Dos lladres ataquen a un home i al seu fill de 6 anys amb un matxet en Mutxamel

Lladre

Van vore a dos lladres eixint de sa casa | PIXABAY

  

La vespra de Reis d’enguany ha sigut un dels dies més traumàtics per a Joaquín i el seu fill, de 6 anys, ja que, quan tornaven a casa després d’haver passat la vesprada en la cavalcada de Reis del Campello, en l’Alacantí (Alacant), van trobar a dos lladres robant en sa casa

 

Pare i fill anaven a entrar en el seu xalet, situat en la urbanització ‘La Huerta’ de Mutxamel, quan va vore als dos lladres eixir de sa casa, segons ha avançat ‘Información’. Els delinqüents, en donar-se compte de què els havien pillat, van decidir saltar al xalet del costat.

 

«Va ser una situació molt traumàtica»

Joaquín va avisar a Emergències i va esperar en el seu cotxe fins que els va vore eixir per la porta del veí. En eixe moment, va decidir seguir-los i quan es va creuar amb els lladres a cara descoberta els va fer fotos per a que pogueren ser identificats pels agents.

 

Però els dos hòmens el van vore i van reaccionar amb violència. Un d’ells va traure un matxet d’uns 30 centímetres amb el que començà a pegar colps en la lluna del cotxe, mentres que l’altre intentava obrir la porta del cotxe. «Va ser una situació molt traumàtica, sobretot perquè estava el meu fill de 6 anys en el cotxe, xillant com un dimoni», afirma Joaquín.

 

Carrer de la uranització 'La Huerta' de Mutxamel, en Alacant

El robatori es va produir en el carrer del Llorer | Google Maps

 

Els veïns demanen seguretat per a la urbanització

Finalment, Joaquín va poder pegar a fugir i també ho van fer els lladres, tot i que la Guàrdia Civil va intentar localitzar-los amb les fotografies que havia fet la víctima. A pesar d’això, encara no s’ha pogut saber si els dos lladres han sigut detinguts.

 

Joaquín no ha posat cap denúncia encara, perquè vol denunciar-los per robatori, però també per temptativa d’homicidi. Per la seua banda, els vora 4.000 veïns de la urbanització demanen que s’instal·le una comissaria de Policia en un centre social pròxim, perquè la presència policial és mínima.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.