13.2 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

El Mercat Central presenta els seus nous ‘Packs Experiencia’

 

El Mercat Central de València ha llançat els anomenats ‘Pack Experiencia’ uns estoigs de MercaEuros per quantitats múltiples de cinc, segons ha informat l’entitat en un comunicat. Este és un recurs que estarà al llarg del Mercat Central, el qual té 270 llocs i més de 8.000 metres quadrats. Amb esta novetat s’intenta regalar productes de la màxima qualitat en qualsevol època de l’any «I en Nadal resulta molt atractiu per a les empreses, ja que poder substituir els clàssics regals de cistelles o caixes per l’oportunitat de viure una jornada de compres en la catedral del sabor, el mercat de productes frescos més gran d’Europa». Es tracta d’un estoig que es plena amb MercaEuros que equivalen a euros reals i que l’afortunat pot gastar en qualsevol lloc del mercat. Es pot plenar l’estoig amb quantitats a partir de cinc euros i per quantitats múltiples de cinc. Estos estoigs s’adquirixen en el punt d’Atenció al Client ubicat junt a la porta de l’avinguda de l’Oest i el seu ús sols te la limitació de no poder comprar productes per un valor inferior als MercaEuros, ja que no es poden canviar per diners en metàl·lic.

Últimes notícies

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.

El PSPV ha anunciat que blindarà per llei la gestió pública de la sanitat per a evitar privatitzacions

Diana Morant ha anunciat un blindatge legal per a assegurar la gestió pública de la sanitat i ha promés revertir l'hospital del Vinalopó. També ha criticat la paràlisi de reversions del PP i ha avançat un pla de xoc a Torrevieja.

FGV obri 68 places per a conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM

FGV ha obert una convocatòria per concurs oposició amb 68 places per a servicis de conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM d'Alacant. La inscripció és telemàtica i tanca el 22 de desembre a les 11.59 h.

Compromís reclama un nou pla de treball en la comissió de la dana de Les Corts

Compromís ha registrat en Les Corts una petició per a replantejar la comissió de la dana, recuperar documentació rebutjada i citar ja a les associacions de víctimes. El grup critica el pla aprovat per PP i Vox i alerta d'absències en la pròxima sessió.

Les pluges han superat els 100 litres a la Safor en quatre hores i han provocat avisos puntuals

La Font d'En Carrós ha registrat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés trencaments de baixants. Alacant i Castelló han acumulat menys pluja.

Corma, Bisquert i Guanter, de la UPV, revaliden la seua presència en l’elit mundial de científics

Els tres investigadors vinculats a la UPV figuren de nou en la llista Highly Cited Researchers 2025 de Clarivate. Reclamen finançament estable, menys burocràcia i més aposta per risc científic.