L’atur baixa en 2.500 persones el passat mes de novembre a la Comunitat

El nombre d'aturats registrats en les oficines dels serveis públics d'ocupació (antic Inem) va baixar al novembre en 2.486 aturats respecte al mes anterior a la Comunitat Valenciana, fins als 391.690, la qual cosa suposa un descens del 0,63%, segons ha informat este dilluns el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social. A Espanya, el nombre d'aturats va augmentar en 7.255 persones respecte al mes anterior +0,2%), amb el que ja encadena quatre mesos d'alces mensuals. Així, el volum total d'aturats va aconseguir a la fi de novembre la xifra de 3.474.281 aturats, mantenint-se en el seu nivell més baix dels últims huit anys, segons ha destacat Ocupació. D'esta manera, la Comunitat Valenciana va ser la tercera en la qual més va descendre l'atur en novembre després de Madrid i Andalusia. En termes interanuals va baixar en 34.060 aturats, un 8,00% menys. Seguirà ampliació

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.