13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Li trenquen el nas i li obrin la cella a un home en l’eixida d’una discoteca de Vinaròs

 

Este passat cap de setmana, sobre les 06.30 hores de la matinada del diumenge, en l’avinguda Jaume I del municipi de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), dos hòmens han sigut detinguts per la Policia Local. Els fets s’han produït en l’eixida d’una discoteca i se’ls atribuïx un presumpte delicte de lesions.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo, els agents van rebre la telefonada d’alguns testimonis, avisant de que s’estava produint una baralla entre tres persones. Els agents es van dirigir fins al lloc i just en arribar, un home, de 54 anys, estava sagnant estés en terra.

 

Els agents interrogaren a testimonis que estaven en el lloc i asseguraren que els agressors havien pegat patades a l’home i el van tirar en terra. La col·laboració ciutadana ha sigut clau, ja que han acudit a declarar en la comissaria policial per a ajudar a aclarir els fets. I, gràcies a ells, els agents han pogut identificar els detinguts, que en cap moment han negat l’agressió.

 

L’home ha sigut traslladat a l’Hospital General de Vinaròs, després de què els agressors li trencaren el nas. Ja en el centre mèdic, la víctima ha rebut punts de sutura, també per un tall en la cella. Finalment, la víctima ha denunciat als agressors.

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

Morant ha defés que la proposta del Govern manté l'statu quo i que ningú sale perdent. Ha reclamat responsabilitat per a culminar un acord que beneficiaria a la Comunitat Valenciana.

Segona jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 65% segons el sindicat i 3,63% segons Sanitat

El sindicat eleva el seguiment al 60-65% i Sanitat el reduïx al 3,63-3,69%. La protesta va reclamar un estatut propi i millores laborals, amb concentració a l'Hospital Peset.

Condemnen als amos d’una empresa de neteja d’Alacant per ocupar 24 treballadors sense alta

Els propietaris es declaren culpables a l'inici del juí i l'Audiència dicta sentència 'in voce': sis mesos de presó i sis de multa de 9 euros diaris. La Inspecció de Treball va destapar les irregularitats en 2023 després d'una visita al centre de treball.

El València mesura la seua frescor davant la defensa del Fenerbahçe

El València visita al Fenerbahçe per a comprovar si ha recuperat la seua frescor després de huit partits en setze dies. Duel entre la millor defensa i el segon millor atac amb impacte directe en la zona alta.

Pedro Martínez ressalta la solidesa d’un Fenerbahçe en ratxa abans de la visita del València

Pedro Martínez va destacar la solidesa i el bon moment del Fenerbahçe abans del dol d'Eurolliga. El tècnic va exigir màxima concentració, defensa i pla col·lectiu.

Llibertat amb càrrecs per a un educador de Els Reiets per una suposada agressió sexual a dos jóvens a Alacant

Un educador de Els Reiets ha quedat en llibertat provisional amb càrrecs després de ser detingut per una suposada agressió sexual a dos jóvens. Se li imposa allunyament, prohibició de contacte i compareixences quinzenals, i ha sigut apartat del lloc.

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a Ábalos i a Koldo a la presó per risc de fugida

Anticorrupció ha reiterat davant el Suprem que Ábalos i el seu exasesor Koldo continuen a la presó provisional per risc de fugida davant la proximitat del juí.

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha demanat al Suprem mantindre la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García per risc de fugida davant la proximitat del juí. La Sala resoldrà la setmana vinent.