Llibertat provisional per al policia local de Benidorm que insultà a una dona transsexual

 

El Jutjat d’Instrucció número 4 de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), en funcions de guàrdia, ha decretat este dissabte llibertat provisional per a l’agent de la Policia Local de Benidorm que este divendres va ser detingut per vexar a una dona transsexual i que està investigat per un delicte contra els drets fonamentals i les llibertats públiques i/o delicte contra la integritat moral.

 

Es tracta d’una causa oberta arran d’un vídeo publicat en les xarxes socials en el que dos policies locals de Benidorm de patrulla insulten i vexen a una persona transsexual mentres camina pel carrer. En el vídeo, s’aprecia com un agent comença a insultar des del seu vehicle a una dona transsexual: «De dia eres encara més lleig, eres horrible» i «què és el que feu ara que no podeu menjar pius ni robar? Com viviu?», increpa l’agent.

 

El policia que va dir estos insults va ser detingut durant la nit d’este divendres, mentres que el seu company està investigat per un presumpte delicte d’omissió de socors, segons han indicat a Europa Press fonts pròximes a la investigació.

 

En el cas del detingut, ha comparegut durant el matí d’este dissabte davant el Jutjat d’Instrucció 4 de Benidorm, que està en funcions de guàrdia, i ha quedat en llibertat provisional, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

L’agent està investigat en una causa oberta per delicte contra els drets fonamentals i les llibertats públiques i/o delicte contra la integritat moral.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mbappé i Lamine Yamal blinden els seus gestos i noms com a marques esportives

Kylian Mbappé i Lamine Yamal se situen entre els esportistes més actius en el registre i protecció dels seus gestos i noms com a marques, en plena ofensiva contra la pirateria i la falsificació en el sector esportiu.

Concentració a València contra els acomiadaments anunciats per Glovo

Repartidors de Glovo es concentren a València durant les jornades de vaga per a rebutjar el ERE, els acomiadaments previstos i denunciar la deterioració de les seues condicions laborals.

Centenars reclamen a València la fi de l’escalada bèl·lica a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra reunix manifestants en la Plaça de la Verge de València per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Lesió muscular en el aductor esquerre de Tunde preocupa el Llevant

Karrem Tunde, extrem del Llevant, patix una lesió muscular en el aductor llarg esquerre després de ser substituït en l'últim partit de LaLiga davant el Sevilla.

L’Institut de les Dones reclama retirar a Torrent una campanya municipal contra l’avortament

L'Institut de les Dones ha demanat a l'alcaldessa de Torrent que retire una campanya municipal contra l'avortament per considerar que vulnera drets reconeguts i difon un missatge contrari a la llei.

Troben a Sagunt a la menor de 12 anys desapareguda el dia anterior

La Policia Nacional ha localitzat en bon estat a la xiqueta de 12 anys desapareguda a Sagunt el dia anterior, després d'activar-se una alerta de busca i difondre's el seu cas en xarxes socials.

Vila-real i Celta es juguen punts clau en la baralla per Europa

Vila-real i Celta es mesuren en La Ceràmica en un dol directe per les places europees: els locals freguen la Champions i els gallecs apuren les seues opcions.

Controlat un incendi en una planta de reciclatge de vehicles a Sagunt i un altre en una nau de suro a València

Els bombers del Consorci Provincial de València han controlat ràpidament un incendi en una planta de reciclatge de vehicles a Sagunt i un altre en una nau de fabricació de suro a Bonrepòs i Mirambell, els dos sense propagació greu.