Llibertat provisional per al policia local de Benidorm que insultà a una dona transsexual

 

El Jutjat d’Instrucció número 4 de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), en funcions de guàrdia, ha decretat este dissabte llibertat provisional per a l’agent de la Policia Local de Benidorm que este divendres va ser detingut per vexar a una dona transsexual i que està investigat per un delicte contra els drets fonamentals i les llibertats públiques i/o delicte contra la integritat moral.

 

Es tracta d’una causa oberta arran d’un vídeo publicat en les xarxes socials en el que dos policies locals de Benidorm de patrulla insulten i vexen a una persona transsexual mentres camina pel carrer. En el vídeo, s’aprecia com un agent comença a insultar des del seu vehicle a una dona transsexual: «De dia eres encara més lleig, eres horrible» i «què és el que feu ara que no podeu menjar pius ni robar? Com viviu?», increpa l’agent.

 

El policia que va dir estos insults va ser detingut durant la nit d’este divendres, mentres que el seu company està investigat per un presumpte delicte d’omissió de socors, segons han indicat a Europa Press fonts pròximes a la investigació.

 

En el cas del detingut, ha comparegut durant el matí d’este dissabte davant el Jutjat d’Instrucció 4 de Benidorm, que està en funcions de guàrdia, i ha quedat en llibertat provisional, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

L’agent està investigat en una causa oberta per delicte contra els drets fonamentals i les llibertats públiques i/o delicte contra la integritat moral.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.