Localitzats els tres menors sostrets d’un centre per la seua mare

 

La Policia Nacional ha localitzat en bon estat als tres menors que van ser sostrets diumenge passat 14 de novembre d’un centre d’Aranjuez i han detingut a la mare i a la seua parella, segons han informat fonts policials.

Els agents de la UFAM d’Aranjuez han localitzat als xiquets en la localitat madrilenya de Cadalso de los  Vidrios.
Els menors han sigut trobats en un domicili ocupat il·legalment en el qual els agents han entrat amb autorització judicial, segons han informat fonts de la investigació.

Els xiquets seran traslladats a un centre sanitari per a avaluar el seu estat i de moment es desconeix quan tornaran al seu centre d’origen.

 

Els agents han detingut a la mare i a la seua parella

 

El municipi on han sigut trobats els xiquets està a escassos 15 quilòmetres del poble toledà d’Almorox, on havia residit la parella actual de la progenitora.

Les autoritats han detingut a la mare com a presumpta autora de la sostracció i a la seua parella sentimental.

L’operació ha comptat amb l’ajuda de la Unitat Adscrita de Policia Nacional als Jutjats de Plaça de Castella.

Les primeres perquisicions policials van sospitar que aquesta dona va fugir amb els seus fills i el seua actual parella, alguna cosa que finalment s’ha concretat.

La investigació, que es troba sota secret de sumari, està sent realitzada pel Jutjat número 2 d’Aranjuez.

Els policies han buscat als xiquets per diferents províncies, entre elles Còrdova per l’arrelament que tenia el pare en aqueixa zona.

El pare havia recuperat part de la custòdia

 

La mare, Nieves, de 28 anys, i el pare, Miguel Cebrián, de 30, van perdre la custòdia dels tres fills a la fi de 2016 per suposada desatenció dels menors. Aqueix any es van separar.

Aquest mateix estiu la Comunitat de Madrid va començar a concedir visites programades als pares per separat. Al principi, supervisades pels educadors i després els van permetre traure als xiquets durant unes hores i sense companyia, encara que la mare solia anar amb el seu nóvio, que resideix a Còrdova, segons Miguel.

Aquest mateix mes, el pare havia aconseguit recuperar la custòdia parcial dels seus tres fills durant els caps de setmana, al contrari que la mare que només tenia permís per a veure’ls durant sis hores.

Miguel, el pare dels tres xics, imagina que la decisió presa per la seua exparella es deu al fet que no l’havien concedida la “guàrdia dels menors com a ell”. “A ella li van donar dos oportunitats per a recuperar-los i no va saber aprofitar-les”, assegura el progenitor, que està molt preocupat, perquè el seu fill major és hiperactiu i necessita medicació i el mitjà acaba d’operar-se de vegetacions i també requereix un fàrmac diari.

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.