7.9 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Un matrimoni mor ofegat a la platja de la Mata a Torrevieja

Un matrimoni ha mort a la Platja de la Mata a l’altura de la Torre a Torrevieja.

Els fets han tingut lloc a les 13.44 hores quan els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han rebut l’avís d’un doble ofegament.

Un home de 56 anys i una dona de 55 anys, que es trobaven en l’aigua, en veure que no podien eixir fins a 4 persones van intentar arribar a ells nadant, quedant finalment fins a 6 persones en l’aigua que van poder traure a aquestes dos persones i a la nostra arribada els practiquem la RCP reanimació cardio pulmonar però finalment van quedar les dos persones rescatades mortes.

En arribar els bombers al lloc dels fets, les dos persones rescatades estaven en la riba, perquè els havia trets de la platja un banyista. Els efectius sí que van intentar reanimar-los fins a l’arribada dels serveis sanitaris, sense èxit.

Els bombers van utilitzar un Alpha 01 helicòpter de rescat i GER grup rescate.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.