El Mercat Central presenta els seus nous ‘Packs Experiencia’

 

El Mercat Central de València ha llançat els anomenats ‘Pack Experiencia’ uns estoigs de MercaEuros per quantitats múltiples de cinc, segons ha informat l’entitat en un comunicat. Este és un recurs que estarà al llarg del Mercat Central, el qual té 270 llocs i més de 8.000 metres quadrats. Amb esta novetat s’intenta regalar productes de la màxima qualitat en qualsevol època de l’any «I en Nadal resulta molt atractiu per a les empreses, ja que poder substituir els clàssics regals de cistelles o caixes per l’oportunitat de viure una jornada de compres en la catedral del sabor, el mercat de productes frescos més gran d’Europa». Es tracta d’un estoig que es plena amb MercaEuros que equivalen a euros reals i que l’afortunat pot gastar en qualsevol lloc del mercat. Es pot plenar l’estoig amb quantitats a partir de cinc euros i per quantitats múltiples de cinc. Estos estoigs s’adquirixen en el punt d’Atenció al Client ubicat junt a la porta de l’avinguda de l’Oest i el seu ús sols te la limitació de no poder comprar productes per un valor inferior als MercaEuros, ja que no es poden canviar per diners en metàl·lic.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.

Deting a València un dels fugitius txecs més buscats per un frau de dos milions d’euros

La Policia Nacional ha detingut a València un dels fugitius més buscats de República Txeca, reclamat per un frau greu vinculat a una operació comercial de combustible amb un perjudici de més de dos milions d’euros.