Llibertat provisional per al policia local de Benidorm que insultà a una dona transsexual

 

El Jutjat d’Instrucció número 4 de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), en funcions de guàrdia, ha decretat este dissabte llibertat provisional per a l’agent de la Policia Local de Benidorm que este divendres va ser detingut per vexar a una dona transsexual i que està investigat per un delicte contra els drets fonamentals i les llibertats públiques i/o delicte contra la integritat moral.

 

Es tracta d’una causa oberta arran d’un vídeo publicat en les xarxes socials en el que dos policies locals de Benidorm de patrulla insulten i vexen a una persona transsexual mentres camina pel carrer. En el vídeo, s’aprecia com un agent comença a insultar des del seu vehicle a una dona transsexual: «De dia eres encara més lleig, eres horrible» i «què és el que feu ara que no podeu menjar pius ni robar? Com viviu?», increpa l’agent.

 

El policia que va dir estos insults va ser detingut durant la nit d’este divendres, mentres que el seu company està investigat per un presumpte delicte d’omissió de socors, segons han indicat a Europa Press fonts pròximes a la investigació.

 

En el cas del detingut, ha comparegut durant el matí d’este dissabte davant el Jutjat d’Instrucció 4 de Benidorm, que està en funcions de guàrdia, i ha quedat en llibertat provisional, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

L’agent està investigat en una causa oberta per delicte contra els drets fonamentals i les llibertats públiques i/o delicte contra la integritat moral.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.