Maten a un home en una residència de Cheste

Residència

Centre residencial de Cheste a on es va produir l’agressió | Google Maps

 

El passat mes d’octubre, en la localitat de Cheste, en la comarca de la Foia de Buñol (València), un home de 75 anys va morir a causa d’una agressió patida en un centre residencial per a persones majors.

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, esta mort, que no s’havia informat fins ara, presumptament l’hauria provocat un intern de la residència. Tot vindria per una discussió entre els dos, que va tindre lloc en la cafeteria del centre. I és que la dona de l’agressor, interna també en el geriàtric i que patix una demència, hauria agarrat per error el caminador de la víctima.

 

L’home li va recriminar esta acció i va ser en eixe moment quan l’agressor li va pegar diferents punyades en la cara. L’intern es va pegar contra una porta i va quedar estés en terra inconscient. Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) es va emportar a la víctima a l’Hospital de Manises, a on va morir. L’apunyalament no és la primera acció violenta de l’agressor, ja que havia fet altres actes pareguts en el centre.

 

La Guàrdia Civil de Riba-roja va detindre l’home, d’una edat pareguda a la de la víctima, per un presumpte delicte d’homicidi fet amb voluntat conscient i lliure. El Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Requena està investigant este fet. La pena podria rebaixar-se i considerar-se com a homicidi per imprudència, ja que l’agressor no tenia intenció de matar a l’intern, tot i que sabia del risc que suposava agredir a algú d’una avançada edat i amb poca mobilitat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.

El PSPV estén a José Marí Olano la seua denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció

El PSPV sumarà al regidor José Marí Olano a la denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel presumpte tripijoc de places públiques i la col·locació de personal lligada a l'antic Consorci València 2007.

La meteoròloga d’À Punt sosté que una millor informació hauria evitat part de les morts per la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló declara davant la jutgessa que amb avisos primerencs i clars a la població es podrien haver salvat vides en la dana d'octubre.

Les associacions de víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen l’aforament de Mazón

Tres associacions de víctimes de la DANA de València reclamen en el Congrés justícia, mesures enfront del canvi climàtic i la fi de l'aforament de Carlos Mazón, advertint que no passaran pàgina.

Morant afirma que no hi haurà reparació per a les víctimes de la DANA fins que Mazón declare davant la Justícia

Diana Morant sosté que la reparació a les víctimes de la DANA de València passa perquè Carlos Mazón comparega davant la Justícia i critica el negacionismo climàtic en la Generalitat.

Bigas confia en la permanència de l’Elx i veu clau que hi haja més equips en la lluita pel descens

Pedro Bigas mostra confiança que l'Elx aconseguirà la permanència en una Lliga molt igualada per baix i destaca la importància de sumar en els dols directes i aprofitar el desgast de l'Atlètic de Madrid.