8 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

L’home que va assassinar la seua filla de dos anys a Alzira havia amenaçat prèviament la seua dona

En la seua declaració hui davant del jutjat d'Instrucció número 3 d'Alzira, la dona del presumpte assassí de la seua filla de dos anys, l'havia amenaçat a ella 48 hores abans dels fets. Segons ha informat 'Levante-EMV', l'assassí d'Alzira va amenaçar la seua dona dient-li que «li anava a donar on més mal li feia», a penes dos dies abans de degollar a la filla dels dos, de tan sols dos anys en la casa familiar que compartien, en el número 12 de l'avinguda Pare Castells. La dona ha relatat com s'havia deteriorat la relació de parella per la gelosia d'ell fins que el divendres 10 de novembre es va produir este punt d'inflexió amb esta amenaça a la xiqueta. Eixe divendres després de fer vida per separat encara que compartien sostre, ella li havia anunciat la seua decisió de divorciar-se. El seu marit va complir eixe mateix diumenge amb l'amenaça quan ella es dirigia a la comissaria a denunciar-lo. Malgrat tot, no va arribar a entrar en comissaria, ja que va rebre la cridada d'un familiar que la va alertar de que el seu marit s'havia llançat pel balcó. La dona va declarar també que mai abans l'havia agredit a ella o a la seua filla, sempre s'havia portat de manera afectuosa amb la menuda. Tant ella com l'agressor van comaréixer per separat en el jutjat que tramita els casos de violència de gènere en el partit judicial d'Alzira.

  

 

 

Esta compareixença sí va servir per a fixar la imputació. Al marit se l'acusa d'un delicte d'assassinat mentre que el Ministeri Fiscal va sol·licitar que també s'òbriga un procediment per un presumpte cas de violència de gènere, ja que no seria un simple parricidi. La dona va relatar la història de la seua relació, que segons sembla, sempre havia sigut bona fins a l'estiu següent on el seu marit va començar a acusar-la de ser-li infidel i va començar a dubtar que ell fóra l'autèntic pare de la menuda, demanant-li també proves de paternitat. Segons la víctima, ella i l'agressor dormien des de setembre en habitacions separades de la vivenda, ja que no s'havia pogut divorciar abans per no poder pagar un advocat ni un lloguer nou.

  

 

 

Finalment el diumenge 12 de novembre va tindre lloc l'agressió quan ella es disposava a denunciar les amenaces en la comissaria. L'home va degollar presumptament la menuda de dos anys amb la intenció de venjar-se de la seua dona, segons va confessar inicialment a la policia, i després es va tirar des del balcó d'un segon pis, caient sobre un cotxe.

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.