Una menor insistix en el juí que tres companys de classe la violaren i un ho gravà en la Marina Alta

La xica ha insistit en què tres la van violar i un ho va gravar | cedida

 

La menor que, presumptament, va ser violada per un grup de xics, també menors d’edat, en la comarca alacantina de la Marina Alta l’any passat ha ratificat este dimecres en el juí que va ser agredida sexualment per tres companys de classe, mentres un altre mirava i ho gravava. La víctima, que tenia 14 anys en el moment dels fets, insistia en defendre els fets que denuncià el mes de març.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, els acusats havien guardat el vídeo i l’havien utilitzat per a extorsionar a la víctima: li demanaven diners a canvi de no difondre les imàtgens. Per això, es demanen entre tres i cinc anys d’internament en un centre de menors per als quatre acusats per tres delictes: agressió sexual, revelació de secrets i amenaces condicionals. 

 

En el judici celebrat este dimecres en el jutjat de Menors número 2 d’Alacant, els quatre menors han negat tot el que denuncia la víctima, encara que han admés que un d’ells havia tingut sexe amb la víctima, tot i que amb el seu consentiment. Els acusats també han insistit en què el mateix que hauria mantingut relacions sexuals amb la víctima l’hauria ajudat a eixir del lloc a on la van violar, cosa que la xica ha negat.

 

La víctima ha afirmat que els tres la van violar mentres ella s’oposava, cosa que va repetir moltes voltes, però cap li va fer cas. En el mateix juí, la xica va identificar el lloc a on es va produir la violació, una zona apartada a on els quatre acusats, d’entre 14 i 16 anys, la van portar. 

 

L’advocada de la víctima, Mónica Mes Franquesa, ha aportat les imàtgens del descampat en les que es poden vore els ferros als que es va agafar per a poder eixir d’allà una volta els acusats la van deixar a soles i una volta ja l’havien violada, pel que nega rotundament que l’ajudaren a eixir. A més, l’orientadora i un professor de l’institut dels menors i els agents de la Guàrdia Civil que han dirigit la investigació confirmen el relat de la víctima.

 

Tres dels acusats estan interns en centres de menors diferents i el que gravà la violació, segons la víctima, està en llibertat baix arrest domiciliari. Els quatre van arribar tard al juí (a les 12.30 hores), cosa que va fer que s’allargara fins a les nou de la nit. Mentrestant, la víctima va esperar aïllada en una sala per a no tindre contacte amb els acusats ni amb els familiars d’estos. Durant el juí, declarà amb la protecció d’una mampara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

CaixaBank guanya 3.203 milions fins a juny per l’impuls del negoci bancari

CaixaBank ha tancat el primer semestre amb un benefici de 3.203 milions d’euros, un 8,5 % més, gràcies al creixement del negoci bancari i dels ingressos per servicis, amb la morositat i la solvència sota control.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat però amb menys confinaments

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta este dimecres la cinquena jornada sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades i 10.000 persones desallotjades, encara que s’han alçat alguns confinaments.

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.
FILMOTECA D'ESTIU