Llibertat per al detingut que va intentar atropellar a son pare en San Antonio de Benagéber

 

Un jutjat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha deixat en llibertat amb mesures cautelars al xic de 19 anys detingut este dimarts per presumptament intentar matar a son pare, denunciat per maltractament familiar i amb una ordre d’allunyament, després de suposadament atropellar-li i agredir-li amb una arma blanca, segons ha confirmat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

 

El xic està investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Els fets han passat este dimarts quan son pare es trobava al costat de la reguarda de la Policia Local de San Antonio de Benagéber, en la comarca del Camp del Túria (València) i va arribar el seu fill, que li va intentar atropellar amb el cotxe en el que circulava i amb posterioritat li va agredir amb una arma blanca.

 

El xic ha sigut detingut per agents de la Policia Local, que el van entregar a la Guàrdia Civil. Segons han confirmat fonts de l’institut armat, el xic ha quedat detingut com a presumpte autor d’un intent d’homicidi.

 

En l’intent d’atropellament, el xic va acabar danyant altres dos cotxes aparcats en el carrer i va pegar un colp a un cotxe oficial de la Policia.

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.