Una kamikaze conduix borratxo per València i xoca amb diversos vehicles

Peris i Valero

Llos dels fets en València | Maps

Agents de la Policia Local han detingut en València a un home de 40 anys per presumptament conduir borratxo, amb el permís retirat i de manera temerària als voltants de l’avinguda Peris i Valero.

 

El detingut, que va acabar xocant contra vehicles aparcats, fugia d’un altre amb el que, pel que pareix, havia xocat i que li va tractar de seguir fins que va vore a una patrulla policial.

 

Els fets van tindre lloc en l’avinguda Peris i Valero, a les 00.55 hores d’este dilluns, quan els agents van observar passar a gran velocitat a dos vehicles, un d’ells que circulava de manera temerària i fent cas omís dels senyals de control de trànsit.

 

A continuació, el conductor va perdre el control del turisme i va impactar contra diversos vehicles estacionats en la via pública, on els agents van procedir a la seua detenció.

 

El detingut, que mostrava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, es va negar en diverses ocasions a ser traslladat per a realitzar les proves de detecció d’alcoholèmia pertinents i es va mostrar nerviós i amenaçador. El conductor va arribar a espentar als agents per a intentar evitar introduir-se en el vehicle policial.

 

A més, el conductor del segon vehicle, que seguia al del detingut, es va presentar on va tindre lloc la detenció i va manifestar als agents que moments abans havia notat com un vehicle li pegava un colp per darrere i, posteriorment, fugia, i que per això tractava de seguir-lo. En vore a la patrulla, va parar i va indicar amb gestos el problema als agents.

 

Durant el seu trasllat, el detingut suposadament no va cessar d’insultar als policies i de pegar colps contra el vehicle en repetides ocasions. Una volta en els atestats, els agents van comprovar que tenia retirat el permís de conduir. Posteriorment, va ser traslladat a un centre mèdic i, finalment, a dependències policials.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Guitarricadelafuente acomiada el seu any triomfal a Madrid amb un crit a favor de la protesta en Sol

Guitarricadelafuente ha tancat al Movistar Arena de Madrid la gira del disc 'Spanish Leather' davant 15.800 persones i amb un missatge explícit de suport a la protesta per l’habitatge a la Puerta del Sol.

Una tromba d’aigua descarrega 97 l/m² en només una hora a Alzira

Una tempesta torrencial ha deixat fins a 143 l/m² en quatre hores a Alzira, amb quasi 97 litres caiguts en només una hora, segons Avamet. No s’han registrat incidències, però es manté l’alerta taronja per pluges intenses a la província de València.

Les fortes pluges deixen fins a 33 l/m² a Elx sense danys destacables

L’episodi de pluges d’esta vesprada ha deixat fins a 33 l/m² a Elx i acumulats destacats en altres punts del terme, però sense danys personals ni incidències greus. Bombers i Policia Local han fet intervencions puntuals i seguixen vigilant zones inundables.

Emergències atén 115 incidents per les pluges a la Comunitat Valenciana, 53 a Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 115 incidències per les pluges i tempestats a la Comunitat Valenciana, amb especial afectació a la província de Castelló. València ha concentrat 51 avisos i Alacant, 11.

Fortes pluges a la Vega Baixa i un llamp calfa una palmera a Torrevella

Una tempesta amb intensa activitat elèctrica ha deixat fins a 33 l/m2 a la Vega Baixa i ha calfat una palmera a les salines de Torrevella. Les precipitacions han sigut moderades però generalitzades en municipis com Oriola i San Miguel de Salinas.

El festival Love to Rock suspén la jornada de divendres per l’alerta taronja a València

Love to Rock ha suspés la jornada de divendres per l’alerta taronja per pluges a València, però manté la programació de dissabte i oferix devolucions i canvis d’entrada.

Asaja alerta que els preus del llima a Alacant cauen malgrat la forta demanda

Asaja Alacant denuncia que la indústria del llima està oferint només 10 cèntims per quilo malgrat la gran demanda de suc, i insten els agricultors a no vendre per davall dels costos de producció.

La tarta de xocolata de Rubén Alan Díaz triomfa com a millor del món a Elx

La tarta de xocolata del pastisser mexicà Rubén Alan Díaz, del grup Puratos México, ha sigut guardonada com la millor del món en el Premi Internacional de Alta Pastelería Paco Torreblanca, celebrat dins del certamen Alicante Gastronómica a Elx.