Llargues cues en la V-30 per un accident múltiple amb quatre vehicles implicats

Un accident múltiple amb quatre vehicles implicats s'ha registrat este matí en la V-30 en el sentit A-7. Les pluges han agreujat les circumstàncies de l'accident, així com la densitat i les cues registrades. Les precipitacions que s'ha registrat a primera hora del matí afecta el trànsit i pot ser causant de nombrosos accidents, ja que augmenta la distància de frenat. En aquest cas l'accident que ha acumulat els quatre vehicles xocats entre si ha ocorregut per proximitat, és a dir, quan, a causa de la velocitat, un dels vehicles no ha pogut frenar i ha alcançat al de davant. D'aquesta manera s'han acumulat fins a quatre turismes, que han ralentitzat més encara la circulació. Segons ha confirmat la Direcció General de Trànsit, l'incident ha ocorregut a les 7.45 hores d'este matí. Poc després ja s'acumulaven 3 kilòmetres d'embussos en el sentit by-pass, cues que se sumaven als 3,5 kilòmetres de retencions en la mateixa via a partir de Quart de Poblet, per la qual cosa, la V-30 ha presentat durant llargs minuts embussos des de l'enllaç amb el by-pass fins al seu pas davant de Vara de Quart.

Per altra banda la densitat de vehicles és com sempre elevada a estes hores del matí, on a la CV-36, a les 8.30 hores es registraven 2,5 kilòmetres d'embussos just en l'accés a la ciutat de València mentre que en la V-21, s'han fet dos kilòmetres de retencions en Alboraia entre els punts kilomètrics 16 i 14 també en sentit a la capital. A Paterna es comptabilitzaven cinc kilòmetres de cues en la CV-35, entre els kilòmetres 16 i 11. En l'N-220, situació semblant amb dos kilòmetres d'embussos.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.