Una kamikaze conduix borratxo per València i xoca amb diversos vehicles

Peris i Valero

Llos dels fets en València | Maps

Agents de la Policia Local han detingut en València a un home de 40 anys per presumptament conduir borratxo, amb el permís retirat i de manera temerària als voltants de l’avinguda Peris i Valero.

 

El detingut, que va acabar xocant contra vehicles aparcats, fugia d’un altre amb el que, pel que pareix, havia xocat i que li va tractar de seguir fins que va vore a una patrulla policial.

 

Els fets van tindre lloc en l’avinguda Peris i Valero, a les 00.55 hores d’este dilluns, quan els agents van observar passar a gran velocitat a dos vehicles, un d’ells que circulava de manera temerària i fent cas omís dels senyals de control de trànsit.

 

A continuació, el conductor va perdre el control del turisme i va impactar contra diversos vehicles estacionats en la via pública, on els agents van procedir a la seua detenció.

 

El detingut, que mostrava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, es va negar en diverses ocasions a ser traslladat per a realitzar les proves de detecció d’alcoholèmia pertinents i es va mostrar nerviós i amenaçador. El conductor va arribar a espentar als agents per a intentar evitar introduir-se en el vehicle policial.

 

A més, el conductor del segon vehicle, que seguia al del detingut, es va presentar on va tindre lloc la detenció i va manifestar als agents que moments abans havia notat com un vehicle li pegava un colp per darrere i, posteriorment, fugia, i que per això tractava de seguir-lo. En vore a la patrulla, va parar i va indicar amb gestos el problema als agents.

 

Durant el seu trasllat, el detingut suposadament no va cessar d’insultar als policies i de pegar colps contra el vehicle en repetides ocasions. Una volta en els atestats, els agents van comprovar que tenia retirat el permís de conduir. Posteriorment, va ser traslladat a un centre mèdic i, finalment, a dependències policials.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.