El nombre d'aturats registrats en les oficines dels serveis públics d'ocupació (antic Inem) va baixar al novembre en 2.486 aturats respecte al mes anterior a la Comunitat Valenciana, fins als 391.690, la qual cosa suposa un descens del 0,63%, segons ha informat este dilluns el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social. A Espanya, el nombre d'aturats va augmentar en 7.255 persones respecte al mes anterior +0,2%), amb el que ja encadena quatre mesos d'alces mensuals. Així, el volum total d'aturats va aconseguir a la fi de novembre la xifra de 3.474.281 aturats, mantenint-se en el seu nivell més baix dels últims huit anys, segons ha destacat Ocupació. D'esta manera, la Comunitat Valenciana va ser la tercera en la qual més va descendre l'atur en novembre després de Madrid i Andalusia. En termes interanuals va baixar en 34.060 aturats, un 8,00% menys. Seguirà ampliació
Últimes notícies
Salut
Sanitat rep 3.227 sol·licituds per a 902 places de difícil cobertura en la Comunitat Valenciana
La Conselleria de Sanitat ha rebut 3.227 peticions per a 902 places de difícil cobertura en diversos departaments de salut. El procés prioritza l'experiència i preveu una segona fase per a triar destí.
Economia
La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB
La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB, condicionat per la dana. A Espanya, el dèficit es va reduir malgrat eixe impacte.
Economia
La Generalitat ha firmat el projecte del parc metropolità Alfafar-La Torre, el doble que Vivers
La Generalitat ha firmat el projecte bàsic del parc metropolità del Sector 8 Alfafar-La Torre, confrontant amb Sedaví i Benetússer. L'actuació, doble que Vivers, s'integra en el sistema de parcs inundables per a reduir el risc de riuades.
Esports
Compromís titlla d’indignant que la Generalitat destine més de 10 milions a la SailGP
Compromís va censurar que el Consell del PP planege invertir més de 10 milions d'euros públics en tres edicions de la SailGP. Va acusar el govern autonòmic de prioritzar un esdeveniment nàutic enfront de servicis essencials i la reconstrucció després de la DANA.
Local
Bernabé insta l’alcalde d’Alacant a assumir responsabilitats pel mal ús del poder
Pilar Bernabé ha demanat a Luis Barcala assumir responsabilitats pel mal ús del poder després de l'adjudicació de vivendes públiques a familiars. La dirigent ha citat la dimissió de María Pérez-Hickman i ha retret a Carlos Mazón emparar-se en l'aforament en la causa de la DANA.
Successos
Pérez Llorca espera que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment
El president ha demanat que la Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA marque una nova etapa de cooperació. Ha admés que arriba tard i que possiblement hi ha qüestions sense solució.
Espanya
La delegada del Govern acusa a Pérez Llorca d’indignitat per mesclar indemnitzacions
Pilar Bernabé ha retret al president valencià que compare les ajudes per la DANA amb les indemnitzacions de l'accident de Adamuz i ha recordat que la Generalitat no ha compensat a les 230 víctimes.
Comunitat Valenciana
Pérez Llorca exigix explicacions i rectificació per les indemnitzacions de la DANA
Pérez Llorca ha reclamat al Govern explicacions i una rectificació per la diferència d'indemnitzacions entre les víctimes de la DANA i l'accident de Adamuz. També ha rebutjat la proposta de finançament en considerar que perjudica la Comunitat Valenciana.




