L’home que va assassinar la seua filla de dos anys a Alzira havia amenaçat prèviament la seua dona

En la seua declaració hui davant del jutjat d'Instrucció número 3 d'Alzira, la dona del presumpte assassí de la seua filla de dos anys, l'havia amenaçat a ella 48 hores abans dels fets. Segons ha informat 'Levante-EMV', l'assassí d'Alzira va amenaçar la seua dona dient-li que «li anava a donar on més mal li feia», a penes dos dies abans de degollar a la filla dels dos, de tan sols dos anys en la casa familiar que compartien, en el número 12 de l'avinguda Pare Castells. La dona ha relatat com s'havia deteriorat la relació de parella per la gelosia d'ell fins que el divendres 10 de novembre es va produir este punt d'inflexió amb esta amenaça a la xiqueta. Eixe divendres després de fer vida per separat encara que compartien sostre, ella li havia anunciat la seua decisió de divorciar-se. El seu marit va complir eixe mateix diumenge amb l'amenaça quan ella es dirigia a la comissaria a denunciar-lo. Malgrat tot, no va arribar a entrar en comissaria, ja que va rebre la cridada d'un familiar que la va alertar de que el seu marit s'havia llançat pel balcó. La dona va declarar també que mai abans l'havia agredit a ella o a la seua filla, sempre s'havia portat de manera afectuosa amb la menuda. Tant ella com l'agressor van comaréixer per separat en el jutjat que tramita els casos de violència de gènere en el partit judicial d'Alzira.

  

 

 

Esta compareixença sí va servir per a fixar la imputació. Al marit se l'acusa d'un delicte d'assassinat mentre que el Ministeri Fiscal va sol·licitar que també s'òbriga un procediment per un presumpte cas de violència de gènere, ja que no seria un simple parricidi. La dona va relatar la història de la seua relació, que segons sembla, sempre havia sigut bona fins a l'estiu següent on el seu marit va començar a acusar-la de ser-li infidel i va començar a dubtar que ell fóra l'autèntic pare de la menuda, demanant-li també proves de paternitat. Segons la víctima, ella i l'agressor dormien des de setembre en habitacions separades de la vivenda, ja que no s'havia pogut divorciar abans per no poder pagar un advocat ni un lloguer nou.

  

 

 

Finalment el diumenge 12 de novembre va tindre lloc l'agressió quan ella es disposava a denunciar les amenaces en la comissaria. L'home va degollar presumptament la menuda de dos anys amb la intenció de venjar-se de la seua dona, segons va confessar inicialment a la policia, i després es va tirar des del balcó d'un segon pis, caient sobre un cotxe.

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.