9.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

ÚLTIMA HORA: Mata a punyalades a la seua mare a Onda i després se suïcida

Un home de 50 anys ha acabat este migdia presumptament amb la vida de la seua mare, que tenia Alzheimer, de 77 anys, a la qual hauria assestat diverses punyalades, i després s’ha llevat la vida després de llançar-se des d’un balcó en el municipi castellonenc d’Onda.

Pel que sembla, al voltant de les 12.30 hores, l’home ha assestat diverses punyalades a la seua mare en el domicili d’esta i després s’ha llevat la vida tirant-se pel balcó.

Diversos veïns han alertat als serveis d’emergències quan han vist el cos sense vida de l’home en el sòl i posteriorment han trobat el cadàver de la mare en l’habitatge, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil.
Este cos de seguretat s’ha fet càrrec de la investigació del succés i de moment es desconeixen més detalls del crim.

El presumpte assassí tenia nombrosos antecedents per diferents causes segons van confirmar fonts policials. Els efectius policials van trobar a la terrassa la clau amb la qual l’home havia accedit a esta.

Últimes notícies

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.

València-Maccabi, primer partit a Espanya amb públic davant un rival israelià esta temporada

El club permetrà l'entrada a abonats amb DNI per al dol d'Eurolliga en el Roig Arena. No hi haurà venda d'entrades ni cessió d'abonaments i es reforcen els controls.

Cau una banda criminal que robava droga i cometia segrestos expressos: set detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada a robatoris de droga i segrestos expressos. La investigació va arrancar després d'un assalt amb trets a un camioner i suma set arrestos.

El Nou Mestalla avança en temps amb pilars, torres i coberta

El Nou Mestalla avança en temps amb la instal·lació de pilars, torres d'escala i elements de la coberta. El projecte entra en nova fase des de febrer de 2026 i manté l'obertura prevista per a estiu de 2027.

Tractorada a València: columnes de diverses comarques recorreran la ciutat durant tres hores

Les organitzacions agràries mobilitzen columnes des del nord i el sud per a entrar a la ciutat a primera hora i marxar fins a la Delegació del Govern. Reclamen una solució per a les parcel·les afectades per la DANA, la defensa dels regadius i canvis davant els acords comercials i la burocràcia.