Llargues cues en la V-30 per un accident múltiple amb quatre vehicles implicats

Un accident múltiple amb quatre vehicles implicats s'ha registrat este matí en la V-30 en el sentit A-7. Les pluges han agreujat les circumstàncies de l'accident, així com la densitat i les cues registrades. Les precipitacions que s'ha registrat a primera hora del matí afecta el trànsit i pot ser causant de nombrosos accidents, ja que augmenta la distància de frenat. En aquest cas l'accident que ha acumulat els quatre vehicles xocats entre si ha ocorregut per proximitat, és a dir, quan, a causa de la velocitat, un dels vehicles no ha pogut frenar i ha alcançat al de davant. D'aquesta manera s'han acumulat fins a quatre turismes, que han ralentitzat més encara la circulació. Segons ha confirmat la Direcció General de Trànsit, l'incident ha ocorregut a les 7.45 hores d'este matí. Poc després ja s'acumulaven 3 kilòmetres d'embussos en el sentit by-pass, cues que se sumaven als 3,5 kilòmetres de retencions en la mateixa via a partir de Quart de Poblet, per la qual cosa, la V-30 ha presentat durant llargs minuts embussos des de l'enllaç amb el by-pass fins al seu pas davant de Vara de Quart.

Per altra banda la densitat de vehicles és com sempre elevada a estes hores del matí, on a la CV-36, a les 8.30 hores es registraven 2,5 kilòmetres d'embussos just en l'accés a la ciutat de València mentre que en la V-21, s'han fet dos kilòmetres de retencions en Alboraia entre els punts kilomètrics 16 i 14 també en sentit a la capital. A Paterna es comptabilitzaven cinc kilòmetres de cues en la CV-35, entre els kilòmetres 16 i 11. En l'N-220, situació semblant amb dos kilòmetres d'embussos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es juga la passada davant el Ensino amb avantatge de pista i molts dubtes

El València Basket inicia la seua eliminatòria de quarts de final davant el Durán Maquinaria Ensino amb factor pista a favor, però preocupat per la seua mala ratxa i els precedents equilibrats de la temporada.

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide s’acomiaden del bàsquet 3×3 després d’una carrera plena d’èxits

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide anuncien la seua retirada del bàsquet 3x3 en un acte en el Museu de la FEB, després de liderar una generació que va acumular medalles europees i una plata olímpica.

València i Múrcia s’alineen en defensa del transvasament Tajo-Segura per considerar que a Espanya sobra aigua

Els governs de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia reivindiquen la continuïtat del transvasament Tajo-Segura al·legant que a Espanya es genera més aigua de la que es consumix i que és possible compatibilitzar el subministrament amb la protecció ambiental.

L’UCO situa a Ábalos com a peça clau en la trama de màscares però apunta a Aldama com a verdader cap

Agents de l'UCO descriuen en el Suprem a José Luis Ábalos com a peça fonamental de la suposada organització criminal de les màscares, però assenyalen que el comisionista Víctor de Aldama era qui imposava les decisions perquè era qui pagava.

El València Basket s’agarra al seu fortí davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket inicia els quarts de final de l'Eurolliga davant el Panathinaikos amb un balanç molt favorable a casa: cinc victòries en set visites del conjunt grec.

Hugo González assaborix el seu debut en LaLiga amb el Celta malgrat la derrota a Vila-real

Hugo González celebra la seua estrena en LaLiga amb el Celta i admet sensacions agredolces després de la derrota davant el Vila-real, encara que confia a reaccionar en la lluita per Europa.

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.

El Vila-real suma cinc victòries seguides en La Ceràmica quasi una dècada després

El Vila-real va derrotar 2-1 al Cèltic i va firmar la seua quinta victòria consecutiva en La Ceràmica, una ratxa com a local que no aconseguia des de la temporada 2016-2017.