Llibertat per al detingut que va intentar atropellar a son pare en San Antonio de Benagéber

 

Un jutjat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha deixat en llibertat amb mesures cautelars al xic de 19 anys detingut este dimarts per presumptament intentar matar a son pare, denunciat per maltractament familiar i amb una ordre d’allunyament, després de suposadament atropellar-li i agredir-li amb una arma blanca, segons ha confirmat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

 

El xic està investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Els fets han passat este dimarts quan son pare es trobava al costat de la reguarda de la Policia Local de San Antonio de Benagéber, en la comarca del Camp del Túria (València) i va arribar el seu fill, que li va intentar atropellar amb el cotxe en el que circulava i amb posterioritat li va agredir amb una arma blanca.

 

El xic ha sigut detingut per agents de la Policia Local, que el van entregar a la Guàrdia Civil. Segons han confirmat fonts de l’institut armat, el xic ha quedat detingut com a presumpte autor d’un intent d’homicidi.

 

En l’intent d’atropellament, el xic va acabar danyant altres dos cotxes aparcats en el carrer i va pegar un colp a un cotxe oficial de la Policia.

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.