Maten a un home en una residència de Cheste

Residència

Centre residencial de Cheste a on es va produir l’agressió | Google Maps

 

El passat mes d’octubre, en la localitat de Cheste, en la comarca de la Foia de Buñol (València), un home de 75 anys va morir a causa d’una agressió patida en un centre residencial per a persones majors.

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, esta mort, que no s’havia informat fins ara, presumptament l’hauria provocat un intern de la residència. Tot vindria per una discussió entre els dos, que va tindre lloc en la cafeteria del centre. I és que la dona de l’agressor, interna també en el geriàtric i que patix una demència, hauria agarrat per error el caminador de la víctima.

 

L’home li va recriminar esta acció i va ser en eixe moment quan l’agressor li va pegar diferents punyades en la cara. L’intern es va pegar contra una porta i va quedar estés en terra inconscient. Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) es va emportar a la víctima a l’Hospital de Manises, a on va morir. L’apunyalament no és la primera acció violenta de l’agressor, ja que havia fet altres actes pareguts en el centre.

 

La Guàrdia Civil de Riba-roja va detindre l’home, d’una edat pareguda a la de la víctima, per un presumpte delicte d’homicidi fet amb voluntat conscient i lliure. El Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Requena està investigant este fet. La pena podria rebaixar-se i considerar-se com a homicidi per imprudència, ja que l’agressor no tenia intenció de matar a l’intern, tot i que sabia del risc que suposava agredir a algú d’una avançada edat i amb poca mobilitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.