Li trenquen el nas i li obrin la cella a un home en l’eixida d’una discoteca de Vinaròs

 

Este passat cap de setmana, sobre les 06.30 hores de la matinada del diumenge, en l’avinguda Jaume I del municipi de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), dos hòmens han sigut detinguts per la Policia Local. Els fets s’han produït en l’eixida d’una discoteca i se’ls atribuïx un presumpte delicte de lesions.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo, els agents van rebre la telefonada d’alguns testimonis, avisant de que s’estava produint una baralla entre tres persones. Els agents es van dirigir fins al lloc i just en arribar, un home, de 54 anys, estava sagnant estés en terra.

 

Els agents interrogaren a testimonis que estaven en el lloc i asseguraren que els agressors havien pegat patades a l’home i el van tirar en terra. La col·laboració ciutadana ha sigut clau, ja que han acudit a declarar en la comissaria policial per a ajudar a aclarir els fets. I, gràcies a ells, els agents han pogut identificar els detinguts, que en cap moment han negat l’agressió.

 

L’home ha sigut traslladat a l’Hospital General de Vinaròs, després de què els agressors li trencaren el nas. Ja en el centre mèdic, la víctima ha rebut punts de sutura, també per un tall en la cella. Finalment, la víctima ha denunciat als agressors.

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar al CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ona de calor per a persones sense llar, amb 55 usuaris atesos al CAUS i controls reforçats als col·lectius més vulnerables.

Detecten a Vila-real l’ús de targetes de difunts per aparcar en places de mobilitat reduïda

La Policia Local de Vila-real ha descobert en quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes de mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i documents de persones difuntes.

Set milions de productes falsos requisats en 2025, amb la Comunitat Valenciana entre les més afectades

Les forces de seguretat han intervingut 7,3 milions de productes falsificats valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més incautacions. També s’han bloquejat més de cent webs que vulneraven la propietat intel·lectual.

La Comunitat Valenciana, entre les autonomies amb més productes falsificats requisats en 2025

Les forces de seguretat han requisat en 2025 més de 7,3 milions de productes falsificats a Espanya, valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més intervencions. També s’han detectat 47.077 articles que vulneraven la propietat intel·lectual, amb quasi 1,8 milions d’euros de valor al mercat.

Un alt càrrec descriu el caos al Cecopi en parlar-se d’un possible col·lapse de Forata

El secretari autonòmic Ignacio Grande ha explicat davant la jutgessa que el Cecopi es va desbordar quan es va tractar el possible col·lapse de la presa de Forata i ha detallat les comunicacions amb Susana Camarero sobre centres de menors i una residència a Paiporta.

El vicesecretari d’Alacant admet que va demanar esborrar noms de l’informe de VPP per discreció

El vicesecretari de l’Ajuntament d’Alacant, Germán Pascual, ha declarat que va ordenar suprimir els noms d’un informe sobre les VPP de la Platja de San Juan per discreció i ha assegurat que no va rebre ordres de ningú.