Llibertat provisional per al policia local de Benidorm que insultà a una dona transsexual

 

El Jutjat d’Instrucció número 4 de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), en funcions de guàrdia, ha decretat este dissabte llibertat provisional per a l’agent de la Policia Local de Benidorm que este divendres va ser detingut per vexar a una dona transsexual i que està investigat per un delicte contra els drets fonamentals i les llibertats públiques i/o delicte contra la integritat moral.

 

Es tracta d’una causa oberta arran d’un vídeo publicat en les xarxes socials en el que dos policies locals de Benidorm de patrulla insulten i vexen a una persona transsexual mentres camina pel carrer. En el vídeo, s’aprecia com un agent comença a insultar des del seu vehicle a una dona transsexual: «De dia eres encara més lleig, eres horrible» i «què és el que feu ara que no podeu menjar pius ni robar? Com viviu?», increpa l’agent.

 

El policia que va dir estos insults va ser detingut durant la nit d’este divendres, mentres que el seu company està investigat per un presumpte delicte d’omissió de socors, segons han indicat a Europa Press fonts pròximes a la investigació.

 

En el cas del detingut, ha comparegut durant el matí d’este dissabte davant el Jutjat d’Instrucció 4 de Benidorm, que està en funcions de guàrdia, i ha quedat en llibertat provisional, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

L’agent està investigat en una causa oberta per delicte contra els drets fonamentals i les llibertats públiques i/o delicte contra la integritat moral.

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.