Llargues cues en la V-30 per un accident múltiple amb quatre vehicles implicats

Un accident múltiple amb quatre vehicles implicats s'ha registrat este matí en la V-30 en el sentit A-7. Les pluges han agreujat les circumstàncies de l'accident, així com la densitat i les cues registrades. Les precipitacions que s'ha registrat a primera hora del matí afecta el trànsit i pot ser causant de nombrosos accidents, ja que augmenta la distància de frenat. En aquest cas l'accident que ha acumulat els quatre vehicles xocats entre si ha ocorregut per proximitat, és a dir, quan, a causa de la velocitat, un dels vehicles no ha pogut frenar i ha alcançat al de davant. D'aquesta manera s'han acumulat fins a quatre turismes, que han ralentitzat més encara la circulació. Segons ha confirmat la Direcció General de Trànsit, l'incident ha ocorregut a les 7.45 hores d'este matí. Poc després ja s'acumulaven 3 kilòmetres d'embussos en el sentit by-pass, cues que se sumaven als 3,5 kilòmetres de retencions en la mateixa via a partir de Quart de Poblet, per la qual cosa, la V-30 ha presentat durant llargs minuts embussos des de l'enllaç amb el by-pass fins al seu pas davant de Vara de Quart.

Per altra banda la densitat de vehicles és com sempre elevada a estes hores del matí, on a la CV-36, a les 8.30 hores es registraven 2,5 kilòmetres d'embussos just en l'accés a la ciutat de València mentre que en la V-21, s'han fet dos kilòmetres de retencions en Alboraia entre els punts kilomètrics 16 i 14 també en sentit a la capital. A Paterna es comptabilitzaven cinc kilòmetres de cues en la CV-35, entre els kilòmetres 16 i 11. En l'N-220, situació semblant amb dos kilòmetres d'embussos.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.