16.9 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Un matrimoni mor ofegat a la platja de la Mata a Torrevieja

Un matrimoni ha mort a la Platja de la Mata a l’altura de la Torre a Torrevieja.

Els fets han tingut lloc a les 13.44 hores quan els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han rebut l’avís d’un doble ofegament.

Un home de 56 anys i una dona de 55 anys, que es trobaven en l’aigua, en veure que no podien eixir fins a 4 persones van intentar arribar a ells nadant, quedant finalment fins a 6 persones en l’aigua que van poder traure a aquestes dos persones i a la nostra arribada els practiquem la RCP reanimació cardio pulmonar però finalment van quedar les dos persones rescatades mortes.

En arribar els bombers al lloc dels fets, les dos persones rescatades estaven en la riba, perquè els havia trets de la platja un banyista. Els efectius sí que van intentar reanimar-los fins a l’arribada dels serveis sanitaris, sense èxit.

Els bombers van utilitzar un Alpha 01 helicòpter de rescat i GER grup rescate.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.