El nombre d'aturats registrats en les oficines dels serveis públics d'ocupació (antic Inem) va baixar al novembre en 2.486 aturats respecte al mes anterior a la Comunitat Valenciana, fins als 391.690, la qual cosa suposa un descens del 0,63%, segons ha informat este dilluns el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social. A Espanya, el nombre d'aturats va augmentar en 7.255 persones respecte al mes anterior +0,2%), amb el que ja encadena quatre mesos d'alces mensuals. Així, el volum total d'aturats va aconseguir a la fi de novembre la xifra de 3.474.281 aturats, mantenint-se en el seu nivell més baix dels últims huit anys, segons ha destacat Ocupació. D'esta manera, la Comunitat Valenciana va ser la tercera en la qual més va descendre l'atur en novembre després de Madrid i Andalusia. En termes interanuals va baixar en 34.060 aturats, un 8,00% menys. Seguirà ampliació
Últimes notícies
Successos
Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló
Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.
Esports
Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29
L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.
Societat
Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent
El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.
Successos
Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local
La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.
Cultura
Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant
La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.
Successos
Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils
Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.
Successos
Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries
El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.
Cultura
Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem
La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.








