Hui, al voltant de les 11,45 hores d'este matí s'ha produït un atropellament en el Camí del Grau de Castelló. La víctima ha sigut una dona de 79 anys, encara que es desconeixen encara les circumstàncies de l'atropellament. S'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències que ha mobilitzat fins el lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per atendre la dona, que estava greument ferida. L'equip mèdic ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar a la víctima però ha sigut impossible recuperar les seues constants vitals i finalment ha mort en el lloc de l'accident.
Menys d'1 minutde lectura
Mor una anciana al ser atropellada per un cotxe a Castelló
Per València Diari
Últimes notícies
Comunitat Valenciana
Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós
Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.
Esports
Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos
Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.
Successos
Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos
Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.
Successos
Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares
La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.
Oratge
Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana
La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.
Successos
Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig
La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.
Economia
Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials
La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.
Societat
Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera
La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.






