Una kamikaze conduix borratxo per València i xoca amb diversos vehicles

Peris i Valero

Llos dels fets en València | Maps

Agents de la Policia Local han detingut en València a un home de 40 anys per presumptament conduir borratxo, amb el permís retirat i de manera temerària als voltants de l’avinguda Peris i Valero.

 

El detingut, que va acabar xocant contra vehicles aparcats, fugia d’un altre amb el que, pel que pareix, havia xocat i que li va tractar de seguir fins que va vore a una patrulla policial.

 

Els fets van tindre lloc en l’avinguda Peris i Valero, a les 00.55 hores d’este dilluns, quan els agents van observar passar a gran velocitat a dos vehicles, un d’ells que circulava de manera temerària i fent cas omís dels senyals de control de trànsit.

 

A continuació, el conductor va perdre el control del turisme i va impactar contra diversos vehicles estacionats en la via pública, on els agents van procedir a la seua detenció.

 

El detingut, que mostrava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, es va negar en diverses ocasions a ser traslladat per a realitzar les proves de detecció d’alcoholèmia pertinents i es va mostrar nerviós i amenaçador. El conductor va arribar a espentar als agents per a intentar evitar introduir-se en el vehicle policial.

 

A més, el conductor del segon vehicle, que seguia al del detingut, es va presentar on va tindre lloc la detenció i va manifestar als agents que moments abans havia notat com un vehicle li pegava un colp per darrere i, posteriorment, fugia, i que per això tractava de seguir-lo. En vore a la patrulla, va parar i va indicar amb gestos el problema als agents.

 

Durant el seu trasllat, el detingut suposadament no va cessar d’insultar als policies i de pegar colps contra el vehicle en repetides ocasions. Una volta en els atestats, els agents van comprovar que tenia retirat el permís de conduir. Posteriorment, va ser traslladat a un centre mèdic i, finalment, a dependències policials.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El subdelegat del Govern a València diu que va delegar la DANA perquè estava convalescent al llit

El subdelegat del Govern a València, José Rodríguez Jurado, ha explicat al Senat que va delegar la gestió de la DANA en la seua suplent perquè estava convalescent al llit per una lumbàlgia, encara que ha assegurat que va atendre telefonades incesants.

El sector ceràmic adverteix de mesos molt durs pels costos energètics i demana ajudes urgents

El sector ceràmic preveu un final d’any i inici de 2027 molt complicats pels alts costos energètics i la incertesa internacional, mentres la Generalitat exigix al Govern mesures específiques per a la indústria azulejera.

Morant augura l’últim debat de Pérez Llorca i acusa el Consell de posar en risc la vida

Diana Morant acusa el Consell de ser el pitjor govern en el pitjor moment, dona per fet que este serà l’últim debat de Política General de Juanfran Pérez Llorca i critica la seua dependència de Vox i la gestió sanitària i d’emergències.

Els Javis registren ‘La bola negra’ com a marca per a cinema i publicitat en tota la UE

El títol de la pel·lícula ‘La bola negra’, dels directors Javier Calvo i Javier Ambrossi, s’ha registrat com a marca a la UE per a serveis de màrqueting, publicitat, cinema i televisió durant deu anys.

Un nou pla sanitari invertirà 2.459 milions i crearà 2.000 llits als hospitals valencians

El president de la Generalitat, Juanfan Pérez Llorca, ha anunciat el 'Pla Avancem Salut', amb 2.459 milions d’euros per a la sanitat pública valenciana, 2.000 llits hospitalaris nous, reforç de l’Atenció Primària i vint punts d’atenció 24 hores.

Pérez Llorca obri el debat de Política general amb un missatge a les víctimes de la dana

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha obert el debat de Política general a Les Corts amb un record i un missatge d’empatia cap a les víctimes de la dana de 2024. El ple ha començat també amb un reconeixement emotiu a Concha, ujier que s’ha jubilat després de 35 anys de servici.

Mompó admet que la gestió de la DANA va ser un desastre però nega haver mentit

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, ha admés en el Congrés que la gestió de la DANA de 2024 va ser un desastre, però ha insistit que no ha mentit en les seues versions sobre la tragèdia, en què van morir 232 persones.

La fiscal valenciana Susana Gisbert ratifica al Suprem la denúncia contra Alvise per l’assetjament a ella i a la seua filla

La fiscal delegada de delictes d’odi de València, Susana Gisbert, ha ratificat davant el Tribunal Suprem la denúncia contra l’eurodiputat Luis Pérez Fernández, Alvise, per publicacions en Telegram que, segons sosté, van desencadenar una onada de missatges amenaçadors contra ella i la seua filla. La causa forma part de les sis investigacions que el Suprem manté obertes contra l’eurodiputat.