L’home que va assassinar la seua filla de dos anys a Alzira havia amenaçat prèviament la seua dona

En la seua declaració hui davant del jutjat d'Instrucció número 3 d'Alzira, la dona del presumpte assassí de la seua filla de dos anys, l'havia amenaçat a ella 48 hores abans dels fets. Segons ha informat 'Levante-EMV', l'assassí d'Alzira va amenaçar la seua dona dient-li que «li anava a donar on més mal li feia», a penes dos dies abans de degollar a la filla dels dos, de tan sols dos anys en la casa familiar que compartien, en el número 12 de l'avinguda Pare Castells. La dona ha relatat com s'havia deteriorat la relació de parella per la gelosia d'ell fins que el divendres 10 de novembre es va produir este punt d'inflexió amb esta amenaça a la xiqueta. Eixe divendres després de fer vida per separat encara que compartien sostre, ella li havia anunciat la seua decisió de divorciar-se. El seu marit va complir eixe mateix diumenge amb l'amenaça quan ella es dirigia a la comissaria a denunciar-lo. Malgrat tot, no va arribar a entrar en comissaria, ja que va rebre la cridada d'un familiar que la va alertar de que el seu marit s'havia llançat pel balcó. La dona va declarar també que mai abans l'havia agredit a ella o a la seua filla, sempre s'havia portat de manera afectuosa amb la menuda. Tant ella com l'agressor van comaréixer per separat en el jutjat que tramita els casos de violència de gènere en el partit judicial d'Alzira.

  

 

 

Esta compareixença sí va servir per a fixar la imputació. Al marit se l'acusa d'un delicte d'assassinat mentre que el Ministeri Fiscal va sol·licitar que també s'òbriga un procediment per un presumpte cas de violència de gènere, ja que no seria un simple parricidi. La dona va relatar la història de la seua relació, que segons sembla, sempre havia sigut bona fins a l'estiu següent on el seu marit va començar a acusar-la de ser-li infidel i va començar a dubtar que ell fóra l'autèntic pare de la menuda, demanant-li també proves de paternitat. Segons la víctima, ella i l'agressor dormien des de setembre en habitacions separades de la vivenda, ja que no s'havia pogut divorciar abans per no poder pagar un advocat ni un lloguer nou.

  

 

 

Finalment el diumenge 12 de novembre va tindre lloc l'agressió quan ella es disposava a denunciar les amenaces en la comissaria. L'home va degollar presumptament la menuda de dos anys amb la intenció de venjar-se de la seua dona, segons va confessar inicialment a la policia, i després es va tirar des del balcó d'un segon pis, caient sobre un cotxe.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.