Una menor insistix en el juí que tres companys de classe la violaren i un ho gravà en la Marina Alta

La xica ha insistit en què tres la van violar i un ho va gravar | cedida

 

La menor que, presumptament, va ser violada per un grup de xics, també menors d’edat, en la comarca alacantina de la Marina Alta l’any passat ha ratificat este dimecres en el juí que va ser agredida sexualment per tres companys de classe, mentres un altre mirava i ho gravava. La víctima, que tenia 14 anys en el moment dels fets, insistia en defendre els fets que denuncià el mes de març.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, els acusats havien guardat el vídeo i l’havien utilitzat per a extorsionar a la víctima: li demanaven diners a canvi de no difondre les imàtgens. Per això, es demanen entre tres i cinc anys d’internament en un centre de menors per als quatre acusats per tres delictes: agressió sexual, revelació de secrets i amenaces condicionals. 

 

En el judici celebrat este dimecres en el jutjat de Menors número 2 d’Alacant, els quatre menors han negat tot el que denuncia la víctima, encara que han admés que un d’ells havia tingut sexe amb la víctima, tot i que amb el seu consentiment. Els acusats també han insistit en què el mateix que hauria mantingut relacions sexuals amb la víctima l’hauria ajudat a eixir del lloc a on la van violar, cosa que la xica ha negat.

 

La víctima ha afirmat que els tres la van violar mentres ella s’oposava, cosa que va repetir moltes voltes, però cap li va fer cas. En el mateix juí, la xica va identificar el lloc a on es va produir la violació, una zona apartada a on els quatre acusats, d’entre 14 i 16 anys, la van portar. 

 

L’advocada de la víctima, Mónica Mes Franquesa, ha aportat les imàtgens del descampat en les que es poden vore els ferros als que es va agafar per a poder eixir d’allà una volta els acusats la van deixar a soles i una volta ja l’havien violada, pel que nega rotundament que l’ajudaren a eixir. A més, l’orientadora i un professor de l’institut dels menors i els agents de la Guàrdia Civil que han dirigit la investigació confirmen el relat de la víctima.

 

Tres dels acusats estan interns en centres de menors diferents i el que gravà la violació, segons la víctima, està en llibertat baix arrest domiciliari. Els quatre van arribar tard al juí (a les 12.30 hores), cosa que va fer que s’allargara fins a les nou de la nit. Mentrestant, la víctima va esperar aïllada en una sala per a no tindre contacte amb els acusats ni amb els familiars d’estos. Durant el juí, declarà amb la protecció d’una mampara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desmantellada una trama que ha estafat més d’un milió amb mòbils de gamma alta

Dotze persones han sigut detingudes en una operació policial a Barcelona, València, Saragossa i Madrid per una estafa massiva de mòbils de gamma alta que ha afectat centenars de clients d’una operadora.

Catalá reclama que es demanen també els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi

L’alcaldessa de València, María José Catalá, lamenta la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA, es declara indefensa i demana que es requerisquen igualment els missatges dels membres del Govern que estaven en el Cecopi.

Catalá reclama els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi pel cas de la DANA

L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha denunciat indefensió per la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA i reclama que també s'arrepleguen els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi.

Una macroestafa amb mòbils de gamma alta deixa més d’un milió d’euros en fraus a usuaris

Mossos i Policia Nacional han detingut dotze persones a Barcelona, València, Zaragoza i Madrid per una trama que ha estafat més d’un milió d’euros a clients d’una operadora de telefonia mitjançant la sostracció de 788 mòbils de gamma alta.

Concentració davant Les Corts per exigir més inversions en educació pública i reactivar el Pla Edificant

La Plataforma per l’Ensenyament Públic ha convocat dimarts 14 de juliol una concentració davant Les Corts per reclamar més inversions en educació pública, la reactivació del Pla Edificant i el compliment de les sentències sobre plantilles docents.

Un expert extern assumirà la reestructuració de la matriu de Finetwork a petició de Vodafone

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha designat FTI & Partners com a expert extern per a la reestructuració de Wewi Mobile, matriu de Finetwork, després que Vodafone haja sol·licitat el canvi arran de l’anul·lació del pla anterior.

Canvi de temps a la Comunitat Valenciana: baixen les màximes i tornen els ruixats al nord interior

Després de l’última onada de calor, les temperatures màximes baixen de manera general a la Comunitat Valenciana, sobretot a la Marina Alta, amb vent de l’est i possibilitat de ruixats amb tronada a l’interior nord.

Un expert extern assumirà la reestructuració de la matriu de Finetwork a petició de Vodafone

El Tribunal dInstància dAlacant ha designat FTI & Partners com a expert extern per a la reestructuració de Wewi Mobile, matriu de Finetwork, després que la Audiència Provincial anul·lara el pla anterior impulsat per Vodafone.