Maten a un home en una residència de Cheste

Residència

Centre residencial de Cheste a on es va produir l’agressió | Google Maps

 

El passat mes d’octubre, en la localitat de Cheste, en la comarca de la Foia de Buñol (València), un home de 75 anys va morir a causa d’una agressió patida en un centre residencial per a persones majors.

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, esta mort, que no s’havia informat fins ara, presumptament l’hauria provocat un intern de la residència. Tot vindria per una discussió entre els dos, que va tindre lloc en la cafeteria del centre. I és que la dona de l’agressor, interna també en el geriàtric i que patix una demència, hauria agarrat per error el caminador de la víctima.

 

L’home li va recriminar esta acció i va ser en eixe moment quan l’agressor li va pegar diferents punyades en la cara. L’intern es va pegar contra una porta i va quedar estés en terra inconscient. Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) es va emportar a la víctima a l’Hospital de Manises, a on va morir. L’apunyalament no és la primera acció violenta de l’agressor, ja que havia fet altres actes pareguts en el centre.

 

La Guàrdia Civil de Riba-roja va detindre l’home, d’una edat pareguda a la de la víctima, per un presumpte delicte d’homicidi fet amb voluntat conscient i lliure. El Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Requena està investigant este fet. La pena podria rebaixar-se i considerar-se com a homicidi per imprudència, ja que l’agressor no tenia intenció de matar a l’intern, tot i que sabia del risc que suposava agredir a algú d’una avançada edat i amb poca mobilitat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla