El nombre d'aturats registrats en les oficines dels serveis públics d'ocupació (antic Inem) va baixar al novembre en 2.486 aturats respecte al mes anterior a la Comunitat Valenciana, fins als 391.690, la qual cosa suposa un descens del 0,63%, segons ha informat este dilluns el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social. A Espanya, el nombre d'aturats va augmentar en 7.255 persones respecte al mes anterior +0,2%), amb el que ja encadena quatre mesos d'alces mensuals. Així, el volum total d'aturats va aconseguir a la fi de novembre la xifra de 3.474.281 aturats, mantenint-se en el seu nivell més baix dels últims huit anys, segons ha destacat Ocupació. D'esta manera, la Comunitat Valenciana va ser la tercera en la qual més va descendre l'atur en novembre després de Madrid i Andalusia. En termes interanuals va baixar en 34.060 aturats, un 8,00% menys. Seguirà ampliació
Últimes notícies
Oratge
Dimecres amb núvols alts, possible pols en suspensió i ruixats en el nord interior de la Comunitat
Este dimecres s'esperen intervals de núvols mitjans i alts en la Comunitat Valenciana, possibles boires i pols en suspensió en el sud i ruixats aïllats a l'interior nord, amb temperatures en lleuger ascens.
Successos
Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal
Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.
Successos
Ontinyent registra un terratrémol de magnitud 3,5 sentit en tot el municipi
Ontinyent ha registrat un terratrémol de magnitud 3,5, sentit en tot el municipi, dins d'una sèrie de huit sismes en poques hores que han despertat a part de la població.
Successos
La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala
La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.
Esports
Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga
Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.
Successos
Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana
Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.
Successos
Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana
Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.
Esports
La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició
Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.






