Una kamikaze conduix borratxo per València i xoca amb diversos vehicles

Peris i Valero

Llos dels fets en València | Maps

Agents de la Policia Local han detingut en València a un home de 40 anys per presumptament conduir borratxo, amb el permís retirat i de manera temerària als voltants de l’avinguda Peris i Valero.

 

Anuncios

El detingut, que va acabar xocant contra vehicles aparcats, fugia d’un altre amb el que, pel que pareix, havia xocat i que li va tractar de seguir fins que va vore a una patrulla policial.

 

Els fets van tindre lloc en l’avinguda Peris i Valero, a les 00.55 hores d’este dilluns, quan els agents van observar passar a gran velocitat a dos vehicles, un d’ells que circulava de manera temerària i fent cas omís dels senyals de control de trànsit.

 

A continuació, el conductor va perdre el control del turisme i va impactar contra diversos vehicles estacionats en la via pública, on els agents van procedir a la seua detenció.

 

El detingut, que mostrava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, es va negar en diverses ocasions a ser traslladat per a realitzar les proves de detecció d’alcoholèmia pertinents i es va mostrar nerviós i amenaçador. El conductor va arribar a espentar als agents per a intentar evitar introduir-se en el vehicle policial.

 

A més, el conductor del segon vehicle, que seguia al del detingut, es va presentar on va tindre lloc la detenció i va manifestar als agents que moments abans havia notat com un vehicle li pegava un colp per darrere i, posteriorment, fugia, i que per això tractava de seguir-lo. En vore a la patrulla, va parar i va indicar amb gestos el problema als agents.

 

Durant el seu trasllat, el detingut suposadament no va cessar d’insultar als policies i de pegar colps contra el vehicle en repetides ocasions. Una volta en els atestats, els agents van comprovar que tenia retirat el permís de conduir. Posteriorment, va ser traslladat a un centre mèdic i, finalment, a dependències policials.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.