ÚLTIMA HORA: Mata a punyalades a la seua mare a Onda i després se suïcida

Un home de 50 anys ha acabat este migdia presumptament amb la vida de la seua mare, que tenia Alzheimer, de 77 anys, a la qual hauria assestat diverses punyalades, i després s’ha llevat la vida després de llançar-se des d’un balcó en el municipi castellonenc d’Onda.

Pel que sembla, al voltant de les 12.30 hores, l’home ha assestat diverses punyalades a la seua mare en el domicili d’esta i després s’ha llevat la vida tirant-se pel balcó.

Diversos veïns han alertat als serveis d’emergències quan han vist el cos sense vida de l’home en el sòl i posteriorment han trobat el cadàver de la mare en l’habitatge, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil.
Este cos de seguretat s’ha fet càrrec de la investigació del succés i de moment es desconeixen més detalls del crim.

El presumpte assassí tenia nombrosos antecedents per diferents causes segons van confirmar fonts policials. Els efectius policials van trobar a la terrassa la clau amb la qual l’home havia accedit a esta.

Últimes notícies

Un SMS de Sanitat alerta com vore l’eclipsi solar de forma segura a la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha enviat un SMS amb recomanacions per a observar de forma segura l’eclipsi solar del 12 d’agost i ha reforçat urgències, Oftalmologia i el dispositiu d’ambulàncies a la Comunitat Valenciana.

El calor extrem ja s’associa amb 249 morts a la Comunitat Valenciana des de juliol

Les altes temperatures han causat 249 morts estimades a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol, 75 d’elles a la província de València. El sistema MoMo adverteix que les xifres són provisionals i es revisen de manera contínua.

Mig segle de l’arribada de Mario Kempes, el gran mite del valencianisme

Fa 50 anys que un desconegut Mario Kempes va aterrar a València. Hui és considerat el major ídol de la història del club.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de València dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de la província de València i el Racó d’Ademús, coincidint amb l’eclipsi de sol. L’avís estarà vigent entre les 13.00 hores i la mitjanit del dia 13.

Controlat l’incendi de Tírig després de cremar 810 hectàrees de massa forestal

L’incendi declarat divendres a Tírig ha quedat controlat este dimarts després d’afectar 810 hectàrees, sobretot forestals, entre Tírig i Catí.

On vore l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana: 9 punts oficials i fins a 60.000 persones

La Comunitat Valenciana ha habilitat nou punts oficials per a observar l’eclipsi solar, amb aforaments que van de 600 a 60.000 persones, principalment a les platges de Castelló i València i en diversos municipis d’interior.

Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.