Llibertat provisional per al policia local de Benidorm que insultà a una dona transsexual

 

El Jutjat d’Instrucció número 4 de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), en funcions de guàrdia, ha decretat este dissabte llibertat provisional per a l’agent de la Policia Local de Benidorm que este divendres va ser detingut per vexar a una dona transsexual i que està investigat per un delicte contra els drets fonamentals i les llibertats públiques i/o delicte contra la integritat moral.

 

Es tracta d’una causa oberta arran d’un vídeo publicat en les xarxes socials en el que dos policies locals de Benidorm de patrulla insulten i vexen a una persona transsexual mentres camina pel carrer. En el vídeo, s’aprecia com un agent comença a insultar des del seu vehicle a una dona transsexual: «De dia eres encara més lleig, eres horrible» i «què és el que feu ara que no podeu menjar pius ni robar? Com viviu?», increpa l’agent.

 

El policia que va dir estos insults va ser detingut durant la nit d’este divendres, mentres que el seu company està investigat per un presumpte delicte d’omissió de socors, segons han indicat a Europa Press fonts pròximes a la investigació.

 

En el cas del detingut, ha comparegut durant el matí d’este dissabte davant el Jutjat d’Instrucció 4 de Benidorm, que està en funcions de guàrdia, i ha quedat en llibertat provisional, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

L’agent està investigat en una causa oberta per delicte contra els drets fonamentals i les llibertats públiques i/o delicte contra la integritat moral.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.