Luis Enrique deixa la selecció espanyola

Luis Enrique hauria decidit deixar la selecció espanyola pel problema que patiria la seua filla | València Diari

 

Luis Enrique deixa la selecció espanyola. Només uns mesos després d’haver assumit el càrrec de seleccionador, l’exentrenador del Barça hauria decidit deixar el combinat arran dels problemes de salut que estaria patint la seua filla. 

 

Ja fa uns dies, de fet, que s’especulava amb la possibilitat que l’asturià valorara deixar la selecció a causa del «greu problema familiar» que patia en relació a la malaltia de la seua filla. Cal destacar, en eixa mateixa línia, que Luis Enrique fa uns mesos que està apartat de la selecció i era Robert Moreno, qui va ser mà dreta de l’asturià en el Barça, qui s’estava fent càrrec de l’equip. 

 

Segons el portal ‘La Coctelera’, este problema greu tindria relació amb la seua filla, que patiria una greu malaltia. De fet, la filla de Luis Enrique estaria seguint tractament en els Estats Units, fet que demostra la gravetat de l’assumpte. L’entrenador no ho ha valorat públicament en cap moment, però segons ‘Informalia’, el tema va ser tractat durant el casament de Sergio Ramos.

 

Ja durant el passat cap de setmana se sabia que Luis Enrique havia posat el seu càrrec a disposició del president de la Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales, que compareixerà este dimecres de vesprada per a anunciar l’adéu voluntari de l’entrenador.

 

Luis Enrique, pare de tres fills

Luis Enrique està casat amb Elena Culell, amb qui va contraure matrimoni l’any 1997. A més a més, és pare de Pacho, que en té 17, de Sira, que en té 16 i de Xana, la menuda amb 7 anys.  El su domicili està en Gavà, ciutat que acull diversos jugadors històrics del Barça, així com alguns dels actuals.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.