L’origen dels bombons que triomfen a Mercadona

Ejemplo de shortcode con estilo
  Senzza són els bombons de Mercadona que triomfen a les tendes de la cadena valenciana. El diari ‘ABC’ explicava este dimecres l’origen del producte, que ha adquirit un èxit notable en les prestatgeries de Mercadona. Es remunten, de fet, a l’inici de la cadena valenciana, quan es van posar en contacte amb l’empresa de xocolates Valor. […]

 

Senzza són els bombons de Mercadona que triomfen a les tendes de la cadena valenciana. El diari ‘ABC’ explicava este dimecres l’origen del producte, que ha adquirit un èxit notable en les prestatgeries de Mercadona. Es remunten, de fet, a l’inici de la cadena valenciana, quan es van posar en contacte amb l’empresa de xocolates Valor. El seu propòsit era oferir bombons a un preu molt econòmic i amb la qualitat més gran possible de la seua xocolata.

Últimes notícies

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.

Mislata i València acomiaden l’artista Miquel Navarro, mort als 81 anys

Familiars, veïns i representants de la cultura i la política han acomiadat Miquel Navarro a Mislata. L’artista ha mort als 81 anys.