L’home que va assassinar la seua filla de dos anys a Alzira havia amenaçat prèviament la seua dona

En la seua declaració hui davant del jutjat d'Instrucció número 3 d'Alzira, la dona del presumpte assassí de la seua filla de dos anys, l'havia amenaçat a ella 48 hores abans dels fets. Segons ha informat 'Levante-EMV', l'assassí d'Alzira va amenaçar la seua dona dient-li que «li anava a donar on més mal li feia», a penes dos dies abans de degollar a la filla dels dos, de tan sols dos anys en la casa familiar que compartien, en el número 12 de l'avinguda Pare Castells. La dona ha relatat com s'havia deteriorat la relació de parella per la gelosia d'ell fins que el divendres 10 de novembre es va produir este punt d'inflexió amb esta amenaça a la xiqueta. Eixe divendres després de fer vida per separat encara que compartien sostre, ella li havia anunciat la seua decisió de divorciar-se. El seu marit va complir eixe mateix diumenge amb l'amenaça quan ella es dirigia a la comissaria a denunciar-lo. Malgrat tot, no va arribar a entrar en comissaria, ja que va rebre la cridada d'un familiar que la va alertar de que el seu marit s'havia llançat pel balcó. La dona va declarar també que mai abans l'havia agredit a ella o a la seua filla, sempre s'havia portat de manera afectuosa amb la menuda. Tant ella com l'agressor van comaréixer per separat en el jutjat que tramita els casos de violència de gènere en el partit judicial d'Alzira.

  

 

 

Esta compareixença sí va servir per a fixar la imputació. Al marit se l'acusa d'un delicte d'assassinat mentre que el Ministeri Fiscal va sol·licitar que també s'òbriga un procediment per un presumpte cas de violència de gènere, ja que no seria un simple parricidi. La dona va relatar la història de la seua relació, que segons sembla, sempre havia sigut bona fins a l'estiu següent on el seu marit va començar a acusar-la de ser-li infidel i va començar a dubtar que ell fóra l'autèntic pare de la menuda, demanant-li també proves de paternitat. Segons la víctima, ella i l'agressor dormien des de setembre en habitacions separades de la vivenda, ja que no s'havia pogut divorciar abans per no poder pagar un advocat ni un lloguer nou.

  

 

 

Finalment el diumenge 12 de novembre va tindre lloc l'agressió quan ella es disposava a denunciar les amenaces en la comissaria. L'home va degollar presumptament la menuda de dos anys amb la intenció de venjar-se de la seua dona, segons va confessar inicialment a la policia, i després es va tirar des del balcó d'un segon pis, caient sobre un cotxe.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.