Llibertat per al detingut que va intentar atropellar a son pare en San Antonio de Benagéber

 

Un jutjat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha deixat en llibertat amb mesures cautelars al xic de 19 anys detingut este dimarts per presumptament intentar matar a son pare, denunciat per maltractament familiar i amb una ordre d’allunyament, després de suposadament atropellar-li i agredir-li amb una arma blanca, segons ha confirmat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

 

El xic està investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Els fets han passat este dimarts quan son pare es trobava al costat de la reguarda de la Policia Local de San Antonio de Benagéber, en la comarca del Camp del Túria (València) i va arribar el seu fill, que li va intentar atropellar amb el cotxe en el que circulava i amb posterioritat li va agredir amb una arma blanca.

 

El xic ha sigut detingut per agents de la Policia Local, que el van entregar a la Guàrdia Civil. Segons han confirmat fonts de l’institut armat, el xic ha quedat detingut com a presumpte autor d’un intent d’homicidi.

 

En l’intent d’atropellament, el xic va acabar danyant altres dos cotxes aparcats en el carrer i va pegar un colp a un cotxe oficial de la Policia.

Últimes notícies

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.

Sadiq torna a treballar sobre la gespa mentres el València busca un nou amistós

Sadiq Umar ha tornat a exercitar-se en solitari sobre la gespa de Paterna mentres el València CF intenta tancar un nou amistós i el fitxatge prioritari d’un lateral dret.

Elx dispararà 2,8 tones de pólvora en una Nit de l’Albà històrica

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà de rècord la nit del 13 al 14 d’agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 efectes pirotècnics i la tradicional Palmera de la Mare de Déu des del campanar de Santa María.

Pirotècnia Vulcano investiga l’incident del Castell de l’Olla d’Altea que va deixar diversos ferits

Pirotècnia Vulcano ha lamentat l’incident ocorregut durant la 40 edició del Castell de l’Olla d’Altea, on l’explosió d’una carcassa en l’arena de la platja ha deixat diversos ferits, i ha obert una investigació interna en col·laboració amb les autoritats.