Una menor insistix en el juí que tres companys de classe la violaren i un ho gravà en la Marina Alta

La xica ha insistit en què tres la van violar i un ho va gravar | cedida

 

La menor que, presumptament, va ser violada per un grup de xics, també menors d’edat, en la comarca alacantina de la Marina Alta l’any passat ha ratificat este dimecres en el juí que va ser agredida sexualment per tres companys de classe, mentres un altre mirava i ho gravava. La víctima, que tenia 14 anys en el moment dels fets, insistia en defendre els fets que denuncià el mes de març.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, els acusats havien guardat el vídeo i l’havien utilitzat per a extorsionar a la víctima: li demanaven diners a canvi de no difondre les imàtgens. Per això, es demanen entre tres i cinc anys d’internament en un centre de menors per als quatre acusats per tres delictes: agressió sexual, revelació de secrets i amenaces condicionals. 

 

En el judici celebrat este dimecres en el jutjat de Menors número 2 d’Alacant, els quatre menors han negat tot el que denuncia la víctima, encara que han admés que un d’ells havia tingut sexe amb la víctima, tot i que amb el seu consentiment. Els acusats també han insistit en què el mateix que hauria mantingut relacions sexuals amb la víctima l’hauria ajudat a eixir del lloc a on la van violar, cosa que la xica ha negat.

 

La víctima ha afirmat que els tres la van violar mentres ella s’oposava, cosa que va repetir moltes voltes, però cap li va fer cas. En el mateix juí, la xica va identificar el lloc a on es va produir la violació, una zona apartada a on els quatre acusats, d’entre 14 i 16 anys, la van portar. 

 

L’advocada de la víctima, Mónica Mes Franquesa, ha aportat les imàtgens del descampat en les que es poden vore els ferros als que es va agafar per a poder eixir d’allà una volta els acusats la van deixar a soles i una volta ja l’havien violada, pel que nega rotundament que l’ajudaren a eixir. A més, l’orientadora i un professor de l’institut dels menors i els agents de la Guàrdia Civil que han dirigit la investigació confirmen el relat de la víctima.

 

Tres dels acusats estan interns en centres de menors diferents i el que gravà la violació, segons la víctima, està en llibertat baix arrest domiciliari. Els quatre van arribar tard al juí (a les 12.30 hores), cosa que va fer que s’allargara fins a les nou de la nit. Mentrestant, la víctima va esperar aïllada en una sala per a no tindre contacte amb els acusats ni amb els familiars d’estos. Durant el juí, declarà amb la protecció d’una mampara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.