11 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Llibertat per al detingut que va intentar atropellar a son pare en San Antonio de Benagéber

 

Un jutjat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha deixat en llibertat amb mesures cautelars al xic de 19 anys detingut este dimarts per presumptament intentar matar a son pare, denunciat per maltractament familiar i amb una ordre d’allunyament, després de suposadament atropellar-li i agredir-li amb una arma blanca, segons ha confirmat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

 

El xic està investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. Els fets han passat este dimarts quan son pare es trobava al costat de la reguarda de la Policia Local de San Antonio de Benagéber, en la comarca del Camp del Túria (València) i va arribar el seu fill, que li va intentar atropellar amb el cotxe en el que circulava i amb posterioritat li va agredir amb una arma blanca.

 

El xic ha sigut detingut per agents de la Policia Local, que el van entregar a la Guàrdia Civil. Segons han confirmat fonts de l’institut armat, el xic ha quedat detingut com a presumpte autor d’un intent d’homicidi.

 

En l’intent d’atropellament, el xic va acabar danyant altres dos cotxes aparcats en el carrer i va pegar un colp a un cotxe oficial de la Policia.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.