Un menor detingut per agredir a un policia i negar-se a seguir les mesures sanitàries en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en Ontinyent, capital de la Vall d’Albaida (València), a un menor com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat i amenaces, després d’agredir als policies que li han demanat que complira les normes sanitàries vigents. Pel que pareix, el jove ha sigut sorprés per la patrulla quan estava reunit amb dos amics en una plaça de la localitat, sense motiu que ho justificara.

 

Els fets han passat cap a les 13.45 hores en la plaça del Grup Ramón Llin, quan una patrulla policial que estava fent faenes de prevenció per la zona, ha vist a tres jóvens reunits, incomplint les mesures restrictives vigents. Els agents s’han acostat als menors, preguntant-los el motiu de la reunió, i ells no han donat cap causa de justificació. Ha sigut en eixe moment quan els jóvens han començat a insultar i a mostrar una actitud agressiva cap als agents.

 

En este context, els policies els han demanat la documentació per a proposar-los per a sanció, informant-los prèviament que des d’esta setmana estan prohibides les reunions socials de més de dos persones. En este instant, els menors han començat a alterar-se i a insultar als agents amb frases com: «Sempre esteu tocant els collons els mateixos». Davant de l’actitud agressiva dels jóvens, la patrulla ha demanat la col·laboració d’altres dotacions que s’han presentat immediatament en el lloc.  

 

Dos agents han acabat ferits

Durant la intervenció, un dels menors s’ha llevat la mascareta i s’ha tirat sobre els agents amb els punys tancats, manifestant: «Vos mataré a tots». Els policies han intentat calmar al jove, moment que ha aprofitat un altre menor per a insultar i amenaçar a la patrulla, pegant puntades i colps als policies. Davant de la resistència activa del menor, dos dels agents han acabat ferits.

 

El menor que ha agredit als agents, finalment, ha sigut detingut per un presumpte delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat i amenaces, posteriorment quedant en llibertat i sent entregat als seus pares. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.