Llargues cues en la V-30 per un accident múltiple amb quatre vehicles implicats

Un accident múltiple amb quatre vehicles implicats s'ha registrat este matí en la V-30 en el sentit A-7. Les pluges han agreujat les circumstàncies de l'accident, així com la densitat i les cues registrades. Les precipitacions que s'ha registrat a primera hora del matí afecta el trànsit i pot ser causant de nombrosos accidents, ja que augmenta la distància de frenat. En aquest cas l'accident que ha acumulat els quatre vehicles xocats entre si ha ocorregut per proximitat, és a dir, quan, a causa de la velocitat, un dels vehicles no ha pogut frenar i ha alcançat al de davant. D'aquesta manera s'han acumulat fins a quatre turismes, que han ralentitzat més encara la circulació. Segons ha confirmat la Direcció General de Trànsit, l'incident ha ocorregut a les 7.45 hores d'este matí. Poc després ja s'acumulaven 3 kilòmetres d'embussos en el sentit by-pass, cues que se sumaven als 3,5 kilòmetres de retencions en la mateixa via a partir de Quart de Poblet, per la qual cosa, la V-30 ha presentat durant llargs minuts embussos des de l'enllaç amb el by-pass fins al seu pas davant de Vara de Quart.

Per altra banda la densitat de vehicles és com sempre elevada a estes hores del matí, on a la CV-36, a les 8.30 hores es registraven 2,5 kilòmetres d'embussos just en l'accés a la ciutat de València mentre que en la V-21, s'han fet dos kilòmetres de retencions en Alboraia entre els punts kilomètrics 16 i 14 també en sentit a la capital. A Paterna es comptabilitzaven cinc kilòmetres de cues en la CV-35, entre els kilòmetres 16 i 11. En l'N-220, situació semblant amb dos kilòmetres d'embussos.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU