13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Una menor insistix en el juí que tres companys de classe la violaren i un ho gravà en la Marina Alta

La xica ha insistit en què tres la van violar i un ho va gravar | cedida

 

La menor que, presumptament, va ser violada per un grup de xics, també menors d’edat, en la comarca alacantina de la Marina Alta l’any passat ha ratificat este dimecres en el juí que va ser agredida sexualment per tres companys de classe, mentres un altre mirava i ho gravava. La víctima, que tenia 14 anys en el moment dels fets, insistia en defendre els fets que denuncià el mes de març.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, els acusats havien guardat el vídeo i l’havien utilitzat per a extorsionar a la víctima: li demanaven diners a canvi de no difondre les imàtgens. Per això, es demanen entre tres i cinc anys d’internament en un centre de menors per als quatre acusats per tres delictes: agressió sexual, revelació de secrets i amenaces condicionals. 

 

En el judici celebrat este dimecres en el jutjat de Menors número 2 d’Alacant, els quatre menors han negat tot el que denuncia la víctima, encara que han admés que un d’ells havia tingut sexe amb la víctima, tot i que amb el seu consentiment. Els acusats també han insistit en què el mateix que hauria mantingut relacions sexuals amb la víctima l’hauria ajudat a eixir del lloc a on la van violar, cosa que la xica ha negat.

 

La víctima ha afirmat que els tres la van violar mentres ella s’oposava, cosa que va repetir moltes voltes, però cap li va fer cas. En el mateix juí, la xica va identificar el lloc a on es va produir la violació, una zona apartada a on els quatre acusats, d’entre 14 i 16 anys, la van portar. 

 

L’advocada de la víctima, Mónica Mes Franquesa, ha aportat les imàtgens del descampat en les que es poden vore els ferros als que es va agafar per a poder eixir d’allà una volta els acusats la van deixar a soles i una volta ja l’havien violada, pel que nega rotundament que l’ajudaren a eixir. A més, l’orientadora i un professor de l’institut dels menors i els agents de la Guàrdia Civil que han dirigit la investigació confirmen el relat de la víctima.

 

Tres dels acusats estan interns en centres de menors diferents i el que gravà la violació, segons la víctima, està en llibertat baix arrest domiciliari. Els quatre van arribar tard al juí (a les 12.30 hores), cosa que va fer que s’allargara fins a les nou de la nit. Mentrestant, la víctima va esperar aïllada en una sala per a no tindre contacte amb els acusats ni amb els familiars d’estos. Durant el juí, declarà amb la protecció d’una mampara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.