El Mercat Central presenta els seus nous ‘Packs Experiencia’

 

El Mercat Central de València ha llançat els anomenats ‘Pack Experiencia’ uns estoigs de MercaEuros per quantitats múltiples de cinc, segons ha informat l’entitat en un comunicat. Este és un recurs que estarà al llarg del Mercat Central, el qual té 270 llocs i més de 8.000 metres quadrats. Amb esta novetat s’intenta regalar productes de la màxima qualitat en qualsevol època de l’any «I en Nadal resulta molt atractiu per a les empreses, ja que poder substituir els clàssics regals de cistelles o caixes per l’oportunitat de viure una jornada de compres en la catedral del sabor, el mercat de productes frescos més gran d’Europa». Es tracta d’un estoig que es plena amb MercaEuros que equivalen a euros reals i que l’afortunat pot gastar en qualsevol lloc del mercat. Es pot plenar l’estoig amb quantitats a partir de cinc euros i per quantitats múltiples de cinc. Estos estoigs s’adquirixen en el punt d’Atenció al Client ubicat junt a la porta de l’avinguda de l’Oest i el seu ús sols te la limitació de no poder comprar productes per un valor inferior als MercaEuros, ja que no es poden canviar per diners en metàl·lic.

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.