19.7 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Localitzats els tres menors sostrets d’un centre per la seua mare

 

La Policia Nacional ha localitzat en bon estat als tres menors que van ser sostrets diumenge passat 14 de novembre d’un centre d’Aranjuez i han detingut a la mare i a la seua parella, segons han informat fonts policials.

Els agents de la UFAM d’Aranjuez han localitzat als xiquets en la localitat madrilenya de Cadalso de los  Vidrios.
Els menors han sigut trobats en un domicili ocupat il·legalment en el qual els agents han entrat amb autorització judicial, segons han informat fonts de la investigació.

Els xiquets seran traslladats a un centre sanitari per a avaluar el seu estat i de moment es desconeix quan tornaran al seu centre d’origen.

 

Els agents han detingut a la mare i a la seua parella

 

El municipi on han sigut trobats els xiquets està a escassos 15 quilòmetres del poble toledà d’Almorox, on havia residit la parella actual de la progenitora.

Les autoritats han detingut a la mare com a presumpta autora de la sostracció i a la seua parella sentimental.

L’operació ha comptat amb l’ajuda de la Unitat Adscrita de Policia Nacional als Jutjats de Plaça de Castella.

Les primeres perquisicions policials van sospitar que aquesta dona va fugir amb els seus fills i el seua actual parella, alguna cosa que finalment s’ha concretat.

La investigació, que es troba sota secret de sumari, està sent realitzada pel Jutjat número 2 d’Aranjuez.

Els policies han buscat als xiquets per diferents províncies, entre elles Còrdova per l’arrelament que tenia el pare en aqueixa zona.

El pare havia recuperat part de la custòdia

 

La mare, Nieves, de 28 anys, i el pare, Miguel Cebrián, de 30, van perdre la custòdia dels tres fills a la fi de 2016 per suposada desatenció dels menors. Aqueix any es van separar.

Aquest mateix estiu la Comunitat de Madrid va començar a concedir visites programades als pares per separat. Al principi, supervisades pels educadors i després els van permetre traure als xiquets durant unes hores i sense companyia, encara que la mare solia anar amb el seu nóvio, que resideix a Còrdova, segons Miguel.

Aquest mateix mes, el pare havia aconseguit recuperar la custòdia parcial dels seus tres fills durant els caps de setmana, al contrari que la mare que només tenia permís per a veure’ls durant sis hores.

Miguel, el pare dels tres xics, imagina que la decisió presa per la seua exparella es deu al fet que no l’havien concedida la “guàrdia dels menors com a ell”. “A ella li van donar dos oportunitats per a recuperar-los i no va saber aprofitar-les”, assegura el progenitor, que està molt preocupat, perquè el seu fill major és hiperactiu i necessita medicació i el mitjà acaba d’operar-se de vegetacions i també requereix un fàrmac diari.

Últimes notícies

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.

96-79: València apaga el triple del Tenerife i Taylor sentencia

València Basket va tombar a Tenerife (96-79) desactivant el seu tir exterior després del descans. Kam Taylor va liderar amb 23 punts i Reuvers va ser clau davant la zona.

Merino exigirà en el CPFF la reforma immediata del finançament autonòmic

Ruth Merino ha informat que exigirà en el CPFF d'este dilluns la reforma immediata del sistema de finançament autonòmic i més recursos. La consellera critica que el Govern relegue este debat en l'orde del dia i que no figure entre les seues prioritats.

Izan Guevara gana a Cheste, Moreira es corona i Ortolá aconseguix el seu primer podi

Guevara va aconseguir el seu primer triomf en Moto2 en el Ricardo Tormo després de liderar des de l'eixida. Moreira va amarrar el títol i Ortolá va celebrar el seu primer podi.

Adrián Fernández aconseguix la seua primera victòria en Moto3 i Piqueras reté el subcampionat a València

El madrileny ha dominat a Cheste per a estrenar el seu palmarés en Moto3. Una penalització a Furusato i el quint de Quiles permeten a Piqueras retindre el subcampionat.

Morales, únic supervivent de l’últim derbi del Llevant a Mestalla

José Luis Morales és l'únic jugador de l'actual Llevant que va participar en l'últim derbi a Mestalla; l'equip torna després de tres temporades en Segona i mai ha guanyat allí. Pepelu podria repetir el dol, ara amb el València.

El València de Corberán només ha guanyat després d’aturades de seleccions a Mestalla

El València arriba al derbi davant el Llevant després d'una aturada amb un patró definit: des de l'arribada de Corberán, només va véncer en estos retorns quan va jugar a Mestalla.

Creu Roja Joventut desplega maletes lúdiques per a xiquets en emergències amb lona, farmaciola, contes i jocs

Els equips de Creu Roja Joventut disposaran de maletes portàtils d'intervenció lúdica per a oferir atenció ràpida a menors en emergències. El recurs s'ha reforçat després de la dana, amb més unitats i distribució per la província.