Una kamikaze conduix borratxo per València i xoca amb diversos vehicles

Peris i Valero

Llos dels fets en València | Maps

Agents de la Policia Local han detingut en València a un home de 40 anys per presumptament conduir borratxo, amb el permís retirat i de manera temerària als voltants de l’avinguda Peris i Valero.

 

El detingut, que va acabar xocant contra vehicles aparcats, fugia d’un altre amb el que, pel que pareix, havia xocat i que li va tractar de seguir fins que va vore a una patrulla policial.

 

Els fets van tindre lloc en l’avinguda Peris i Valero, a les 00.55 hores d’este dilluns, quan els agents van observar passar a gran velocitat a dos vehicles, un d’ells que circulava de manera temerària i fent cas omís dels senyals de control de trànsit.

 

A continuació, el conductor va perdre el control del turisme i va impactar contra diversos vehicles estacionats en la via pública, on els agents van procedir a la seua detenció.

 

El detingut, que mostrava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, es va negar en diverses ocasions a ser traslladat per a realitzar les proves de detecció d’alcoholèmia pertinents i es va mostrar nerviós i amenaçador. El conductor va arribar a espentar als agents per a intentar evitar introduir-se en el vehicle policial.

 

A més, el conductor del segon vehicle, que seguia al del detingut, es va presentar on va tindre lloc la detenció i va manifestar als agents que moments abans havia notat com un vehicle li pegava un colp per darrere i, posteriorment, fugia, i que per això tractava de seguir-lo. En vore a la patrulla, va parar i va indicar amb gestos el problema als agents.

 

Durant el seu trasllat, el detingut suposadament no va cessar d’insultar als policies i de pegar colps contra el vehicle en repetides ocasions. Una volta en els atestats, els agents van comprovar que tenia retirat el permís de conduir. Posteriorment, va ser traslladat a un centre mèdic i, finalment, a dependències policials.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.