Li trenquen el nas i li obrin la cella a un home en l’eixida d’una discoteca de Vinaròs

 

Este passat cap de setmana, sobre les 06.30 hores de la matinada del diumenge, en l’avinguda Jaume I del municipi de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), dos hòmens han sigut detinguts per la Policia Local. Els fets s’han produït en l’eixida d’una discoteca i se’ls atribuïx un presumpte delicte de lesions.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo, els agents van rebre la telefonada d’alguns testimonis, avisant de que s’estava produint una baralla entre tres persones. Els agents es van dirigir fins al lloc i just en arribar, un home, de 54 anys, estava sagnant estés en terra.

 

Els agents interrogaren a testimonis que estaven en el lloc i asseguraren que els agressors havien pegat patades a l’home i el van tirar en terra. La col·laboració ciutadana ha sigut clau, ja que han acudit a declarar en la comissaria policial per a ajudar a aclarir els fets. I, gràcies a ells, els agents han pogut identificar els detinguts, que en cap moment han negat l’agressió.

 

L’home ha sigut traslladat a l’Hospital General de Vinaròs, després de què els agressors li trencaren el nas. Ja en el centre mèdic, la víctima ha rebut punts de sutura, també per un tall en la cella. Finalment, la víctima ha denunciat als agressors.

 

També pots llegir…

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.