26.6 C
València
Dimecres, 9 juliol, 2025

El Mercat Central presenta els seus nous ‘Packs Experiencia’

 

El Mercat Central de València ha llançat els anomenats ‘Pack Experiencia’ uns estoigs de MercaEuros per quantitats múltiples de cinc, segons ha informat l’entitat en un comunicat. Este és un recurs que estarà al llarg del Mercat Central, el qual té 270 llocs i més de 8.000 metres quadrats. Amb esta novetat s’intenta regalar productes de la màxima qualitat en qualsevol època de l’any «I en Nadal resulta molt atractiu per a les empreses, ja que poder substituir els clàssics regals de cistelles o caixes per l’oportunitat de viure una jornada de compres en la catedral del sabor, el mercat de productes frescos més gran d’Europa». Es tracta d’un estoig que es plena amb MercaEuros que equivalen a euros reals i que l’afortunat pot gastar en qualsevol lloc del mercat. Es pot plenar l’estoig amb quantitats a partir de cinc euros i per quantitats múltiples de cinc. Estos estoigs s’adquirixen en el punt d’Atenció al Client ubicat junt a la porta de l’avinguda de l’Oest i el seu ús sols te la limitació de no poder comprar productes per un valor inferior als MercaEuros, ja que no es poden canviar per diners en metàl·lic.

Últimes notícies

El central uruguaià Alan Matturro jugarà cedit en el Llevant des del Genoa italià

El Llevant ha confirmat la cessió del central uruguaià Alan Matturro des del Genoa italià per a la pròxima temporada, amb opció de compra al final del préstec.

València Basket reforça la seua plantilla amb el fitxatge de l’escorta estatunidenc Omari Moore

El València Basket ha incorporat a Omari Moore, un escorta de 24 anys i 1,98 metres, per a competir en l'Eurolliga. El jugador arriba després del seu pas per Turquia i Austràlia, aportant versatilitat i experiència internacional a l'equip 'taronja'.

València recuperarà enguany les carreteres i depuradores danyades per la Dana

La Diputació de València preveu reparar més de mil quilòmetres de carreteres, 154 ponts i 75 depuradores afectades per la Dana per a finals de 2025 després d'invertir més de 115 milions d'euros.

Detingut a Castelló un estafador que va crear pàgines web falses d’ITV i va estafar a nombrosos usuaris

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home a Oropesa, Castelló, acusat de crear pàgines web fraudulentes que suplantaven la ITV, causant greus perjuís a molts usuaris.

La creació d’empreses creix un 27,4% al maig en la Comunitat Valenciana fins a 1.726 noves societats

Al maig, la Comunitat Valenciana va registrar un augment del 27,4% en la creació de societats mercantils, aconseguint 1.726 noves empreses, segons dades de l'INE.

Resident cancel·la la seua participació en FIB i Morriña Festival per connexió amb fons KKR i denúncies sobre drets humans

L'artista porto-riqueny Resident cancel·la la seua actuació en els festivals FIB i Morriña després de descobrir la seua vinculació indirecta amb el fons d'inversió estatunidenca KKR, al qual acusa de donar suport a empreses vinculades amb violacions de drets humans en Palestina.

Fortes pluges causen acumulació de 62 l/m² a Almenara i afecten el sud de Castelló

La Plana Baixa a Castelló ha registrat una tempesta intensa amb acumulació de 62 l/m² a Almenara. Aemet manté avisos per pluges i tempestes a la regió i recomana precaució a la població.

Donades d’alta després de l’incendi a València les persones ateses per inhalació de fum

Les setze persones ateses per inhalar fum en un incendi a València van ser donades d'alta després de rebre atenció mèdica en diversos hospitals.