Llibertat per al detingut que va intentar atropellar a son pare en San Antonio de Benagéber

 

Un jutjat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha deixat en llibertat amb mesures cautelars al xic de 19 anys detingut este dimarts per presumptament intentar matar a son pare, denunciat per maltractament familiar i amb una ordre d’allunyament, després de suposadament atropellar-li i agredir-li amb una arma blanca, segons ha confirmat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

 

El xic està investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Els fets han passat este dimarts quan son pare es trobava al costat de la reguarda de la Policia Local de San Antonio de Benagéber, en la comarca del Camp del Túria (València) i va arribar el seu fill, que li va intentar atropellar amb el cotxe en el que circulava i amb posterioritat li va agredir amb una arma blanca.

 

El xic ha sigut detingut per agents de la Policia Local, que el van entregar a la Guàrdia Civil. Segons han confirmat fonts de l’institut armat, el xic ha quedat detingut com a presumpte autor d’un intent d’homicidi.

 

En l’intent d’atropellament, el xic va acabar danyant altres dos cotxes aparcats en el carrer i va pegar un colp a un cotxe oficial de la Policia.

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU