17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Una kamikaze conduix borratxo per València i xoca amb diversos vehicles

Peris i Valero

Llos dels fets en València | Maps

Agents de la Policia Local han detingut en València a un home de 40 anys per presumptament conduir borratxo, amb el permís retirat i de manera temerària als voltants de l’avinguda Peris i Valero.

 

El detingut, que va acabar xocant contra vehicles aparcats, fugia d’un altre amb el que, pel que pareix, havia xocat i que li va tractar de seguir fins que va vore a una patrulla policial.

 

Els fets van tindre lloc en l’avinguda Peris i Valero, a les 00.55 hores d’este dilluns, quan els agents van observar passar a gran velocitat a dos vehicles, un d’ells que circulava de manera temerària i fent cas omís dels senyals de control de trànsit.

 

A continuació, el conductor va perdre el control del turisme i va impactar contra diversos vehicles estacionats en la via pública, on els agents van procedir a la seua detenció.

 

El detingut, que mostrava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, es va negar en diverses ocasions a ser traslladat per a realitzar les proves de detecció d’alcoholèmia pertinents i es va mostrar nerviós i amenaçador. El conductor va arribar a espentar als agents per a intentar evitar introduir-se en el vehicle policial.

 

A més, el conductor del segon vehicle, que seguia al del detingut, es va presentar on va tindre lloc la detenció i va manifestar als agents que moments abans havia notat com un vehicle li pegava un colp per darrere i, posteriorment, fugia, i que per això tractava de seguir-lo. En vore a la patrulla, va parar i va indicar amb gestos el problema als agents.

 

Durant el seu trasllat, el detingut suposadament no va cessar d’insultar als policies i de pegar colps contra el vehicle en repetides ocasions. Una volta en els atestats, els agents van comprovar que tenia retirat el permís de conduir. Posteriorment, va ser traslladat a un centre mèdic i, finalment, a dependències policials.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.