L’home que va assassinar la seua filla de dos anys a Alzira havia amenaçat prèviament la seua dona

En la seua declaració hui davant del jutjat d'Instrucció número 3 d'Alzira, la dona del presumpte assassí de la seua filla de dos anys, l'havia amenaçat a ella 48 hores abans dels fets. Segons ha informat 'Levante-EMV', l'assassí d'Alzira va amenaçar la seua dona dient-li que «li anava a donar on més mal li feia», a penes dos dies abans de degollar a la filla dels dos, de tan sols dos anys en la casa familiar que compartien, en el número 12 de l'avinguda Pare Castells. La dona ha relatat com s'havia deteriorat la relació de parella per la gelosia d'ell fins que el divendres 10 de novembre es va produir este punt d'inflexió amb esta amenaça a la xiqueta. Eixe divendres després de fer vida per separat encara que compartien sostre, ella li havia anunciat la seua decisió de divorciar-se. El seu marit va complir eixe mateix diumenge amb l'amenaça quan ella es dirigia a la comissaria a denunciar-lo. Malgrat tot, no va arribar a entrar en comissaria, ja que va rebre la cridada d'un familiar que la va alertar de que el seu marit s'havia llançat pel balcó. La dona va declarar també que mai abans l'havia agredit a ella o a la seua filla, sempre s'havia portat de manera afectuosa amb la menuda. Tant ella com l'agressor van comaréixer per separat en el jutjat que tramita els casos de violència de gènere en el partit judicial d'Alzira.

  

 

 

Esta compareixença sí va servir per a fixar la imputació. Al marit se l'acusa d'un delicte d'assassinat mentre que el Ministeri Fiscal va sol·licitar que també s'òbriga un procediment per un presumpte cas de violència de gènere, ja que no seria un simple parricidi. La dona va relatar la història de la seua relació, que segons sembla, sempre havia sigut bona fins a l'estiu següent on el seu marit va començar a acusar-la de ser-li infidel i va començar a dubtar que ell fóra l'autèntic pare de la menuda, demanant-li també proves de paternitat. Segons la víctima, ella i l'agressor dormien des de setembre en habitacions separades de la vivenda, ja que no s'havia pogut divorciar abans per no poder pagar un advocat ni un lloguer nou.

  

 

 

Finalment el diumenge 12 de novembre va tindre lloc l'agressió quan ella es disposava a denunciar les amenaces en la comissaria. L'home va degollar presumptament la menuda de dos anys amb la intenció de venjar-se de la seua dona, segons va confessar inicialment a la policia, i després es va tirar des del balcó d'un segon pis, caient sobre un cotxe.

Últimes notícies

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.

Vols directes entre València i Nova York amb United a partir de juny de 2027

United Airlines connectarà València i Nova York amb tres vols setmanals des de juny de 2027, en el marc d’una gran expansió internacional de la companyia. Generalitat i Ajuntament destaquen l’impacte per al turisme i la connexió amb el mercat nord-americà.

L’eclipsi solar deixa 317 atencions oculars a la Comunitat Valenciana sense ingressos hospitalaris

L’eclipsi solar total del 12 d’agost ha generat 317 consultes oftalmològiques als centres sanitaris públics de la Comunitat Valenciana, totes sense necessitat d’ingrés hospitalari. Sanitat havia reforçat les urgències i els servicis d’oftalmologia i insistit en l’ús de ulleres homologades.