Maten a un home en una residència de Cheste

Residència

Centre residencial de Cheste a on es va produir l’agressió | Google Maps

 

El passat mes d’octubre, en la localitat de Cheste, en la comarca de la Foia de Buñol (València), un home de 75 anys va morir a causa d’una agressió patida en un centre residencial per a persones majors.

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, esta mort, que no s’havia informat fins ara, presumptament l’hauria provocat un intern de la residència. Tot vindria per una discussió entre els dos, que va tindre lloc en la cafeteria del centre. I és que la dona de l’agressor, interna també en el geriàtric i que patix una demència, hauria agarrat per error el caminador de la víctima.

 

L’home li va recriminar esta acció i va ser en eixe moment quan l’agressor li va pegar diferents punyades en la cara. L’intern es va pegar contra una porta i va quedar estés en terra inconscient. Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) es va emportar a la víctima a l’Hospital de Manises, a on va morir. L’apunyalament no és la primera acció violenta de l’agressor, ja que havia fet altres actes pareguts en el centre.

 

La Guàrdia Civil de Riba-roja va detindre l’home, d’una edat pareguda a la de la víctima, per un presumpte delicte d’homicidi fet amb voluntat conscient i lliure. El Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Requena està investigant este fet. La pena podria rebaixar-se i considerar-se com a homicidi per imprudència, ja que l’agressor no tenia intenció de matar a l’intern, tot i que sabia del risc que suposava agredir a algú d’una avançada edat i amb poca mobilitat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Un incendi declarat en un pis d'un edifici de cinc altures a Mislata ha obligat a atendre almenys tres persones i ha mobilitzat a diverses dotacions de bombers i servicis sanitaris.

L’imponent pas del Sant Sopar ultima els seus preparatius per a Dijous Sant a Alacant

El pas del Sant Sopar més gran d'Espanya, amb 220 portants i 3.500 quilos de pes, apura els detalls finals abans de la seua espectacular eixida processional este Dijous Sant a Alacant.

Benidorm obri gratis l’aparcament de Ponent pel aluvion turistico de Setmana Santa

L'Ajuntament de Benidorm ha posat en servici l'aparcament de Ponent, amb 397 places i ús gratuït, per a absorbir el fort augment de trafique durant la Setmana Santa.