Llargues cues en la V-30 per un accident múltiple amb quatre vehicles implicats

Un accident múltiple amb quatre vehicles implicats s'ha registrat este matí en la V-30 en el sentit A-7. Les pluges han agreujat les circumstàncies de l'accident, així com la densitat i les cues registrades. Les precipitacions que s'ha registrat a primera hora del matí afecta el trànsit i pot ser causant de nombrosos accidents, ja que augmenta la distància de frenat. En aquest cas l'accident que ha acumulat els quatre vehicles xocats entre si ha ocorregut per proximitat, és a dir, quan, a causa de la velocitat, un dels vehicles no ha pogut frenar i ha alcançat al de davant. D'aquesta manera s'han acumulat fins a quatre turismes, que han ralentitzat més encara la circulació. Segons ha confirmat la Direcció General de Trànsit, l'incident ha ocorregut a les 7.45 hores d'este matí. Poc després ja s'acumulaven 3 kilòmetres d'embussos en el sentit by-pass, cues que se sumaven als 3,5 kilòmetres de retencions en la mateixa via a partir de Quart de Poblet, per la qual cosa, la V-30 ha presentat durant llargs minuts embussos des de l'enllaç amb el by-pass fins al seu pas davant de Vara de Quart.

Per altra banda la densitat de vehicles és com sempre elevada a estes hores del matí, on a la CV-36, a les 8.30 hores es registraven 2,5 kilòmetres d'embussos just en l'accés a la ciutat de València mentre que en la V-21, s'han fet dos kilòmetres de retencions en Alboraia entre els punts kilomètrics 16 i 14 també en sentit a la capital. A Paterna es comptabilitzaven cinc kilòmetres de cues en la CV-35, entre els kilòmetres 16 i 11. En l'N-220, situació semblant amb dos kilòmetres d'embussos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CCOO reclama a la Generalitat aplicar enguany la jornada de 35 hores al personal públic

CCOO PV reclama a la Generalitat Valenciana que pose en marxa este mateix any la jornada de 35 hores setmanals per a tot el seu personal públic, tal com arreplega l'acord de legislatura de 2024.

El València Basket busca apurar les seues opcions de ser segon davant un IDK obligat a guanyar

El València Basket visita a un IDK Euskotren que es juga continuar viu en la lluita pel play off, mentres les valencianes apuren les seues opcions d'arrabassar la segona plaça al Spar Girona.

Cambra València anticipa una desacceleració econòmica per l’impacte de la guerra a l’Iran

Cambra València preveu que l'economia de la Comunitat cresca entre un 2 i un 2,5% enguany, per davall del 3% estimat inicialment, a causa de l'encariment energètic i a la incertesa generada per la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca nega cap retall al jutjat de la dana i el PSPV l’acusa d’afeblir la investigació

El president defensa que Catarroja manté tots els mitjans sol·licitats, mentre Diana Morant reclama restituir de manera immediata els recursos del jutjat

Mazón recorre el veto a personar-se en la causa de la DANA per la seriosa indefensió que denúncia

La defensa de Carlos Mazón ha recorregut davant l'Audiència Provincial de València la decisió de la jutgessa de Catarroja que li impedix personar-se en la causa per la DANA, en considerar que li provoca una seriosa indefensió processal.

Mazón recorre davant l’Audiència la seua exclusió de la causa de la dana per indefensió

La defensa de l’expresident reclama poder personar-se en el procediment o anul·lar les diligències que puguen afectar la seua posició jurídica

Desmantellen a Elx un cultiu interior de marihuana amb més de 126 quilos de cabdells

El detingut va ser interceptat quan transportava una gran càrrega de droga en una furgoneta després d’una persecució pels carrers del municipi

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.