Maten a un home en una residència de Cheste

Residència

Centre residencial de Cheste a on es va produir l’agressió | Google Maps

 

El passat mes d’octubre, en la localitat de Cheste, en la comarca de la Foia de Buñol (València), un home de 75 anys va morir a causa d’una agressió patida en un centre residencial per a persones majors.

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, esta mort, que no s’havia informat fins ara, presumptament l’hauria provocat un intern de la residència. Tot vindria per una discussió entre els dos, que va tindre lloc en la cafeteria del centre. I és que la dona de l’agressor, interna també en el geriàtric i que patix una demència, hauria agarrat per error el caminador de la víctima.

 

L’home li va recriminar esta acció i va ser en eixe moment quan l’agressor li va pegar diferents punyades en la cara. L’intern es va pegar contra una porta i va quedar estés en terra inconscient. Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) es va emportar a la víctima a l’Hospital de Manises, a on va morir. L’apunyalament no és la primera acció violenta de l’agressor, ja que havia fet altres actes pareguts en el centre.

 

La Guàrdia Civil de Riba-roja va detindre l’home, d’una edat pareguda a la de la víctima, per un presumpte delicte d’homicidi fet amb voluntat conscient i lliure. El Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Requena està investigant este fet. La pena podria rebaixar-se i considerar-se com a homicidi per imprudència, ja que l’agressor no tenia intenció de matar a l’intern, tot i que sabia del risc que suposava agredir a algú d’una avançada edat i amb poca mobilitat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.