El Mercat Central presenta els seus nous ‘Packs Experiencia’

 

El Mercat Central de València ha llançat els anomenats ‘Pack Experiencia’ uns estoigs de MercaEuros per quantitats múltiples de cinc, segons ha informat l’entitat en un comunicat. Este és un recurs que estarà al llarg del Mercat Central, el qual té 270 llocs i més de 8.000 metres quadrats. Amb esta novetat s’intenta regalar productes de la màxima qualitat en qualsevol època de l’any «I en Nadal resulta molt atractiu per a les empreses, ja que poder substituir els clàssics regals de cistelles o caixes per l’oportunitat de viure una jornada de compres en la catedral del sabor, el mercat de productes frescos més gran d’Europa». Es tracta d’un estoig que es plena amb MercaEuros que equivalen a euros reals i que l’afortunat pot gastar en qualsevol lloc del mercat. Es pot plenar l’estoig amb quantitats a partir de cinc euros i per quantitats múltiples de cinc. Estos estoigs s’adquirixen en el punt d’Atenció al Client ubicat junt a la porta de l’avinguda de l’Oest i el seu ús sols te la limitació de no poder comprar productes per un valor inferior als MercaEuros, ja que no es poden canviar per diners en metàl·lic.

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.