove i, després de donar-li l’alt, van parlar amb l’home, que va admetre haver discutit amb la seua parella. Per tot això, el presumpte autor dels fets va ser detingut i lloc a disposició judicial mentre que la jove va ser traslladada a un centre mèdic per a rebre assistència.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.