Un menor detingut per agredir a un policia i negar-se a seguir les mesures sanitàries en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts en Ontinyent, capital de la Vall d’Albaida (València), a un menor com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat i amenaces, després d’agredir als policies que li han demanat que complira les normes sanitàries vigents. Pel que pareix, el jove ha sigut sorprés per la patrulla quan estava reunit amb dos amics en una plaça de la localitat, sense motiu que ho justificara.

 

Els fets han passat cap a les 13.45 hores en la plaça del Grup Ramón Llin, quan una patrulla policial que estava fent faenes de prevenció per la zona, ha vist a tres jóvens reunits, incomplint les mesures restrictives vigents. Els agents s’han acostat als menors, preguntant-los el motiu de la reunió, i ells no han donat cap causa de justificació. Ha sigut en eixe moment quan els jóvens han començat a insultar i a mostrar una actitud agressiva cap als agents.

 

En este context, els policies els han demanat la documentació per a proposar-los per a sanció, informant-los prèviament que des d’esta setmana estan prohibides les reunions socials de més de dos persones. En este instant, els menors han començat a alterar-se i a insultar als agents amb frases com: «Sempre esteu tocant els collons els mateixos». Davant de l’actitud agressiva dels jóvens, la patrulla ha demanat la col·laboració d’altres dotacions que s’han presentat immediatament en el lloc.  

 

Dos agents han acabat ferits

Durant la intervenció, un dels menors s’ha llevat la mascareta i s’ha tirat sobre els agents amb els punys tancats, manifestant: «Vos mataré a tots». Els policies han intentat calmar al jove, moment que ha aprofitat un altre menor per a insultar i amenaçar a la patrulla, pegant puntades i colps als policies. Davant de la resistència activa del menor, dos dels agents han acabat ferits.

 

El menor que ha agredit als agents, finalment, ha sigut detingut per un presumpte delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat i amenaces, posteriorment quedant en llibertat i sent entregat als seus pares. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.

Pedro Martínez fixa com a objectiu del València Basket assegurar el play off d’Eurolliga

Pedro Martínez considera que el València Basket té el play in encarrilat en l'Eurolliga i centra ara l'objectiu a assegurar l'accés directe al play off, sense perdre de vista el dol clau davant el Milà.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana baixa al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i situa el total d'aturats en 288.162. La caiguda anual aconseguix les 19.440 persones, amb descensos en les tres províncies i suport de l'estirada de l'ocupació per Setmana Santa.