9.5 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Llibertat provisional per al policia local de Benidorm que insultà a una dona transsexual

 

El Jutjat d’Instrucció número 4 de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), en funcions de guàrdia, ha decretat este dissabte llibertat provisional per a l’agent de la Policia Local de Benidorm que este divendres va ser detingut per vexar a una dona transsexual i que està investigat per un delicte contra els drets fonamentals i les llibertats públiques i/o delicte contra la integritat moral.

 

Es tracta d’una causa oberta arran d’un vídeo publicat en les xarxes socials en el que dos policies locals de Benidorm de patrulla insulten i vexen a una persona transsexual mentres camina pel carrer. En el vídeo, s’aprecia com un agent comença a insultar des del seu vehicle a una dona transsexual: «De dia eres encara més lleig, eres horrible» i «què és el que feu ara que no podeu menjar pius ni robar? Com viviu?», increpa l’agent.

 

El policia que va dir estos insults va ser detingut durant la nit d’este divendres, mentres que el seu company està investigat per un presumpte delicte d’omissió de socors, segons han indicat a Europa Press fonts pròximes a la investigació.

 

En el cas del detingut, ha comparegut durant el matí d’este dissabte davant el Jutjat d’Instrucció 4 de Benidorm, que està en funcions de guàrdia, i ha quedat en llibertat provisional, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

L’agent està investigat en una causa oberta per delicte contra els drets fonamentals i les llibertats públiques i/o delicte contra la integritat moral.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.