14.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Una menor insistix en el juí que tres companys de classe la violaren i un ho gravà en la Marina Alta

La xica ha insistit en què tres la van violar i un ho va gravar | cedida

 

La menor que, presumptament, va ser violada per un grup de xics, també menors d’edat, en la comarca alacantina de la Marina Alta l’any passat ha ratificat este dimecres en el juí que va ser agredida sexualment per tres companys de classe, mentres un altre mirava i ho gravava. La víctima, que tenia 14 anys en el moment dels fets, insistia en defendre els fets que denuncià el mes de març.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, els acusats havien guardat el vídeo i l’havien utilitzat per a extorsionar a la víctima: li demanaven diners a canvi de no difondre les imàtgens. Per això, es demanen entre tres i cinc anys d’internament en un centre de menors per als quatre acusats per tres delictes: agressió sexual, revelació de secrets i amenaces condicionals. 

 

En el judici celebrat este dimecres en el jutjat de Menors número 2 d’Alacant, els quatre menors han negat tot el que denuncia la víctima, encara que han admés que un d’ells havia tingut sexe amb la víctima, tot i que amb el seu consentiment. Els acusats també han insistit en què el mateix que hauria mantingut relacions sexuals amb la víctima l’hauria ajudat a eixir del lloc a on la van violar, cosa que la xica ha negat.

 

La víctima ha afirmat que els tres la van violar mentres ella s’oposava, cosa que va repetir moltes voltes, però cap li va fer cas. En el mateix juí, la xica va identificar el lloc a on es va produir la violació, una zona apartada a on els quatre acusats, d’entre 14 i 16 anys, la van portar. 

 

L’advocada de la víctima, Mónica Mes Franquesa, ha aportat les imàtgens del descampat en les que es poden vore els ferros als que es va agafar per a poder eixir d’allà una volta els acusats la van deixar a soles i una volta ja l’havien violada, pel que nega rotundament que l’ajudaren a eixir. A més, l’orientadora i un professor de l’institut dels menors i els agents de la Guàrdia Civil que han dirigit la investigació confirmen el relat de la víctima.

 

Tres dels acusats estan interns en centres de menors diferents i el que gravà la violació, segons la víctima, està en llibertat baix arrest domiciliari. Els quatre van arribar tard al juí (a les 12.30 hores), cosa que va fer que s’allargara fins a les nou de la nit. Mentrestant, la víctima va esperar aïllada en una sala per a no tindre contacte amb els acusats ni amb els familiars d’estos. Durant el juí, declarà amb la protecció d’una mampara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.